Gjest jente19aar_ Skrevet 1. juli 2005 #1 Skrevet 1. juli 2005 Typen min har ei venninne han ofte er med. Hadde dere syns det var greit at typen deres var med ei annen jente ofte hver dag? han skulka skolen ofte for en stund siden og pleide og pilse og sånn imens det var skole, flere uker i strekk nesten og da pilsa han med HU. jg mener er det i det hele tatt greit å henge med ei dame 24/7 likzom? dessuten sov hun hos han forrige helg når det var fest hos Y, og hun skulle egentlig sove hos X. :o han sier han elsker mg og bare mg, og jg tror på han da. men skal jeg si i fra til henne? be hun finne seg en egen? for jeg tror hu er keen.
Gjest Bellatrix Skrevet 1. juli 2005 #2 Skrevet 1. juli 2005 Hva med å si ifra til han? Hvis han oppfører seg på en måte du ikke liker bør du snakke med han. Og det er han som er i et forhold med deg så da bør vel han kunne begrense samværet med denne jenta selv?
Pleier Skrevet 1. juli 2005 #3 Skrevet 1. juli 2005 Jeg hadde ikke tolerert det, men det er meg da. Ikke ta det opp med henne, siden hun nok ikke tvinger han til å tilbringe all denne tiden med henne. Så du må nok ta dette opp med han.
Gjest Violetta Skrevet 1. juli 2005 #4 Skrevet 1. juli 2005 Jeg synes dette er en sak mellom deg og kjæresten din, men jeg ville nok ikke funnet meg i det. Greit nok å være tolerant, men å være naiv er noe helt annet.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 2. juli 2005 #5 Skrevet 2. juli 2005 Jeg hadde absolutt ikke tolerert det.. Og egentlig syns jeg du er ganske naiv som tror på at han absolutt ikke føker noe for hu..(Ja, er jo ikke SIKKERT han gjør det, men noe skurrer her!) Det er jo litt merkelig da, hvis han bruker mer tid på henne enn på deg? (som det virker som i innlegget ditt) Syns det virker som om han mangler respekt for deg og utnytter at du er litt naiv kanskje?
Gjest Anerikke Skrevet 26. juli 2005 #6 Skrevet 26. juli 2005 Vanskelig situasjon, gett... Har vært med på det samme selv, men da var det jeg som var venninna. Ikke lett det heller, og bare bli møtt med motvilje og mistenksomhet. Vi var var absolutt bare venner, helt fra vi var født, og hadde et utrolig sterkt bånd. Kjæresten hans taklet ikke dette i det hele tatt. Trakk meg mye unna, men da det ble slutt mellom dem var vi like mye sammen som før. Desverre druknet bestevennen min for litt over to år siden...
Gjest Gitte Skrevet 26. juli 2005 #7 Skrevet 26. juli 2005 Jeg hadde absolutt ikke akseptert det... Fint at han har jentevenner, men det fins da grenser. Mulig det ikke skjer noe, men det kan jo virke sånn, og det burde han ta hensyn til. Er du noen gang med de? Hvis ikke hadde jeg satt foten ned, og sagt ifra hva jeg mente om det.. noe du egentlig burde gjøre uansett. Det er en kjip følelse.
Gjest baby-E Skrevet 28. juli 2005 #8 Skrevet 28. juli 2005 Min kjære han ei god venninne. De har vært venner siden de var små barn. Jeg kunne aldri nekte han å tilbringe tid med henne. På meg virker det ikke som om at det at han er mye sammen med henne som er problemet for deg, men nettopp det at hun er ei jente. Hadde du reagert likedan om han var ute med en kompis? Om ja, ta det opp med han. Si at du syns han er alt for lite sammen meed deg. Men for all del, ikke nekt han å være sammen med vennen sin. Mine venninner og meg har sagt i alle år, at gutter kommer og går, men venner er der for alltdid. Vil tro det er likedan for gutter.
Superlammet Skrevet 28. juli 2005 #9 Skrevet 28. juli 2005 Vanskelig situasjon, gett... Har vært med på det samme selv, men da var det jeg som var venninna. Ikke lett det heller, og bare bli møtt med motvilje og mistenksomhet. Vi var var absolutt bare venner, helt fra vi var født, og hadde et utrolig sterkt bånd. Kjæresten hans taklet ikke dette i det hele tatt. Trakk meg mye unna, men da det ble slutt mellom dem var vi like mye sammen som før. Desverre druknet bestevennen min for litt over to år siden... ←
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå