Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal selge min barnavogn og stellebord og lurer på hvor mye er rimelig pris på det. Barnavognen er en kombovogn fra Emmaljunga. Ser fin ut og er ca 6-7 år gammel. Stellebordet er av tre, hvit farge, har to hyller og badekar. Jeg har ikke peiling på hvor mye jeg kan få for disse tingene, vil ikke be om for mye, men likevel vil jeg gjerne ha noe for dette ;) Er det noen som har en ide?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det normale er vel å ta ca halv pris av det du betalte for det da det var nytt?

Skrevet
Jeg har inntrykk av at man tar halvparten av det man gav for det, jeg synes ihvertfall det høres rimelig ut.

Barnevognen som jeg har fått oljeflekker på har jeg ikke samvittighet til å ta så mye for, om jeg i det hele tatt kommer til å prøve å selge den  :)

Limer inn dette svaret her, og sletter den andre identiske tråden (den som opprinnelig var lagt inn på graviditet). Vi trenger bare én tråd :P

Nala - moderator

Gjest synes jeg
Skrevet
Skal selge min barnavogn og stellebord og lurer på hvor mye er rimelig pris på det. Barnavognen er en kombovogn fra Emmaljunga. Ser fin ut og er ca 6-7 år gammel. Stellebordet er av tre, hvit farge, har to hyller og badekar. Jeg har ikke peiling på hvor mye jeg kan få for disse tingene, vil ikke be om for mye, men likevel vil jeg gjerne ha noe for dette ;) Er det noen som har en ide?

Jeg ville sagt ca 700 kroner for begge deler. Fordi barnevognen er såpass "gammel", man får helt flett nye barnevogner for rundt tusenlappen i dag nemlig. Og stellebord får man og billig i dag.

Samlet sett er 700 bra, det har en alenemor råd til og du slipper å gi bort tingene. :)

Gjest mayamor i.i.
Skrevet

Det er forskjellig hva folk får seg til å ta for brukt utstyr.

Noen krever mye, andre ikke.

Da er det jo opp til kjøper om hun vil kjøpe av deg eller ikke.

Vet om to forskjellige som handlet inn brukt Simo trille.

De var helt like: 99 modell blå, rød, grønn med litt gulltråder i.

Begge hadde med regntrekk.

Begge var fine.

Den ene betalte 300,- for sin.

Den andre betalte 800,- for sin.

Jeg er enig med sistemann her:

Synes 7-800 samlet er en ok pris.

Markedet flommer over av brukt utstyr.

Så jeg tror fortere får solgt tingene dersom du legger deg lavt.

Mayamor

Gjest Gjesta
Skrevet

Såpass gamle ting vil jeg tro er vanskelig å få omsatt hvis du ikke tilbyr det til en lav pris.

Skrevet

När jag var gravid hösten 2003, köpte jag en begagnad Emmaljunga vagn från år 2000 med dypvogn och sportsdel. För detta betalade jag då 2000 kr.

En vagn som bara är ett år kan du nog ta halva priset för men en 6-7 år gammal vagn skulle inte jag betala mer än max 1000 kr för.

Tips: Titta på annonser på Internet och jämför vagnar, årsmodeller, skick och pris så får du en ganska bra bild över vad du kan begära för den

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...