AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #1 Skrevet 11. juni 2020 Jeg har lett overalt på nett men kan ikke finne en slik kombo. På badet mitt idag står det en toppmatet vaskemaskin med dimensjonene 40 x 60. Grunnet layouten på badet er jeg nødt til å ha en toppmatet maskin da denne blir stående mellom dusjen og veggen. Er det noen som har noen anelse om det i det hele tatt finnes toppmatet vask/tørk kombo på markedet ? Klærne blir rene med kun vask, men med en hund som røyter hadde det vært flott å kunne tromle bort mer av hår og støv fra klærne 😊 Anonymkode: 1a676...695
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #2 Skrevet 11. juni 2020 Toppmatete maskiner begynner omtrent å bli sjelden...Du kan ikke sette tørketrommelen i et annet rom da? Anonymkode: a2716...d5c
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #3 Skrevet 12. juni 2020 Toppmatete finnes de, kjøpte nettopp ny til svigermor som heller ikke har plass til annet. (Vaskemaskin, kombo har jeg aldri sett) Anonymkode: 78379...52c 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #4 Skrevet 12. juni 2020 Toppmatet vaskemaskin på 40 cm finnes det mange av. Men å finne disse som kombinert vask og tørk, kan du bare gi opp, for de finnes ikke. Anonymkode: fc78e...1aa 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå