AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #1 Skrevet 11. juni 2020 Spør bare av ren nysgjerrighet! Sannsynligheten er vel i så fall veldig liten? Anonymkode: 06fb9...d54
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #2 Skrevet 11. juni 2020 Det skal ikke være mulig hvis du faktisk har mensen. Men du kan jo ha blødning og tro du har mensen, uten at du har den. Da kan du bli gravid. Anonymkode: caa82...6fd
Minya Skrevet 11. juni 2020 #4 Skrevet 11. juni 2020 Sannsynligheten er liten, men det er fysisk mulig fordi egget fortsatt kan være i et område hvor det kan rekke å sette seg i livmoren. 3
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #5 Skrevet 11. juni 2020 Vel, jeg var på GU med innvendig UL, og legen så først at jeg hadde eggløsning, og så at jeg kom til å få menstruasjon da det var blod der. Det skal sies at jeg har hatt svært uregelmessige sykluser, om man i det hele tatt kunne kalt det syklus det jeg hadde før jeg begynte på p-piller. Anonymkode: eb95e...fc7 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #6 Skrevet 11. juni 2020 Hvis du faktisk har menstruasjon skal sjansen være liten. Har man regelmessig syklus og ikke er syk, stresset eller psykisk påvirket av noe så er sjansen minimal. Man vet aldri når neste eggløsning kommer. Så si at noe er litt ute av balanse så kommer eggløsning før man vanligvis får det og da kan man bli gravid. Jeg var på innvendig UL og tok ut spiral, hun sa jeg hadde eggløsning. To dager etter fikk jeg mensen. Ble gravid og hadde positiv test 4 uker etter. Anonymkode: b01da...8e5
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #7 Skrevet 11. juni 2020 Dersom du har på den siste dagen og du blør i ca. 7 dager og du har helt optimale forhold for sperm til å leve og du har en litt tidlig eggløsning så er det mulig. Muligheten er likevel veldig lav da sædceller lever i max. 6 dager ca. (noen tilfeller lenger dersom mannen har supersperm og du har veldig godt miljø der nede) Anonymkode: 4f23f...7d9 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #8 Skrevet 11. juni 2020 Jeg har ekstremt regelmessig syklus hvor mensen kommer på dag 30 uten unntak. Alltid eggløsning samme dag, kjenner det godt. Gravid ble jeg likevel den ene dagen jeg hadde mensen, det vet jeg siden jeg var gressenke da og kun hadde sex på dag 5 i menstruasjonen. Legen mente det var en kombinasjon av at sæden hadde overlevd i flere dager og at orgasmen min kan ha fremkalt en tidlig eggløsning. Anonymkode: 7a6df...511
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #9 Skrevet 11. juni 2020 Mulig? Ja. Sannsynlig? Ikke så veldig. Anonymkode: 32ef3...fcb
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #10 Skrevet 11. juni 2020 Tror jeg ble gravid, sex en av de første dagene under mensen når jeg spottet i kombinasjon med ekstra tidlig eggløsning. Har vanligvis eggløsning dag 8-10. Anonymkode: 97837...a04
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #11 Skrevet 11. juni 2020 Ja det går ann men er liten sannsynlighet. Husk også at sædceller kan leve opp til en uke inni deg så ja.Bruk beskyttelse! Anonymkode: 59994...e6f
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #12 Skrevet 11. juni 2020 Min første ble unnfanget slik. Ung og naiv som vi var, hoppe av i svingen på en av de siste dagene av mens. Noen uker senere, positiv test 😅🤷🏻♀️ Anonymkode: 1008f...9f3
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #13 Skrevet 12. juni 2020 Mensen er absolutt ingen garanti for en såkalt sikker periode. Det finnes egentlig ikke noe som er en sikker periode, for eggløsning kan skje når som helst. Selv om ei har hatt regelmessig mensen og eggløsning i en årrekke, kan dette plutselig endres. Jeg legger ved dette kule bilde av eggløsning som skjer under en operasjon: Anonymkode: ae4dd...448
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå