AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #1 Skrevet 11. juni 2020 Hvor mange dager etter en abort kan man få negativ gravi test? synes det er veldig lenge å vente i 4 uker som de på sykehuset sier. Anonymkode: aae5c...2e5
Neutral90 Skrevet 11. juni 2020 #2 Skrevet 11. juni 2020 Hvor langt på vei var du? Det har mye å si hvor høy hcg var fra før, det kan ta lang tid at den er under 5 igjen dessverre
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #3 Skrevet 11. juni 2020 Jeg fikk negativ test 3 uker etter medisinsk abort og hadde 48000 i hcg før aborten. Anonymkode: 2fc3c...095
Neutral90 Skrevet 11. juni 2020 #4 Skrevet 11. juni 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk negativ test 3 uker etter medisinsk abort og hadde 48000 i hcg før aborten. Anonymkode: 2fc3c...095 Oi det var raskt! Hadde bare 300-noe og det tok ca 4 uker synes jeg å huske.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #5 Skrevet 11. juni 2020 Akkurat nå, Neutral90 skrev: Oi det var raskt! Hadde bare 300-noe og det tok ca 4 uker synes jeg å huske. Testet kun med clearblue digital, den viser vel positiv ved hcg over 25. Tok 7 uker før jeg fikk første mens etter den medisinske aborten. Fikk påvist BO i uke 9. Anonymkode: 2fc3c...095 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #6 Skrevet 11. juni 2020 Dette tar lang tid( Etter 3 uker hadde jeg fortsatt HCG i blodet. Så 4 uker høres riktig for meg. Anonymkode: d157d...a17
tussi84 Skrevet 11. juni 2020 #7 Skrevet 11. juni 2020 Det kan ta mer en 4 uker også, spørs på hvor fort hcg synker og hvor langt du var på vei før du aborterte.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #8 Skrevet 11. juni 2020 TS HER jeg var 7+4. Spiller det noen rolle hvilken gravi test man bruker? CB? strimler? Anonymkode: aae5c...2e5
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #9 Skrevet 11. juni 2020 1 time siden, Neutral90 skrev: Hvor langt på vei var du? Det har mye å si hvor høy hcg var fra før, det kan ta lang tid at den er under 5 igjen dessverre TS HER jeg var 7+4. Spiller det noen rolle hvilken gravi test man bruker? CB? strimler? Anonymkode: aae5c...2e5
Neutral90 Skrevet 11. juni 2020 #10 Skrevet 11. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: TS HER jeg var 7+4. Spiller det noen rolle hvilken gravi test man bruker? CB? strimler? Anonymkode: aae5c...2e5 Nei, spiller liten rolle. Tidligtester har sensitivitet på 10 mlu, vanlige ved 25 mlu. Om du bruker vanlige og får negative, vil fortsatt Tidligtester slå ut noen dager, men ikke så mye lenger.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #11 Skrevet 11. juni 2020 6 minutter siden, Neutral90 skrev: Nei, spiller liten rolle. Tidligtester har sensitivitet på 10 mlu, vanlige ved 25 mlu. Om du bruker vanlige og får negative, vil fortsatt Tidligtester slå ut noen dager, men ikke så mye lenger. okei. tusen takk for hjelpen ❤️ første gangen jeg var gravid og første gang jeg har mistet. er mye redd og urolig, men det blir vel bedre med tiden. Anonymkode: aae5c...2e5 1
Neutral90 Skrevet 11. juni 2020 #12 Skrevet 11. juni 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: okei. tusen takk for hjelpen ❤️ første gangen jeg var gravid og første gang jeg har mistet. er mye redd og urolig, men det blir vel bedre med tiden. Anonymkode: aae5c...2e5 Føler med deg og håper det kommer til å gå bra 💚 nå vet du at du kan bli gravid og sjansene for at det går bra neste gang er gode 🌸 lykke til!
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #13 Skrevet 11. juni 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: okei. tusen takk for hjelpen ❤️ første gangen jeg var gravid og første gang jeg har mistet. er mye redd og urolig, men det blir vel bedre med tiden. Anonymkode: aae5c...2e5 Jeg opplevde det samme i april. Tenker på det hele tiden og håper jeg blir raskt gravid igjen, men samtidig redd for neste gang. Tror det er veldig vanlig. Anonymkode: 2fc3c...095
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #14 Skrevet 11. juni 2020 7 minutter siden, Neutral90 skrev: Føler med deg og håper det kommer til å gå bra 💚 nå vet du at du kan bli gravid og sjansene for at det går bra neste gang er gode 🌸 lykke til! takk 💛 ja, prøver å tenke slik selv, krysser fingrene 🤞🏼 Anonymkode: aae5c...2e5
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #15 Skrevet 11. juni 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg opplevde det samme i april. Tenker på det hele tiden og håper jeg blir raskt gravid igjen, men samtidig redd for neste gang. Tror det er veldig vanlig. Anonymkode: 2fc3c...095 så trist å høre 😕 ja det er nok vanlig. er jo redd det skal ligge rester igjen så jeg må på skraping. hun jeg snakket med på sykehuset virket ikke kjempe overbevist når jeg fortalte om min opplevelse idag. hun bare antok at det var vellykket. «klumpen» kom ut 2 timer etter jeg satte inn tablettene og jeg fikk ikke sett den i do. da jeg ikke var forberedt på at den skulle komme ut så fort! ok smertene og blødning avtok ganske fort. har litt mensen murringer og litt blødning nå. Anonymkode: aae5c...2e5
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #16 Skrevet 11. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: så trist å høre 😕 ja det er nok vanlig. er jo redd det skal ligge rester igjen så jeg må på skraping. hun jeg snakket med på sykehuset virket ikke kjempe overbevist når jeg fortalte om min opplevelse idag. hun bare antok at det var vellykket. «klumpen» kom ut 2 timer etter jeg satte inn tablettene og jeg fikk ikke sett den i do. da jeg ikke var forberedt på at den skulle komme ut så fort! ok smertene og blødning avtok ganske fort. har litt mensen murringer og litt blødning nå. Anonymkode: aae5c...2e5 Hos meg begynte det ca 3t etter tablettene og jeg blødde ganske kraftig med ganske mange store koagler i ca 3 timer. Var nesten 10 uker når jeg måtte ta aborten. Jeg var også veldig usikker på om alt var ute selv med engativ test. Fikk beskjed om å vente 1 syklus før vi prøver igjen. Veldig glad når jeg fikk mensen i går, litt over 7 uker etter aborten. Så håper på positiv test igjen innen noen måneder. Vi ble gravide på første måned forrige gang. Er utrolig fælt å vente på å komme igang igjen.. Anonymkode: 2fc3c...095
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #17 Skrevet 11. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hos meg begynte det ca 3t etter tablettene og jeg blødde ganske kraftig med ganske mange store koagler i ca 3 timer. Var nesten 10 uker når jeg måtte ta aborten. Jeg var også veldig usikker på om alt var ute selv med engativ test. Fikk beskjed om å vente 1 syklus før vi prøver igjen. Veldig glad når jeg fikk mensen i går, litt over 7 uker etter aborten. Så håper på positiv test igjen innen noen måneder. Vi ble gravide på første måned forrige gang. Er utrolig fælt å vente på å komme igang igjen.. Anonymkode: 2fc3c...095 takk for at du deler 💛 godt å vite at man ikke er alene om slike tanker og bekymringer. håpet virkelig spiren sitter for deg neste gang, masse lykke til ✨ Anonymkode: aae5c...2e5
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #18 Skrevet 11. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: takk for at du deler 💛 godt å vite at man ikke er alene om slike tanker og bekymringer. håpet virkelig spiren sitter for deg neste gang, masse lykke til ✨ Anonymkode: aae5c...2e5 Takk Lykke til videre for deg også Anonymkode: 2fc3c...095
Amatariel Skrevet 15. juni 2020 #19 Skrevet 15. juni 2020 Jeg mistet i uke 14. Tok ca. 1 måned før g-testen ble negativ igjen. Er veldig individuelt dette. Beste er nok å bruke billigstrimler og teste jevnlig selv til testen blir blank igjen. Trist å høre at du har mistet Masse lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå