AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #21 Skrevet 11. juni 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skulle gjerne gått uten, men man blir da nok seksualisert fra før, så jeg føler meg ikke vel ute uten noe som dekker nipplene. Kjipt. Er det sånn damer med hijab føler? Anonymkode: 743f7...fac Jeg forstår ikke hvordan noen kan føle seg mindre seksualisert ved å knele for dem som seksualiserer dem. Anonymkode: d2cf2...a48 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #22 Skrevet 11. juni 2020 Hvor store bryster har dere som går uten bh? Jeg har en stor B/liten C og kan ikke gå uten bh, mest fordi de henger og jeg blir varm og svett. Jeg bruker ikke bh med spiler, det er for ubehagelig. Men jeg har alltid på meg bh (ikke om natten da), føler meg naken uten. Anonymkode: 0791b...c2b
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #23 Skrevet 11. juni 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg eier ikke bh. Her får dei leve fritt ☺️ om brystvorten vises, så får no heller folk se om dei absolutt interesserer seg for dei to utstikkerne🤷🏻♀️ er ikke forskjell på mine vorter og mannfolk sine brystvorter🤪 Anonymkode: e25fa...e85 Jeg er ikke interessert i å se mine mannlige kollegaer sine brystvorter heller, det er uprofesjonelt. I min bransje er det iallfall en forventning om å kle seg pent og ordentlig, for både menn og kvinner. Du vet at på mange kontorer er det ikke lov for menn å gå med shorts? Det er jo ikke akkurat for å undertrykke folks legger.. (selv om jeg synes akkurat den reglen er noe teit og jeg har hørt argumentene om at hvorfor får damene gå i skjørt og ikke mennene i shorts, noe jeg er enig i. Poenget er at det ikke er pga seksualisering men hva som oppfattes som pent og formelt) Ikke noe must med BH men man bør da ikke ha synlige brystvorter på jobb. På fritiden kan folk kle seg som de vil. TS det finnes masse BHer uten spiler som er myke og behagelige, prøv deg frem Anonymkode: 9777b...dae 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #24 Skrevet 11. juni 2020 Jeg liker å ha på BH. Men jeg har bare slike sømløse uten spiler osv. Trenger ikke så mye "støtte" - det er nå mest for at ikke niplene skal stikke ut. Mine er kroniske utstikkere og det ser ikke så bra ut. Så takler jeg heller ikke den der forferdelige følelsen av klær/stoff som dras nedover niplene så ville ikke gått rundt med bare bryster under genseren. Får fnatt av å tenke på tørt stoff som gnisser nedover niplene. Om du jobber på et sted der du skal være et "ansikt utad", altså med kunder/gjester/etc så ville jeg nok hatt BH eller noe lignende uansett. Anonymkode: 732d5...7ee
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #25 Skrevet 11. juni 2020 Hvis du skal gå uten bh i en profesjonell eller formell setting bør du ha en tettsittende topp, f.eks singlet, under de andre klærne. Det dekker kalde brystvorter dobbelt så bra som bare ett lag stoff, og beskytter også mot halvgjennomsiktige skjorter. Om du har en litt løstsittende bluse eller skjorte vil det også hjelpe dersom du er mye plaget med synlige brystvorter. Dette er selvfølgelig dersom du har slike praktiske små pupper som oppfører seg anstendig. Større pupper må ha mer støtte. Anonymkode: c4314...94b
Peanut Skrevet 12. juni 2020 #26 Skrevet 12. juni 2020 Har gått uten bh siden 2010. Har flate brystknopper så null kleint. (Derimot synes jeg det ikke gir mening på norsk å bruke det engelske ordet «nippel» for brystvorter. Nippel på norsk er et kort rørstykke med utvendige gjenger. Det brukes som forbindelsesstykke mellom to rørdeler som har innvendige gjenger. https://www.biltema.no/bygg/vvs/rorinstallasjoner/klemringer/nippel-han-2000017904 Sånne folk har på puppene sine eller? Da er det ikke rart i at man trenger bh for å skjule dem! ) 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #27 Skrevet 13. juni 2020 8 timer siden, Peanut skrev: Har gått uten bh siden 2010. Har flate brystknopper så null kleint. (Derimot synes jeg det ikke gir mening på norsk å bruke det engelske ordet «nippel» for brystvorter. Nippel på norsk er et kort rørstykke med utvendige gjenger. Det brukes som forbindelsesstykke mellom to rørdeler som har innvendige gjenger. https://www.biltema.no/bygg/vvs/rorinstallasjoner/klemringer/nippel-han-2000017904 Sånne folk har på puppene sine eller? Da er det ikke rart i at man trenger bh for å skjule dem! ) Hahah takk for rettelse! Jeg er amerikansk og bodde der til jeg var 15 og enkelte amerikanske ord sniker seg inn i språket 😄 Anonymkode: ae802...d84
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #28 Skrevet 13. juni 2020 On 6/11/2020 at 8:43 PM, AnonymBruker said: Tuller du? Hvilken klode lever du på? Det er og har vært akseptert å gå uten bh siden 70-tallet. Jeg sluttet med det da jeg var 17 (da sluttet jeg å være et usikkert nek), min bestemor (død mange år nå) brukte det aldri i sitt liv, og min mor brukte det kun etter brystkreft (hun syntes det var litt awkward med en pupp). Jeg er 37 år, BTW. Det har vært kommentert en eneste gang, og det var da guttene på studiet kommenterte at små pupper var awsome når det gikk forbi ei med-studinne med silikon. Gutter - herlige skapninger. Er noe ok for menn så er det ok for damer, Ts. Fenomenet kalles likestilling. Faktisk er det helt ok og fullstendig lovlig å gå i bare badebukse i svømmehallen - forsøker de å nekte deg, påpek diskriminering. Anonymkode: 62d7e...d5c Hvilken klode lever du på? Klart folk ser og reagerer hvis de ser ei dame gå med harde brystvorter som stikker ut igjennom genseren. Skikkelig blikk magnet Klart man kan gi F og lure seg selv å tro at ingen bryr seg Anonymkode: 6a681...b1a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå