Mellomlederfrue Skrevet 11. juni 2020 #1 Skrevet 11. juni 2020 Hei! Jeg lurer på om det finnes noe abonnement på et blad eller noe annet gøy til en jente på 6 år? Storesøster har Wendy som en del av lønnen for husarbeid, og nå har lillesøster lyst på en lignende deal. Jeg finner mange fine blad i butikken, men så er det visst viktig at det kommer i postkassa, da. Går det an å abonnere på My Little Pony eller noe sånt? Det eneste jeg finner er Wendy, Donald og noen blad for litt eldre jenter. Andte klubber der man får månedlige pakker med andre ting enn blad, kan også være aktuelt. Noen tips?
Gjest Promqueen Skrevet 11. juni 2020 #2 Skrevet 11. juni 2020 (endret) Sjekk ut Bladkongen.no og bladkiosken.no . Der kan du bestille abonnement på blader. Skal være et greit utvalg Endret 11. juni 2020 av Promqueen
Gjest Promqueen Skrevet 11. juni 2020 #3 Skrevet 11. juni 2020 Girl it, penny klubben er de jeg vet om med månedlige pakker.
Lillfrid Skrevet 11. juni 2020 #5 Skrevet 11. juni 2020 Aftenposten junior? Hun er kanskje litt liten enda
Lillfrid Skrevet 11. juni 2020 #6 Skrevet 11. juni 2020 Jeg likte "Mine dyrevenner" på den alderen, men det finnes kanskje ikke lengre?
Mellomlederfrue Skrevet 12. juni 2020 Forfatter #7 Skrevet 12. juni 2020 Takk for tips! Aftenposten Junior har jeg lurt på å kjøpe uansett, til eldste. Disse dyrebladene og MLP finner jeg ikke som abonnent. Kanskje storesøster vil over på noe for større jenter, og minsta kan overta Wendy. Ellers får jeg kjøpe noe på butikken og putte i postkassa innimellom
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #8 Skrevet 12. juni 2020 Donald Duck & Co❤ der får du jo ukentlige (eller er det kanskje kuttet ned til annenhver uke?) Leker med bladet. Vannsprutende kamera, eller visittkort som bare verdens sterkeste klarer å rive i stykker. Det var kjempegøy å ta disse med på skolen og styre med disse. Men høydepunktet var å lese bladet! Gode, spennende historier med flotte tegninger. Moralske og etiske dilemmaer. Andre dimensjoner, fortiden besøkte de. Hva gjør de med 20kroningen de fant på bakken? Åå savner Donald, Ole, Dole og Doffen (har sikkert 600 blader på loftet jeg muligens henter frem igjen) Anonymkode: 02014...1ef
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #9 Skrevet 12. juni 2020 Sjekk ut BLADKONGEN.NO Anonymkode: a9f37...83d
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #10 Skrevet 12. juni 2020 Donald junior fåes også. Har starta vi å abonnere på vanlig Donald da jenta var rett før 8 år. Tingene som følger med bladet kan man velge å ikke få med også, er utrolig mye ræl som ikke tåler noe. Og legoen som følger med ett par ganger i året, har vært star wars... det har vi gitt videre i gave. Anonymkode: 5be51...461
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå