AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #1 Skrevet 12. juni 2020 Jobber i dag som sykepleier i kommunehelsetjenesten, men er i permisjon frem til midten av august. Jeg har kommet over en stilling som sykepleier en annen plass i samme kommune, og lurer litt på hvordan jeg burde gå frem. Den nye stillingen er innenfor et felt jeg ikke har så mye erfaring med fra tidligere. Stillingen er også en nattevaktstilling som er en ny måte for meg å jobbe på. Det jeg lurer litt på er hvordan jeg burde gå frem her siden det er innenfor samme kommune, og sjefer og avd.ledere snakker helt sikkert sammen. Burde jeg snakke med min nåværende sjef før jeg evt. søker og drar på intervju på den nye jobben? Takk for tips og innspill 😊 Anonymkode: 587fa...e97
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #2 Skrevet 12. juni 2020 Din nåværende leder vil vel være en naturlig referanse, og da må du jo snakke med vedkommende for å si fra om at hun/han kan bli kontaktet.... Det er fullt lovlig, og helt vanlig å skifte jobb så jeg skjønner ikke helt problemet med å informere din leder om at du vurderer å skifte beite 🤔 Anonymkode: 6f9c6...5d2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #3 Skrevet 12. juni 2020 Er vel om det er best å informere nåværende leder før eller etter intervju Anonymkode: 587fa...e97
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå