Gå til innhold

kjøpe jord i bergen


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest trubaduren

Heisann alle med grønne fingre! jeg lurte på om det er noen av dere som vet hvor jeg kan få tak i et lass med jord til å jevne ut hage med (jeg trenger mye) Takker så mye for innspill :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje et entrepenørselskap kan hjelpe deg.. Kan prøve ******** og høre med han...

Telefonnummeret er fjernet. Det er ikke tillatt å poste telefonnumre i innlegg.

Reglene

Orakel - moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline

Her jeg bor kan du kjøpe billig kompostjord på søppeltomta. Det gjorde vi og vi betalte 75 kr tonnet og jorden var kjempefin. Kanskje du har denne muligheten i Bergen også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

75 kr? det var billig? Vi kjøpte 1.5 kubbik og betalte 1500 kr,men hvor mange tonn går på en kubbik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline

Jeg vet ikke hva et kubikk veier dessverre. Men et hengerlass med jord kostet oss ca 30,- (en vanlig bilhenger som vi fylte helt opp). Vi undersøkte litt her vi bor før vi kjøpte jord. Da fikk vi vite at det kostet 200,- tonnet for fyllmasse fra div. firma som driver med gravearbeid. Og det var jord som var mye mindre næringsrik enn den vi kjøpte på avfallstomta.

Skal vi ha mer jord så er ikke jeg i tvil om hvor vi skal kjøpe jord ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kunne i hvert fall kjøpe jord i Rådalen, på søppelfyllinga, før i "gamle dager", altså for 10-15 år siden.

Ring dem og spør i morgen. Om ikke de har, kan de sikkert hjelpe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trubaduren

Tusen takk for gode tilbakemeldinger! Nå bærer det av sted til Rådalen. Hei hå, hei hå......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline

Hva er prisen for jord i Rådalen? (Jeg er litt nysgjerrig på om det er det samme som her)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...