Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på om noen i nærheten av hanar har noe anbefaling av gyn ? Vi har vært prøver en stund og jeg har gått mange perioder på letrozol men legen jeg har syns det holder å ha sex annenhver dag, ikke bruke el tester og ikke hadde hun tenkt å ta ul for å se utover i syklusen.. 

får positiv el test i flere dager og Jar lest at man kan mistenke at egget ikke slipper da? Er ikke sikker.. og at jeg burde prøvd ovitrelle men det var gyn min ikke enig i.. var bare å fortsette med prøving.. 3 pp med trippel letrozol.. 

syns det er vanskelig å snakke med henne og vil helst bytte men jeg vet ikke om fler i innlandet, evt reise til Oslo? 

Anonymkode: cf8a9...45e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om det er Hamar du mener kan jeg anbefale Hamar Gynekologi- hyggelig og flink mannlig lege.

Om det er til Oslo du skal finnes det ingen dyktigere gyn. enn Aage Huseby!

Lykke til!

Anonymkode: ce5ee...c6b

AnonymBruker
Skrevet

Dersom dere ikke allerede har gjort det - Mitt beste tips er å sende mannen til en sjekk først. Det er veldig raskt gjort. I motsetning til utredning av deg, som koster mer, og krever flere undersøkelser. 

Utover det er jeg enig med legen. Har du regelmessig syklus er det sex 2-3 ganger i uka som gjelder, alt av eggløsningstesting er bare bortkastede penger. Og går det ikke på et år har dere rett på henvisning til prøverør. Det å begynne med otrivelle og lignende bare for å prøve det vil bare gjøre større skade en nytte, da det forstyrrer normal syklus.

Og ja, jeg er selv langtidsprøver, og har vært innom mange gynekologer. 

Anonymkode: a18e7...884

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dersom dere ikke allerede har gjort det - Mitt beste tips er å sende mannen til en sjekk først. Det er veldig raskt gjort. I motsetning til utredning av deg, som koster mer, og krever flere undersøkelser. 

Utover det er jeg enig med legen. Har du regelmessig syklus er det sex 2-3 ganger i uka som gjelder, alt av eggløsningstesting er bare bortkastede penger. Og går det ikke på et år har dere rett på henvisning til prøverør. Det å begynne med otrivelle og lignende bare for å prøve det vil bare gjøre større skade en nytte, da det forstyrrer normal syklus.

Og ja, jeg er selv langtidsprøver, og har vært innom mange gynekologer. 

Vært prøver i 5 år, så syns hun gjør veldig lite for oss.. har bedt om henvisning videre men .. vare slapp av så blir du gravid.. 

Takk, skal spørre etter henvisning til Hamar gyn 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vært prøver i 5 år, så syns hun gjør veldig lite for oss.. har bedt om henvisning videre men .. vare slapp av så blir du gravid.. 

Takk, skal spørre etter henvisning til Hamar gyn 

Da har dere rett på henvisning til prøverør. Ett år er nok, selv fastlege kan henvise på det tidspunktet. 

Ikke kast bort mer penger på privat gynekolog. Krev henvisning, eller meld inn om hun nekter, for her er loven klar. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...