Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I dag farget jeg håret grønt. Skulle egentlig ha rødbrunt slik jeg pleier, men fargen var tom og fikk lyst til å prøve noe nytt. Dessverre/heldigvis holdt ikke fargen i håret, skylte sikkert ut for tidlig. 

I kveld kom mannen min hjem og jeg spurte han hva han syntes om fargen. Kunne bare vise pakken da, siden det ikke var noe igjen i håret, men hvilken reaksjon! Han skjelte meg nesten ut, mente at ingen mor kan gå rundt slik, jeg ville skammet meg sammen med deg i offentlighet. Det var ikke måte på. Jeg er ikke sååå gammel heller (32), men han vil tydeligvis at jeg skal ligne litt mer på barnas venners foreldre på 45+? 

Synes det er helt overdrevet og ganske slemt. Jeg er på vei ut av en depresjon og ville ha en positiv forandring, fikse litt på håret før ferien osv. Hvis du ser fargen på bildet, er den sååå skrikende som han skal ha det til? Jeg har ganske mørkt hår, så tror det ville blitt fint, skulderlangt hår. 

Hva synes du?? 

IMG_20200611_181951.jpg

Anonymkode: 0843b...f88

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kunne bare vise pakken da, siden det ikke var noe igjen i håret

Hva mener du? Kan man ikke se at du har farget det?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes du skal drite i hans mening! Synes det er utrolig kult at folk skiller seg ut med forskjellige hårfarger, er faktisk bare en hårfarge, det er ikke en så big deal. Og man er aldri for gammel! Du er sikkert kjempe fin med grønt hår ❤️ 

Anonymkode: e19d4...b49

• Liker 6
Gjest tranedatter
Skrevet

Hår er hår. Kjør på!

Men på en annen side så vil jeg ikke mannen skal anlegge langt hår og skjegg.... Dobbeltmoral delux. :P 

Er vel mer hvordan kjæresten din sa det, går ann å si på en ordentlig måte at det ikke var særlig fint.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Rant skrev:

Hva mener du? Kan man ikke se at du har farget det?

Nei. Jeg var litt nervøs for at det skulle bli for kraftig farge, så skylte ut for tidlig. Sto på pakken at man kunne korte ned på virketiden, men etter 20 av 30 minutter (som foreslått på pakken) gikk alt ut igjen... 

AnonymBruker
Skrevet

Drit i hva han mener! Farg håret grønt, rosa, lilla, hva det skal være! Du er deg! 

Anonymkode: 35bdf...091

• Liker 3
Skrevet

Jeg personlig ville ikke gått sånn, og når jeg ser folk med grønt hår så tenker jeg vel at de er litt alternative, men den grønnfargen der var ganske dus og ikke så in-your-face så den var ikke så gale syntes jeg. Og det er mange hyggelige mennesker med grønt og rosa hår, og mange gale damer med brunt og blondt hår! 🤪 Så gjør som du ønsker og føler du kan trives med tenker jeg! 

Når det er sagt så ville jeg nok ikke gjort så drastiske ting at mannen ikke turte å vise seg offentlig med meg.. Jeg er alt for å gå kledd som man vil og forandre seg fordi man selv ønsker det, men når man er en twosome så må man liksom tenke litt lenger.. Men en hårfarge forsvinner, ikke sånn at du tar en stor tatovering midt i fjeset 

• Liker 3
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Det er bare hår, angrer du er det bare til å farge over.

AnonymBruker
Skrevet

Hm. Ikke verre enn at jeg hadde farget det igjen hvis han virkelig ikke hadde likt det - er jo ikke sikkert jeg hadde likt det selv heller, men er bare litt overrasket over at reaksjonen var så ille. Hvis man et en "normal" og grei dame/mor på andre måter, så er det vel ikke så sykt å eksperimentere litt med hår. Ville selvsagt ikke gjort det om ungene f.eks hadde blitt flaue-det bør jeg kanskje spør om før jeg evtl. farger på nytt.. Men jøje meg. Ble beskyldt for å være alt fra umoden, oppmerksomhetssyk til gal her..  🤔

• Liker 1
Skrevet

Sånt bør man snakke om først, og se hva han mener. Han kan ikke bestemme over deg og ditt hår, men det er en dårlig idé å farge håret grønt og risikere at han misliker det sterkt. 

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Jeg var litt nervøs for at det skulle bli for kraftig farge, så skylte ut for tidlig. Sto på pakken at man kunne korte ned på virketiden, men etter 20 av 30 minutter (som foreslått på pakken) gikk alt ut igjen... 

Om du har veldig mørkt hår så vil der ikke bli særlig med farge 🙂 Annet enn litt grønnlig skjær i sola x) 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Chizue skrev:

Om du har veldig mørkt hår så vil der ikke bli særlig med farge 🙂 Annet enn litt grønnlig skjær i sola x) 

Kanskje det som har skjedd da. Har bittelitt grønnskjær i noen lokker, der jeg har vært litt lysere fra før av... 

AnonymBruker
Skrevet

Synes det er dritkult med annerledes hårfarge! Møtte på en dame på 70 med knæsj lilla hår. Det var SÅ kult! Synes du skal gjøre som DU vil!

Anonymkode: 6f414...0bc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, norw skrev:

Sånt bør man snakke om først, og se hva han mener. Han kan ikke bestemme over deg og ditt hår, men det er en dårlig idé å farge håret grønt og risikere at han misliker det sterkt. 

Hm. Det er kanskje noe i det, men stort sett bryr han seg ikke så mye om håret mitt ellers... 

10 minutter siden, Blingblingtahei skrev:

Jeg personlig ville ikke gått sånn, og når jeg ser folk med grønt hår så tenker jeg vel at de er litt alternative, men den grønnfargen der var ganske dus og ikke så in-your-face så den var ikke så gale syntes jeg. Og det er mange hyggelige mennesker med grønt og rosa hår, og mange gale damer med brunt og blondt hår! 🤪 Så gjør som du ønsker og føler du kan trives med tenker jeg! 

Når det er sagt så ville jeg nok ikke gjort så drastiske ting at mannen ikke turte å vise seg offentlig med meg.. Jeg er alt for å gå kledd som man vil og forandre seg fordi man selv ønsker det, men når man er en twosome så må man liksom tenke litt lenger.. Men en hårfarge forsvinner, ikke sånn at du tar en stor tatovering midt i fjeset 

Kanskje det er det han er redd for, at folk skal se på meg som litt gal. Tror da ikke egentlig det handler om at fargen er fin eller ikke, men mer sånn "det passer seg ikke!" 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hm. Det er kanskje noe i det, men stort sett bryr han seg ikke så mye om håret mitt ellers... 

Kanskje det er det han er redd for, at folk skal se på meg som litt gal. Tror da ikke egentlig det handler om at fargen er fin eller ikke, men mer sånn "det passer seg ikke!" 

Sånn jeg ser det så er de folka som tenker du er gal pga hårfargen ikke verdt å kaste bort tid på uansett. Som jeg sa, jeg personlig ville ikke farget håret grønt, men syntes likevel at folk som har litt crazy hårfarge og annerledes klesstil kan være veldig interessante, og absolutt hyggelige. Så for de som ikke klarer å se bort ifra hårfargen, de skal du bare drite i. 

Men ja, det er sikkert sånn han tenker og da blir det vanskelig, men prøv å prate med han om det, at det er ikke en veldig knæsj farge, og den går dessuten ut. Si at du har lyst til å teste og at du håper han kan støtte deg i det og drite I hva andre tenker! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nydelig farge, du er selvfølgelig ikke for gammel. Det er gammeldags av han å si sånt!! Han burde elske deg uansett hår. Jeg har hatt ALT av hår, mannen min er veldig konservativ selv i kles og hårveien, men han har aldri hengt seg opp i eller vært negativ til mine eksperimenter. 

Anonymkode: 14c7f...c67

• Liker 1
Skrevet

Jeg er over 40 og farger håret knall rosa :P

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er snart femti år, nesten helt hvitt hår, og har tidvis noen striper i litt ville farger (blått, rosa og lilla). Å helfarge håret i en av de fargene ville jeg ikke gjort, det tror jeg ikke hadde blitt noe pent. 

Anonymkode: 116ef...99b

Skrevet

Nei, den grønnfargen så ganske fin ut. Er han som overreagerer. Fint med litt grønt i tuppene ihvertfall. Men egebtlig bør du avfarge det mørke først før du farger det i en annen farge. Bare et tips😇

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...