frizzbee Skrevet 1. juli 2005 #1 Skrevet 1. juli 2005 Jeg har en turkis, fotsid kjole uten skulderstropper (nesten litt sånn galla...), som jeg skal bruke i et bryllup i sommer. Og nå er jeg på jakt etter et smykke jeg kan ha til.. Jeg har tenkt at det kan passe med en choker med noen turkise stener, men er ikke helt sikker. Noen som vet hvor jeg kan finne et sånt smykke? ...eller ville det passe bedre med noe annet, tror dere?
Gjest gaja ii Skrevet 1. juli 2005 #2 Skrevet 1. juli 2005 siden du skal ha det til ganske fint kunne det jo vært en ide å stikke innom bergmannen i kirkeveien på majorstua? jeg syns han har masse fint, og så er det ikke bare juggel...
Gjest Diddi ikke innlogget Skrevet 2. juli 2005 #3 Skrevet 2. juli 2005 Jeg så et lekkert Pilgrimsmykke på ei dame. Det var tre trekløver under hverandre, i turkis farge. Lekkert.
Gjest Daniella_ Skrevet 2. juli 2005 #4 Skrevet 2. juli 2005 Jeg syntes gullsmykker er utrolig fint til turkis, men hvis du ikke liker det så er det masse av turkise smykker ute og går. B.l.a fra Pilgrim som nevnt over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå