AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #1 Skrevet 11. juni 2020 Jeg har registrert meg som trumf medlem, men ikke fått noe kort enda. Kan jeg fortsatt registrere kjøpet i butikk bare med medlemsnr? Det står på siden deres at man kan hente kort i butikk, kan man det fortsatt? Anonymkode: d217c...ba9
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #2 Skrevet 11. juni 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har registrert meg som trumf medlem, men ikke fått noe kort enda. Kan jeg fortsatt registrere kjøpet i butikk bare med medlemsnr? Det står på siden deres at man kan hente kort i butikk, kan man det fortsatt? Anonymkode: d217c...ba9 Du kobler trumf til bankkortet ditt. Du trenger ikke et ekstra kort. Anonymkode: d321c...35b 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #3 Skrevet 11. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du kobler trumf til bankkortet ditt. Du trenger ikke et ekstra kort. Anonymkode: d321c...35b Ja, jeg har gjort det, men det står at det kan ta et par dager før bankkortet blir aktivert Anonymkode: d217c...ba9
dyptvann Skrevet 11. juni 2020 #4 Skrevet 11. juni 2020 Du kan ta med deg et nytt trumfkort i butikken, og skanne det når du betaler. Når du kommer hjem, så legger du til det kortnummeret på mine sider og handelen blir da registrert!
Miah Skrevet 11. juni 2020 #5 Skrevet 11. juni 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Du kobler trumf til bankkortet ditt. Du trenger ikke et ekstra kort. Anonymkode: d321c...35b Men det er bare debetkort, ikke kredittkort, ikke sant?
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #6 Skrevet 11. juni 2020 2 timer siden, Miah skrev: Men det er bare debetkort, ikke kredittkort, ikke sant? Trumf sitt eget kredittkort fungerer, men ingen andre dessverre. Anonymkode: 0f197...6e5
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #7 Skrevet 11. juni 2020 Legg til det kortet du skal betale med på trumf.no. Jeg ❤️ trumf Anonymkode: 2a4fc...af2
Million Skrevet 13. juni 2020 #8 Skrevet 13. juni 2020 (endret) Jeg har Trumf Visa, som gir litt ekstra bonuspoeng når man handler, ifht å betale med sitt vanlige tilknyttede bankkort. Har brukt det i flere år. Jeg bytter på å handle på tre ulike butikker, hvorav det kun er den ene som er Kiwi som er Trumf-tilknyttet, men likevel får jeg en tusenlapp ca i året i bonus utbetalt. Noen ganger mer, hvis jeg har benyttet meg av tilbud som gir Trumfbonus andre steder, som bøker og filmer kjøpt på nett. F.eks hos CDON.no https://viatrumf.no/cashback/trumfcdon Endret 13. juni 2020 av Million 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå