Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når man får 2 tilleggspoeng pga. årsstudium, er dette noe man må laste opp dokumentasjon på eller legges det inn i søknaden på samordna opptak automatisk? 

Har fått inntrykk av at det skjer automatisk, men vil gjerne forsikre meg med å høre her siden det er krise hvis jeg ikke får de tilleggspoengene nese år 😅

Anonymkode: 79c31...3b7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk mine tilleggspoeng automatisk i hvertfall. Regner med at så lenge det er fra en norsk høyskole/universitet går det automatisk.

Anonymkode: ef212...f48

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk mine tilleggspoeng automatisk i hvertfall. Regner med at så lenge det er fra en norsk høyskole/universitet går det automatisk.

Anonymkode: ef212...f48

Okei tusen takk, var dette jeg trengte å høre! Og det er ikke veldig mange år siden du har studert heller?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg studerte på BI og måtte legge inn denne dokumentasjonen selv siden det er en privatskole. 

Anonymkode: 5e4e2...a10

AnonymBruker
Skrevet

Om du elektronisk vitnemål skal det gå automatisk mener jeg, er det veldig lenge siden du gjekk studiet vil jeg dobbeltsjekke. Før 5-7 år siden måtte du fysisk send inn vitnemål og dokumentasjon, men har blitt endret. 

Anonymkode: b8366...dd5

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg studerte på BI og måtte legge inn denne dokumentasjonen selv siden det er en privatskole. 

Anonymkode: 5e4e2...a10

Ja for da søkte du ikke gjennom samordna opptak? Skolen det er snakk om for min del er NHH og den søker jeg jo på gjennom samordna, og årsstudiumet mitt søkte jeg og på gjennom samordna... så da burde det vel være greit?

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du elektronisk vitnemål skal det gå automatisk mener jeg, er det veldig lenge siden du gjekk studiet vil jeg dobbeltsjekke. Før 5-7 år siden måtte du fysisk send inn vitnemål og dokumentasjon, men har blitt endret. 

Anonymkode: b8366...dd5

Det er for i år, så det høres veldig lovende ut!

Takk for svar alle sammen 😊

Skrevet

Alle mine studiepoeng fra universitetet ligger synlig inne i samordna, inne på dokumentasjon. Så ja, det skal gå automatisk :)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...