AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #1 Skrevet 12. juni 2020 For en del år siden brukte jeg en chanel parfyme, det var en rund lyserosa flaske og den var så god. Var på et parfymeri her om dagen og der var det 5 flasker chanel og alle så like ut 🙄 Damen i butikken sa at ingen av de er nye så er skikkelig i dilemma. Har sett på nettet men ingen nettbutikker selger Chanel. Det er vel 7 år siden jeg brukte den., Noen som vet hvem jeg mener? Anonymkode: 2b97a...138
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #2 Skrevet 12. juni 2020 Den så slik ut men vet ikke om det er denne🙈 Hilsen Hi Anonymkode: 2b97a...138
Lady La-Laa Skrevet 12. juni 2020 #3 Skrevet 12. juni 2020 Hei! Jeg jobber med parfyme og det er nok mest sannsynlig chance eau tendre (den på bildet) som du har brukt! Den er lyserosa i fargen og eksisterte for 7 år siden. Chance kolleksjonen består av 4 ulike dufter (som alle slekter på hverandre) og den første som kom var Chanel Chance. Den finnes i både Parfume og eau de toilette. Den har litt mer «sting» og er mer krydret i duft. Fargen er gul-aktig. Så har du Chance eau fraiche som er lett og frisk (sitruspreget) fargen er grønn. Chance eau tendre er lett, blomsterlig, sommerlig og rosa i fargen. Den siste som kom i ca 2015 er Chance eau vive som også er lett og god, litt søtere enn eau tendre, og fargen er mer rosa-oransje!
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #4 Skrevet 12. juni 2020 10 minutter siden, Lady La-Laa skrev: Hei! Jeg jobber med parfyme og det er nok mest sannsynlig chance eau tendre (den på bildet) som du har brukt! Den er lyserosa i fargen og eksisterte for 7 år siden. Chance kolleksjonen består av 4 ulike dufter (som alle slekter på hverandre) og den første som kom var Chanel Chance. Den finnes i både Parfume og eau de toilette. Den har litt mer «sting» og er mer krydret i duft. Fargen er gul-aktig. Så har du Chance eau fraiche som er lett og frisk (sitruspreget) fargen er grønn. Chance eau tendre er lett, blomsterlig, sommerlig og rosa i fargen. Den siste som kom i ca 2015 er Chance eau vive som også er lett og god, litt søtere enn eau tendre, og fargen er mer rosa-oransje! Åååhhhh Tusen milioner takk for så godt utfyllende svar 🌸🌺 Vet du kanskje om jeg får kjøpt den på nettet eller må jeg i fysisk butikk? Anonymkode: 2b97a...138 1
Lady La-Laa Skrevet 12. juni 2020 #5 Skrevet 12. juni 2020 Bare hyggelig😃 Den kan kjøpes på nett og blir vel noe billigere da! Men det er nok ikke dumt og gå inn i et parfymeri og be om å få lukte på alle sammen. Da vil du kjenne forskjell på dem, selv om jeg er ganske sikker på at det er eau tendre du har brukt ut i fra din beskrivelse. Jeg kom forresten på at den også finnes i både eau de parfum, eau de toiltette og hairmist. Ikke tenk at du skal spare penger og la deg friste til å kjøpe hairmist (med mindre du skal bruke den i håret da) for den vil forsvinne alt for raskt vekk fra huden. Eau de toilette er rimeligere og «lettere» enn eau de parfume, duftnotene er de samme, men konsentrasjonen er forskjellig. Derfor kan lukten oppleves forskjellig mellom eau de parfume og eau de toilette. Men relativt minimalt vil jeg si. Men du betaler en god del mer for eau de parfume og til gjengjeld «sitter» duften lenger. Noen mennesker «suger til seg» duft svært raskt og opplever at eau de toilette ikke holder seg på huden deres. Derfor kan det være lurt at du før du kjøper prøver både eau de toilette og eau de parfume og finner ut hva som fungerer best på deg. 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #6 Skrevet 12. juni 2020 7 minutter siden, Lady La-Laa skrev: Bare hyggelig😃 Den kan kjøpes på nett og blir vel noe billigere da! Men det er nok ikke dumt og gå inn i et parfymeri og be om å få lukte på alle sammen. Da vil du kjenne forskjell på dem, selv om jeg er ganske sikker på at det er eau tendre du har brukt ut i fra din beskrivelse. Jeg kom forresten på at den også finnes i både eau de parfum, eau de toiltette og hairmist. Ikke tenk at du skal spare penger og la deg friste til å kjøpe hairmist (med mindre du skal bruke den i håret da) for den vil forsvinne alt for raskt vekk fra huden. Eau de toilette er rimeligere og «lettere» enn eau de parfume, duftnotene er de samme, men konsentrasjonen er forskjellig. Derfor kan lukten oppleves forskjellig mellom eau de parfume og eau de toilette. Men relativt minimalt vil jeg si. Men du betaler en god del mer for eau de parfume og til gjengjeld «sitter» duften lenger. Noen mennesker «suger til seg» duft svært raskt og opplever at eau de toilette ikke holder seg på huden deres. Derfor kan det være lurt at du før du kjøper prøver både eau de toilette og eau de parfume og finner ut hva som fungerer best på deg. Takk igjen 👍🌸 Jeg har sett på nett men jeg finner den ikke😬 Jeg tenkte at jeg må ha den som er vanlig parfyme ikke noe hårgreier😄 Anonymkode: 2b97a...138 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #7 Skrevet 17. juni 2020 På 12.6.2020 den 10.10, Lady La-Laa skrev: Bare hyggelig😃 Den kan kjøpes på nett og blir vel noe billigere da! Men det er nok ikke dumt og gå inn i et parfymeri og be om å få lukte på alle sammen. Da vil du kjenne forskjell på dem, selv om jeg er ganske sikker på at det er eau tendre du har brukt ut i fra din beskrivelse. Jeg kom forresten på at den også finnes i både eau de parfum, eau de toiltette og hairmist. Ikke tenk at du skal spare penger og la deg friste til å kjøpe hairmist (med mindre du skal bruke den i håret da) for den vil forsvinne alt for raskt vekk fra huden. Eau de toilette er rimeligere og «lettere» enn eau de parfume, duftnotene er de samme, men konsentrasjonen er forskjellig. Derfor kan lukten oppleves forskjellig mellom eau de parfume og eau de toilette. Men relativt minimalt vil jeg si. Men du betaler en god del mer for eau de parfume og til gjengjeld «sitter» duften lenger. Noen mennesker «suger til seg» duft svært raskt og opplever at eau de toilette ikke holder seg på huden deres. Derfor kan det være lurt at du før du kjøper prøver både eau de toilette og eau de parfume og finner ut hva som fungerer best på deg. Må bare føye til at Tendre EDP inneholder roser, noe edt ikke gjør. Og edp kom vel ut i 2018 eller 2019. Anonymkode: 8bd49...504 1
GjestSiden2006 Skrevet 24. juni 2020 #8 Skrevet 24. juni 2020 På 17.6.2020 den 23.12, AnonymBruker skrev: Må bare føye til at Tendre EDP inneholder roser, noe edt ikke gjør. Og edp kom vel ut i 2018 eller 2019. Anonymkode: 8bd49...504 Jeg har den edp 100ml, mener fra tidlig 2019...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå