Gå til innhold

Tenner ikke på mannen min. Er alt håp ute?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Samme gamle historien som stadig gjentar seg her inne.

Vi har vært sammen i noen år, fått tre barn, er i 100% jobb, dødssliten når barna endelig er i seng, aldri barnefri, hverdagen består av unger og husarbeid. Mannen vil ha sex hver dag, jeg vil aldri ha sex 🤦‍♀️Elsker mannen min, men tenner ikke på han. Hadde sex daglig før, men jeg er aldri kåt lenger. Er det håp for oss? Har noen vært i samme situasjon som oss, og klart å få i gang sexlivet igjen? 

Anonymkode: 17354...39f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er mulig å finne tilbake igjen selv om du har absolutt  null lyst nå. Hvorfor tror jeg det? 

1. Dere har hatt det bra før.

2. Du ønsker å få det bra.

Har vært gjennom det selv. Mange par har perioder hvor de sliter men funnet ut av det. Det er noe annet hvis sexlivet har vært dårlig fra starten eller hvis det er store konflikter.

Anonymkode: beafe...b57

• Liker 1
Skrevet

Tja, hvis sexlivet bare baserer seg på at du skal tenne på ham som en person så er det kanskje kjørt. Vi har også tre barn og var i samme posisjon for to år siden. Jeg syntes det var håpløst og meningsløst. Likevel hadde jeg mine sexfantasier og tenkte at siste mulighet er om jeg kunne få henne med på noen av disse. Jeg tok mot til meg (ikke så mye å tape egentlig) og blottla meg totalt. Fortalte hvordan jeg så på situasjonen og hva som holdt mitt indre sexliv igang. Heldigvis for meg syntes hun dette var interessant og spennende samtidig som hun satte veldig pris på at jeg åpnet meg så totalt for å redde forholdet. Så har vi sammen begynt å utforske nye og spennende sider av oss selv og gjort nye oppdagelser. Vi har også oppdaget at vi har utviklet oss og at vi nå liker ting vi ikke likte så godt før. Erkjennelsen av at dette endrer seg gjennom livet og åpenhet om dette, har limt oss bedre sammen en noen sinne. Idag har vi et spennende samliv hvor vi flørter hver dag og gleder oss til vi skal ligge ved siden av hverandre hver kveld. Her må du være ærlig og ikke fordømmende, men forsøke å se hvordan dere kan vokse og utvikle dere basert på de behovene dere har. Det har ihvertfall fungert for oss. Lykke til. ❤️

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Parterapi.

Anonymkode: 878b4...9ff

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For å ville ha sex så må du ha overskudd. Det må være ryddig hjemme, uten ting som skal/må/bør gjøres = du har ikke tankekjør. Du må føle deg sexy, kanskje nydusjet, stelt hår, rene pene klær. Det må være tid og stillhet, og mannen må kjærtegne og gi gode ord, og selv være ren og stelt. 

Kanskje du ikke skal grave deg ned i at du ikke tenner på selve mannen. Med mindre han ble ufyselig over natta så er nok ikke dette problemet. 

Det er jo selvsagt at du ikke orker med tidspress, husarbeid, matlaging, barn som bråker og ting å følge opp. La barna sove borte en helg, og ha de dagene sammen som et par. Dere trenger ikke en gang å ha sex. Bare prate, kose, hvile i armene på hverandre. Jeg liker å samarbeide med mannen om gjøremål i huset, da føler jeg vi er et team og jeg ser igjen hvor flott jeg egentlig syns han er. Vi pleier alltid å ha sex etter vi har gjort sånne sesong-gjøremål😂

Anonymkode: 109f6...386

AnonymBruker
Skrevet

Litt forvirrende innlegg. Er problemet at mannen ikke er tiltrekkende, enn at du er for sliten og utent for sex?

Anonymkode: 3fb30...23e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kommer aldri til å forstå hvorfor mange helt frivillig hopper inn i dette hamsterhjulet, der man ikke kan gjøre annet enn å løpe og løpe og løpe og aldri får slappet av. Selvfølgelig mister man sexlysten om man velger et slikt liv, det hadde nok jeg også gjort.

Anonymkode: d3937...7bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...