Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet hva jeg kan gjøre? Konfronterte ei med at hun pratet stygt om meg. Hun var usaklig og kalte meg white trash, potet, gora, stygg og mer.

Nå har det kommet fram at hun sa jeg kalte henne N-ordet, sa hun skulle dra seg til «hjemlandet» sitt, noe jeg ALDRI har sagt. Jeg ba henne pent om å slutte med barnsligheten og at hun skulle stoppe å prate om meg. Det har resultert at flere har fjernet meg som venn på Facebook og mistet kontakten med en del. Vennene hennes er kjent for å banke folk....er livredd av meg. Er nulltoleranse for rasisme, og det er det verste som kunne skjedd nå....Jeg er IKKE rasist...Blir helt kvalm av tanken når det ikke er sant og at mange vil reagere sterkt på det.

Anonymkode: b91c5...2cc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet hva jeg kan gjøre? Konfronterte ei med at hun pratet stygt om meg. Hun var usaklig og kalte meg white trash, potet, gora, stygg og mer.

Nå har det kommet fram at hun sa jeg kalte henne N-ordet, sa hun skulle dra seg til «hjemlandet» sitt, noe jeg ALDRI har sagt. Jeg ba henne pent om å slutte med barnsligheten og at hun skulle stoppe å prate om meg. Det har resultert at flere har fjernet meg som venn på Facebook og mistet kontakten med en del. Vennene hennes er kjent for å banke folk....er livredd av meg. Er nulltoleranse for rasisme, og det er det verste som kunne skjedd nå....Jeg er IKKE rasist...Blir helt kvalm av tanken når det ikke er sant og at mange vil reagere sterkt på det.

Anonymkode: b91c5...2cc

Hold deg unna denne dama i fremtiden i alle fall, det er helt sikkert. Forkastelig å slenge en slik beskyldning ut mot noen. 

Tror du hun kunne latt seg lure av at du sender en melding til henne? At du rett og slett spør henne på melding/Snap eller et eller annet, å spør "hvorfor sier du at jeg kalte deg N, når det ikke stemmer? Hvorfor sier du noe sånt? Så kanskje hun er dum nok til å svare på det.. da hadde du i alle fall hatt bevis. 

Utenom det så må du bare ta det som det er, snakke med de som kjenner deg godt, å forklare at du håper at de kjenner deg såpass at du aldri ville sagt noe sånt til andre. 

Anonymkode: e89f9...3e5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hold deg unna henne og forsøk å alliere deg med noen.

Anonymkode: 94038...04a

AnonymBruker
Skrevet

Skriv en fb post om det. Skriv at en du trodde var en snill person har kalt deg disse tingene og nå har hun gått rundt og sagt at du har kalt henne N-ordet og at du er rasist. Avslutt med noe a la "Dere som virkelig kjenner meg vet at jeg aldri ville sagt noe sånt" og skriv hvordan du blir lei deg osv.

Anonymkode: d4590...4cc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skriv en fb post om det. Skriv at en du trodde var en snill person har kalt deg disse tingene og nå har hun gått rundt og sagt at du har kalt henne N-ordet og at du er rasist. Avslutt med noe a la "Dere som virkelig kjenner meg vet at jeg aldri ville sagt noe sånt" og skriv hvordan du blir lei deg osv.

Anonymkode: d4590...4cc

Da gir du det bare mer oppmerksomhet da.. Jeg veit ikke jeg altså. Jeg ville heller vist tydelig hvilken side jeg står på. Post Black lives matter poster og bruk stemmen din til noe positivt. Jeg veit ikke hva som har skjedd eller ikke skjedd mellom dere, og det vet nok ikke andre heller, men vær den personen som du vil folk skal oppfatte deg som bare. OM du har sakt noe rasistisk så vis at du har lært noe i denne perioden. Det er ikke en tid å hetse folk på nå. 

Anonymkode: 3e4ad...07d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde annmeldt henen for æreskrenkelser og rasisme (hun som er rasist her, ikke du), og rapportert henne til sjefen hennes. Hadde tatt meg en prat med henne og tatt opp samtalen!!! Det er fullt lovlig. Pass på å vær hyggelig selv og få henne til å røpe seg, så kan du bruke lydopptaket når du evnt annmelder, eller spille for andre

Anonymkode: ce683...c89

• Liker 1
Gjest Tobias Juul Grythe
Skrevet

Hold deg unna henne. Får du trusler så anmelder du det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...