Gjest Anonymous Skrevet 15. september 2002 #1 Del Skrevet 15. september 2002 heisann! skal slutte på p piller jeg har gått på 3 år! dette har mange grunner og skal derfor sjekke om det vil bli en forbedring kan hende jeg vil starte på dem senere! men hva slags konsekvenser vil det få? og hva må jeg ta hensyn til.? og hvordan gjøres det? takk for hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isla Skrevet 15. september 2002 #2 Del Skrevet 15. september 2002 Slutt akkurat den dagen du vil. Og mensen vil komme noen dager senere. Syklusen din vil nok bli litt annerledes enn du er vant til. Jeg fikk en 40 dagers-syklus som etter et halvt år gikk ned til 35 dager. Dette varierer fra person til person og det kommer kanskje an på hvilke piller du brukte også Du må nok ta hensyn til at du ikke lengre er beskyttet mot graviditet - noe du sikkert vet Noe mer du må ta hensyn til vet jeg egentlig ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. september 2002 #3 Del Skrevet 15. september 2002 så med andre ord er det ikke noe farlig på noe måte? hva mener du med syklusen på 40 dager? mener du at det kan gå 40 dager uten menstrasjon? hørtes skummelt ut! særlig da om du er veldig mistenksom om du er gravid dersom du har hatt sex! også plutselig går det 40 dager! med p piller kom den hel reglemessig på daGEN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isla Skrevet 15. september 2002 #4 Del Skrevet 15. september 2002 Ja, 40 dager. Altså fra første mensdag til neste første mensdag. To ganger tok jeg test for å se om jeg var gravid uten å være det, trodde ikke syklusen skulle bli så lang! Ikke noe farligpå noen måte nei. Sikkert deilig for kroppen å få et avbrekk av hormoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 15. september 2002 #5 Del Skrevet 15. september 2002 jeg har også fått veldig lange sykluser etter at jeg sluttet med ppillen. har hatt mensen tre ganger siden jeg sluttet i feb/mars. Det er deilig å slippe å ha mensen så ofte, men det hadde vært greit å slippe å bekymre seg. Tok test tre ganger, men skjønte det var å kaste penger ut gjennom vinduet. Satser på det ordner seg etter en stund, men har ikke planer om å begynne på igjen med pillen, da vi skal begynne og prøve å lage barn om et år, og jeg ser nå at det tar veeeeldig lang tid før kroppen normaliserer seg. Må få med at før jeg begynte på pillen hadde jeg helt normal syklus, nesten på dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå