Gjest Tobias Juul Grythe Skrevet 11. juni 2020 #1 Skrevet 11. juni 2020 Siden det er så mange her på kvinneguiden som har over 20 cm? Litt merkelig at alle skulle samles på et kvinneforum liksom🙊Når det er så sjelden ellers i Norge. Gjennomsnittet er et stykke i fra 20 cm men her inne har plutselig mange det i følge de selv. Prøve å imponere damene eller hva?
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #2 Skrevet 11. juni 2020 Min er 21 cm målt fra oversiden. Anonymkode: 19dc2...24f 1
isw Skrevet 11. juni 2020 #3 Skrevet 11. juni 2020 Det skrives utrolig mye vas her. Men ja. Tydeligvis fungerer det. En gang jeg skrev om min (som for øvrig ikke er 20 cm) opplevde jeg en markert økning i besøk på profilen min. 1
Gjest Hildur70 Skrevet 11. juni 2020 #4 Skrevet 11. juni 2020 Tydeligvis. Det er 3-5% av menn som har lenger enn 20 cm. Så det er jo ganske få. Og siden de ikke er så mange som har større enn 20 cm, så er de som har det samlet her. Eller at de er kjæreste med kg kvinner. Tror nok heller det er noen som har litt dårlig øyemål eller ikke vet helt hvordan man måler. Gjennomsnittlig lengde er 14-15 cm. Og de aller fleste menn har 13-18 cm. Seriøs forskning viser at svært få menn har større enn 20 cm.
ToMan Skrevet 11. juni 2020 #5 Skrevet 11. juni 2020 (endret) Ja det er vel ingen av oss menn her inne på KG som ikke har en kuk som er 20+ 😎😜 Endret 11. juni 2020 av ToMan Ironiadvarsel...😉 3
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #6 Skrevet 11. juni 2020 Jeg kjenner ingen med 20+ som ikke har opplevd problemer med det. ene kunne ikke være med partner engang pga det. Anonymkode: 3f223...a28 2
Gjest Tobias Juul Grythe Skrevet 11. juni 2020 #7 Skrevet 11. juni 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min er 21 cm målt fra oversiden. Anonymkode: 19dc2...24f Jøss. Kvinneguidens Big Dick Club? 6 minutter siden, isw skrev: Det skrives utrolig mye vas her. Men ja. Tydeligvis fungerer det. En gang jeg skrev om min (som for øvrig ikke er 20 cm) opplevde jeg en markert økning i besøk på profilen min. Hahaha. Uansett best å være ærlig. Kan bli en vane å lyve, plutselig sier du det på en datingside eller no. Hva da når hun skal se den live.
isw Skrevet 11. juni 2020 #8 Skrevet 11. juni 2020 Akkurat nå, Tobias Juul Grythe skrev: Jøss. Kvinneguidens Big Dick Club? Hahaha. Uansett best å være ærlig. Kan bli en vane å lyve, plutselig sier du det på en datingside eller no. Hva da når hun skal se den live. Haha, jeg har aldri påstått at tissen min er 20 cm. Det er så variabelt med dagsformen hva den er, og jeg husker jeg for moro skyld målte den etter jeg hadde løpt i kulda i en time. Jeg tror hvis jeg publiserer det resultatet kommer jeg vel aldri til å ha sex igjen 😂 1
Gjest Tobias Juul Grythe Skrevet 11. juni 2020 #9 Skrevet 11. juni 2020 2 minutter siden, isw skrev: Haha, jeg har aldri påstått at tissen min er 20 cm. Det er så variabelt med dagsformen hva den er, og jeg husker jeg for moro skyld målte den etter jeg hadde løpt i kulda i en time. Jeg tror hvis jeg publiserer det resultatet kommer jeg vel aldri til å ha sex igjen 😂 Nei jeg mener de som liker å lyve om det. Det kan fort bli en dårlig vane og det ender ikke alltid bra.
