AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #1 Skrevet 11. juni 2020 Hei alle sammen Bor et stykke utpå landet og får endelig mulighet til å dra inn til byen i morgen for å handle litt møbler. MEN så leste jeg på litt forskjellige blogger at folk lager sine egne ting av hobbyplater. Så nå vil jeg innom en byggevarehandel! Håper noen av dere kan svare meg før i morgen. Føler meg litt dum, men skjønner ikke så mye av å google dette, så håper noen kan hjelpe meg Kan noen forklare meg hva jeg blir nødt til å betale for å lage dette: Et spisebord i lys eik, B80 x L160 x H78 cm (sånn ca) Ben finner jeg ut av. Tenker mest på treet, og på hvor mye jobb det er? Og pris? Vil også lage en enkel sengegavl av dette. Lage og lage, ser vel egentlig bare for meg at jeg kjøper en stor plate som jeg skrur inn i veggen. Har en 180-seng. Hvor mye vil dette koste? Tuuusen takk 😄 Anonymkode: 451d4...f34
newman01 Skrevet 11. juni 2020 #2 Skrevet 11. juni 2020 Pris avhenger av kvalitet. Skal du ha finerplater i valnøtt eller andre pene tresorter koster det mange tusen pr plate. Forskalingsplater koster vesentlig mindre. Bordplater må ofte ha 30mm tykkelse, og førstesortering.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #3 Skrevet 11. juni 2020 2 timer siden, newman01 skrev: Pris avhenger av kvalitet. Skal du ha finerplater i valnøtt eller andre pene tresorter koster det mange tusen pr plate. Forskalingsplater koster vesentlig mindre. Bordplater må ofte ha 30mm tykkelse, og førstesortering. Men er det mulig å få til en sengegavl til... 500,- liksom? Hvilket materiale og hvor i så fall? Tusen takk for svar Anonymkode: 451d4...f34
newman01 Skrevet 11. juni 2020 #4 Skrevet 11. juni 2020 Kort svar: nei Med mindre du skal lage en gavl av sponkapp og gamle gensere blir det vesentlig dyrere. Alt avhenger selvsagt av hva slags sluttresultat du planlegger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå