Gå til innhold

Om smitten nå øker så vil kjæresten ta hensyn til meg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i risiko gruppen så han vil da ta hensyn med å ikke møte meg? Dette fordi han må være sosial?

Bare jeg som synes dette er merkelig?

Anonymkode: 43e35...566

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tja, alternativet vil vel være å isolere seg sammen med deg, og det går jo ikke opp med tanke på jobb og resten av hans liv. 

Anonymkode: cf2da...5c3

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er merkelig dersom han virkelig bryr seg om deg. Hvis han foretrekker å være sosial framfor å være med deg, viser det jo veldig tydelig hva som er viktigst for ham, og du bør ta det som et hint.

Jobben blir noe annet, den må han jo ivareta, så jeg regner med at du snakker om annen sosialisering?

Anonymkode: afd44...2d0

AnonymBruker
Skrevet

Høres ikke ut som en keeper, det der...

Anonymkode: b7c94...99d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han har prioriteringene på det rette stedet forstår jeg :ironi:

Når det er sagt, det kommer jo an på om du har lett, moderat eller kraftig forhøyet risiko for alvorlig sykdom.

Ved kraftig forhøyet risiko og stor smittespredning rådes du til å leve tilbaketrukket, og det kan han ikke få gjort noe med.

Ved lett forhøyet risiko og stor smittespredning holder det å ta noen ekstra forholdsregler, og det burde ikke være vanskelig for han å opprettholde kontakten med deg selv om han er sosial med andre, men da helst uten å utveksle kroppsvæsker.

Anonymkode: f5850...b7e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Forstår han godt.

Anonymkode: d6db2...7d1

• Opprett ny...