Heisenberg Skrevet 11. juni 2020 #10 Skrevet 11. juni 2020 KG er full av menn med stoooore peniser og kvinner på 40 som ser myyyyye yngre ut. 10
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #12 Skrevet 11. juni 2020 20 minutter siden, Tobias Juul Grythe said: Siden det er så mange her på kvinneguiden som har over 20 cm? Litt merkelig at alle skulle samles på et kvinneforum liksom🙊Når det er så sjelden ellers i Norge. Gjennomsnittet er et stykke i fra 20 cm men her inne har plutselig mange det i følge de selv. Prøve å imponere damene eller hva? Herregud så opptatt vi skal være av penisstørrelser altså. Min er i affal ikke 20 cm, siden dere bryr dere veldig mye om det her. Enten det er for å kritisere at folk lyver om penis, eller det er å spørre om penisen deres er normal. Anonymkode: f72ea...483 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #13 Skrevet 11. juni 2020 Just now, Heisenberg said: KG er full av menn med stoooore peniser og kvinner på 40 som ser myyyyye yngre ut. Haha, spot on! Anonymkode: f72ea...483
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #14 Skrevet 11. juni 2020 23 minutter siden, AnonymBruker said: Min er 21 cm målt fra oversiden. Anonymkode: 19dc2...24f Min er 45 cm målt fra oversiden og ca 25 i omkrets. Anonymkode: c2ccf...fa3 1
Gjest Tobias Juul Grythe Skrevet 11. juni 2020 #15 Skrevet 11. juni 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herregud så opptatt vi skal være av penisstørrelser altså. Min er i affal ikke 20 cm, siden dere bryr dere veldig mye om det her. Enten det er for å kritisere at folk lyver om penis, eller det er å spørre om penisen deres er normal. Anonymkode: f72ea...483 Kritiserer ikke. Nysgjerrig hvorfor alle samles her hvis alle er så ærlig om det.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #16 Skrevet 11. juni 2020 Forstår ikke hvorfor det alltid diskuteres om lengde. En gjennomsnittlig penis er mer enn langt nok. Har opplevd bedre vaginale orgasmer av en finger, så i teorien trenger den ikke være lenger. Tykkelse, derimot! Mye bedre med en kort med stor omkrets enn lang og tynn. Tror mye av grunnen til at folk har hengt seg opp i lengde er fordi 1. det er enklere å måle og 2. en lengre penis er ofte, naturlig nok, også tykkere. Nå vet jeg ikke med andre damer, men i meg går det max 15 cm før det blir veldig vondt. Min mann har liten penis, men han kan å bruke den, og det er det som gjelder Anonymkode: 1a626...47f 3
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #17 Skrevet 11. juni 2020 33 minutter siden, Tobias Juul Grythe said: Siden det er så mange her på kvinneguiden som har over 20 cm? Litt merkelig at alle skulle samles på et kvinneforum liksom🙊Når det er så sjelden ellers i Norge. Gjennomsnittet er et stykke i fra 20 cm men her inne har plutselig mange det i følge de selv. Prøve å imponere damene eller hva? Det er også her alle med mikro samles med sine bekymringstråder om dette viktige temaet. Så konklusjonen blir at de eneste menna som IKKE samles her, er de normale menna. Anonymkode: b28cd...4e6 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #18 Skrevet 11. juni 2020 Gjennomsnitts-IQ er 120 og peniser er lange som vonde år på internett. Anonymkode: 598c3...7d7
Gjest Tobias Juul Grythe Skrevet 11. juni 2020 #19 Skrevet 11. juni 2020 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er også her alle med mikro samles med sine bekymringstråder om dette viktige temaet. Så konklusjonen blir at de eneste menna som IKKE samles her, er de normale menna. Anonymkode: b28cd...4e6 Bekymringstråder? 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forstår ikke hvorfor det alltid diskuteres om lengde. En gjennomsnittlig penis er mer enn langt nok. Har opplevd bedre vaginale orgasmer av en finger, så i teorien trenger den ikke være lenger. Tykkelse, derimot! Mye bedre med en kort med stor omkrets enn lang og tynn. Tror mye av grunnen til at folk har hengt seg opp i lengde er fordi 1. det er enklere å måle og 2. en lengre penis er ofte, naturlig nok, også tykkere. Nå vet jeg ikke med andre damer, men i meg går det max 15 cm før det blir veldig vondt. Min mann har liten penis, men han kan å bruke den, og det er det som gjelder Anonymkode: 1a626...47f Så sant så sant.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #20 Skrevet 11. juni 2020 Jeg skjønner ikke problemet. En og annen som skrøner om pikken sin, og hva så? Jeg vet ikke hvor mange mannlige brukere det er på KG, men 1-3% av det igjen er antagelig et ganske høyt antall menn. Så dukker det opp en penistråd.., og tror du alle vi med helt gjennomsnittlig pikk, og gjennomsnittlig lite interesse for penistråder, gidder å skrive noe som helst? Hvis jeg hadde 22cm og hang på seksualforumet, så hadde jeg sikkert svart i tråden. Og samme i andre retningen, skriver du om komplekser, så må du jo regne med å tiltrekke sånt til tråden. 16/12 over og ut Anonymkode: 2c8bc...450 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå