Gå til innhold

Noen gang blitt tent av å spise ostepølse?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Av og til når jeg har spist ostepølse har jeg følt at jeg gaper over en penis, og at osten som er inni er sæd. Jeg biter over tuppen og det spruter varm ost ut. Fortsetter å spise og når jeg trykker på den tyter det ut ost fra kjøttet.

Er det rart å relatere noe slikt til et seksuelt scenario?

Anonymkode: 49380...804

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du spiser død kjøtt og morsmelk, og blir tent av det? Rart, men men. Å bli tent av å spise ostepølse er ikke det verste. Det finnes verre ting å bli tent av. 

Anonymkode: 7183b...981

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hahah ja😅

Anonymkode: b44db...0c2

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hahah ja😅

Eller ble kanskje ikke sånn ordentlig kåt men begynte å tenke på sex å ble litt småkåt

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Nei, det har aldri skjedd. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller ble kanskje ikke sånn ordentlig kåt men begynte å tenke på sex å ble litt småkåt

Helt greit, så lenge du ikke får noen tanker om å bite gjennom en ekte penis 😅 

• Liker 3
Gjest Tobias Juul Grythe
Skrevet

Nei egentlig ikke og nå vet jeg ikke om jeg har så lyst på ostepølse på en stund.

AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du spiser død kjøtt og morsmelk, og blir tent av det? Rart, men men. Å bli tent av å spise ostepølse er ikke det verste. Det finnes verre ting å bli tent av. 

La meg gjette, du er veganer? 

Anonymkode: 29a7d...049

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har tenkt tanken ja 😅

Anonymkode: 68d01...184

Skrevet

En gang jeg spiste ostepølse, spruta osten i ansiktet på venninna mi. Jeg slikket det bort som om det skulle vært sæd. 

Skrevet
2 timer siden, Sørlandsjenta02 skrev:

En gang jeg spiste ostepølse, spruta osten i ansiktet på venninna mi. Jeg slikket det bort som om det skulle vært sæd. 

Men selvfølgelig 😂

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Av og til når jeg har spist ostepølse har jeg følt at jeg gaper over en penis, og at osten som er inni er sæd. Jeg biter over tuppen og det spruter varm ost ut. Fortsetter å spise og når jeg trykker på den tyter det ut ost fra kjøttet.

Er det rart å relatere noe slikt til et seksuelt scenario?

Anonymkode: 49380...804

Det kunne personlig aldri falle meg inn å finne noe sensuelt med å spise mat, men det er meg da.

Hvis jeg hadde forestilt meg at det var sæd så hadde hele maten gått rett i søpla og det som var inntatt ville blitt spydd opp igjen av vemmelse! 

Anonymkode: df2ea...b93

AnonymBruker
Skrevet

Uff, jeg kjenner jeg blir aseksuell av denne tråden.

Anonymkode: 80d31...e54

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, seff. Jeg lizzm bare kan ikke ta en bit av ostepølse uten å sæde i underbuksa, assa! :rolleyes:

Hva faen? 

Anonymkode: 4a7ab...41a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri koblet sex og pølse

Anonymkode: bc446...d03

Skrevet (endret)

Jeg spiser skinnfrie ostepølser for å unngå følelsen av sprut i ansiktet. Mest fordi det er jævlig ubehagelig med varm ost.

Endret av isw
Skrevet
På 11.6.2020 den 20.52, Tobias Juul Grythe skrev:

Nei egentlig ikke og nå vet jeg ikke om jeg har så lyst på ostepølse på en stund.

ha ha ha ha.... er noen som må sette fine bilder i hodet på folk...ha ha ha ha..har aldri slått meg... ha ha ha

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri koblet sex og pølse

Anonymkode: bc446...d03

det var nå en tråd om ei som klarte å knekke ei grillpølse i dåsa si da ..så koblingen fins..bare du som ikke har sett den.. ha ha ha..

Skrevet
1 time siden, Bente1234 skrev:

ha ha ha ha.... er noen som må sette fine bilder i hodet på folk...ha ha ha ha..har aldri slått meg... ha ha ha

Har godeste Bente fått seg et par glass vin i kveld? 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...