AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #1 Skrevet 11. juni 2020 Jeg har nylig blitt singel, så prøver å finne på mest mulig ting med venninnene mine. Har en venninne som jeg har avtalt å dra på fjelltur med i sommer. Nå har hun plutselig invitert med kjæresten sin med på vår tur! Føler at jeg plutselig blir femte hjul på vogna på en parferie, istedenfor venninneferien jeg sa ja til. Har jeg rett å bli irritert? Hvordan kommer jeg meg ut av turen uten å virke smålig? Anonymkode: fb339...384
Katten.2.0 Skrevet 11. juni 2020 #2 Skrevet 11. juni 2020 Det endrer jo hele premisset for turen, så du har god grunn til å både reagere og evt avlyse. Håper dere har et godt nok forhold at du kan forklare at du er litt ukomfortabel med situasjonen. 10
Måneskinn Skrevet 11. juni 2020 #3 Skrevet 11. juni 2020 Ja, her er det helt naturlig å bli irritert. En kjæreste skal jo ikke være med på venninnetur! Her er det bare å si at premissene for turen var jo dere som venninner, uten kjæresten hennes. De to kan jo reise på en annen tur sammen? Syns rett og slett det var dårlig gjort av denne venninna jeg... 5
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #4 Skrevet 11. juni 2020 Synes også venninnen din har oppført seg dårlig. Greit å prioritere kjæresten, men ikke på denne måten når dere allerede hadde en avtale. Anonymkode: bf38a...713 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #5 Skrevet 12. juni 2020 Dårlig gjort. Uansett hvem, så inviterer man ikke andre med på en tur uten å høre med de som skal. Jeg hadde en venn som gikk frem og tilbake og prøve å finne noen han kunne reise på tur med, og da jeg sa at jeg kunne så fant han reise og skulle bestille og hele pakken, og han sa ikke før jeg hadde omtrent gitt han alt av informasjon at en av hans kompiser som jeg aldri hadde møtt skulle reise med oss. Det endte opp med å bli en koselig reise, men det var sjukt ubehagelig at jeg ikke visste at han bestilte tur for to venner som ikke kjente hverandre samtidig uten å si ifra. Jeg hadde rett til å vite at en fremmed skulle bo på rom med meg i to uker. Anonymkode: 87856...2a5 1
The Kitten Skrevet 12. juni 2020 #6 Skrevet 12. juni 2020 Dette er utrolig tankeløst av henne. Spør henne hvorfor hun tenkte det var greit. Spesielt når du nylig har blitt singel. 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #7 Skrevet 12. juni 2020 Kjærestepar eller familier er det siste jeg reiser på tur med. Da blir alt styrt av de, man blir bare noen som er med. Aldri igjen, ferdig med det. Anonymkode: 029d2...e43
Navani Skrevet 12. juni 2020 #8 Skrevet 12. juni 2020 Jeg hadde blitt irritert selv. Når du inviterte henne så er det ikke greit at hun bare inviterer flere. Hadde tatt det opp med henne, og sagt at du som nylig singel hadde gledet deg veldig til jentetur, og syns det er dumt at du nå føler du blir femte hjul. Du kan si at du skjønner hun vil ha med kjæresten, men samtidig var det viktig for deg å ha alene-tid med venninna di. Forstår hun ikke det for du bare si at da får de kose seg på tur alene, for du mente å dra kun dere jentene. 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #9 Skrevet 12. juni 2020 Eh, venninnen din er helt på bærtur. Man inviterer ikke med andre uten å spørre om det er greit først. Og om man er to stk som skal på tur, spør man ikke om å ta med kjæresten, for da VET man jo at den andre blir femte hjulet på vognen. Jeg hadde blitt dritsur, og avlyst hele turen. Anonymkode: dd9b1...331 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #10 Skrevet 12. juni 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har nylig blitt singel, så prøver å finne på mest mulig ting med venninnene mine. Har en venninne som jeg har avtalt å dra på fjelltur med i sommer. Nå har hun plutselig invitert med kjæresten sin med på vår tur! Føler at jeg plutselig blir femte hjul på vogna på en parferie, istedenfor venninneferien jeg sa ja til. Har jeg rett å bli irritert? Hvordan kommer jeg meg ut av turen uten å virke smålig? Anonymkode: fb339...384 Jeg hadde avlyst. Anonymkode: 81af0...4d6 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #11 Skrevet 13. juni 2020 Jeg hadde avlyst og gjort klart at jeg var skuffet over at hun inviterte med han uten å snakke med deg først; at dette ble en helt annen ferie enn det du hadde planlagt. Anonymkode: e85f3...12b
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #12 Skrevet 13. juni 2020 Enig med de andre her. Ville tatt det opp med henne og avlyst turen. Anonymkode: 0cd29...cac
Cinnamondiva Skrevet 13. juni 2020 #13 Skrevet 13. juni 2020 Ja, ville ha blitt litt irritert så skjønner deg utrolig godt. Spesielt når man ikke kjenner kjæresten fra før. En kjæreste trenger jo ikke å bli med på absolutt alt. Nei tramp ned foten og sett grenser. God klem😇
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå