Gå til innhold

Stjernekamp 2020

Fremhevede innlegg

Skrevet
På 12.6.2020 den 21.23, AnonymBruker skrev:

Neppe. Hun har brukt de årene på å fullføre litt vgs, vise pupper og få barn.

Anonymkode: ca4e8...108

Så stygge dere er! 

Anonymkode: e013e...d55

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Gjest Kristina S.
Skrevet (endret)

...

Endret av Kristina S.
Skrevet

Altså Maria Mena ufff!!! Hun var nesten på grensen til seksuell trakassering 

Anonymkode: decb5...060

• Liker 4
Gjest YtreYtterst
Skrevet
14 hours ago, Kristina S. said:

Jeg synes Anita er søt, jeg da. Men hun kan sikkert jobbe litt med engelsken, hørtes ut som hun sang "munnlight shadow".

Jeg var overrasket over hvor dårlig språket var, hørtes ut som en parodi. Har hun ikke sunget på engelsk før? 

Skrevet (endret)

Min oppsummering av første program:
* Supert at de starter med sin egen sjanger. Da får alle vist seg fra sin beste side og man blir litt kjent med alle som den artisten de egentlig er før de skal begynne med utfordringene.
* Jeg savnet ikke Feldberg, og til forskjell fra flere her, skjønner jeg, likte jeg at Maria Mena var litt kritisk og ga konstruktiv kritikk til flere. De skal jo lære av tilbakemeldingene, ikke bare få skryt. 
* Jeg tror (og håper) Anita og Alex går raskt ut. Det er jo ingen av dem som egentlig har stemme. Anita havnet i samme fella som Benedicte Adrian for et par sesonger siden. Hun var god en gang, men har blitt for gammel, dessverre.... Stemmer forfaller også, om man ikke tar vare på den. 
* Vegard overrasket stort, han kommer til å nå langt. 
* Sandra var akkurat så kjedelig og sukkersøt som jeg husket henne.... tror hun også vil slite med å komme så langt. 
* Emil....kunne du ikke valgt noe du kunne imponere med, da? Dette ble for kjedelig, dessverre, men jeg har tro på at han kommer sterkere tilbake i de videre programmene. 
* De jeg ikke ante hvem var fra før, som Odd Einar, Hege og han første....(Husker ikke navnet). Tja.. ikke noe galt med fremførelsen på lørdag på noen av dem, men klarte ikke gjøre meg opp noen mening om hvordan de vil gjøre det videre
* Ingeborg slet litt med å danse og synge samtidig. det var kjempebra helt til hun begynte å røre på seg. Nervøs? Spent på fortsettelsen. 
* Myra - kjempekul rap, men kan hun synge, da?

Gleder meg til lørdagskveldene fremover!

Endret av Angelheart2
Rettet skriveleifer
  • Liker 12
Skrevet

Jeg syns de vanner ut konseptet "Stjerne". Det har de gjort lenge, men nå skraper de bunnen skikkelig. Alex Rosen?! Og en hel drøss med folk knapt nok noen har hørt om? 

Etter min mening burde man i det minste være en etablert artist med gode salgstall før du kunne vært aktuell for "Stjernekamp". Det ligger liksom i ordet.. "stjerne". Ikke "talent". 

På tide å legge denne ballen død nå. Det er en uting at norsk tv skal kjøre de samme konseptene år etter år etter år etter ... finn på noe nytt da!

Anonymkode: cf026...2e3

• Liker 5
Skrevet

Jeg synes den mashupen med Take on me i introen var finere enn noen av låtene! Har hørt masse på den etterpå :laugh:

• Liker 6
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns de vanner ut konseptet "Stjerne". Det har de gjort lenge, men nå skraper de bunnen skikkelig. Alex Rosen?! Og en hel drøss med folk knapt nok noen har hørt om? 

Etter min mening burde man i det minste være en etablert artist med gode salgstall før du kunne vært aktuell for "Stjernekamp". Det ligger liksom i ordet.. "stjerne". Ikke "talent". 

På tide å legge denne ballen død nå. Det er en uting at norsk tv skal kjøre de samme konseptene år etter år etter år etter ... finn på noe nytt da!

Det at begrepet "stjerne"/"kjendis" vannes ut er jo et fellestrekk for mange realitykonsepter med kjendisdeltakere, særlig de som har gått flere sesonger. Det er vel et resultat av at Norge er et lite land og det er begrenset med kjendiser å ta av. Når man skal ha deltakere til Farmen kjendis, 71-grader nord kjendis, Skal vi danse, Stjernekamp, 4-stjerners middag, Camp Senkveld, Masterchef osv. sesong etter sesong sier det seg selv at det ikke nødvendigvis blir a-kjendiser som deltar i disse programmene.

Anonymkode: da4e8...623

• Liker 2
Skrevet

Stjernekamp har blitt litt parodi. De som er med er enten glemte, ukjente, alibi for same eller melaninrik, eller har noe å selge. Men jeg liker det likevel. Gledet meg over Sandra, som jeg har nedvurdert i alle år. Hun fikk meg rørt til tårer. Personlig og vakkert. 

Anonymkode: 94ddb...d07

• Liker 2
Skrevet
On 8/30/2020 at 8:14 AM, AnonymBruker said:

Uenig. Det jeg misliker mest med stjernekamp er at dommerne skamroser alle, uansett hvor dårlig de gjør det. Litt variert tilbakemelding er mye bedre.

Anonymkode: 74544...151

Mena er et friskt pust i panelet. Hun kan faktisk få deltakerne bedre utover i sesongen, istedetfor Mona som sitter å griner i hvert program fordi hun blir så rørt, og nesten aldri noe negativt fra henne. Jeg er sikker på at hvis du stiller deg opp foran henne og synger så jævlig du bare kan så vil du få positiv feedback fra den dama.

Anonymkode: 01eff...878

• Liker 5
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Mena er et friskt pust i panelet. Hun kan faktisk få deltakerne bedre utover i sesongen, istedetfor Mona som sitter å griner i hvert program fordi hun blir så rørt, og nesten aldri noe negativt fra henne. Jeg er sikker på at hvis du stiller deg opp foran henne og synger så jævlig du bare kan så vil du få positiv feedback fra den dama.

Så enig! 

Anonymkode: 8b705...29c

• Liker 2
Skrevet
På 31.8.2020 den 23.29, Nevian skrev:

Jeg synes den mashupen med Take on me i introen var finere enn noen av låtene! Har hørt masse på den etterpå :laugh:

Hvor finner du den?

Skrevet
På 31.8.2020 den 22.17, AnonymBruker skrev:

Snu på det. Mange som har vært med i konseptet har blitt stjerner av å være med på det. De får en mulighet til å vise at de er undervurderte artister. Det har vært sånn hele tiden i stjernekamp at de får med både ukjente og kjente artister. Og både ukjente og kjente har vunnet. De gjør ikke forskjell bare fordi noen er litt mer kjent enn andre. Det er ihvertfall det jeg liker med programmet. Og vi får se litt nye folk, og ikke bare de samme kjendisene som er med i alt annet på tv hele tiden. 

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må innrømme at jeg ikke har sett dette før, og derfor ikke vet helt sikkert, men jeg fikk inntrykk av at Mena bare var gjestedommer, og ikke skal være der utover i sesongen.

Anonymkode: 4c192...d48

• Liker 5
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må innrømme at jeg ikke har sett dette før, og derfor ikke vet helt sikkert, men jeg fikk inntrykk av at Mena bare var gjestedommer, og ikke skal være der utover i sesongen.

Anonymkode: 4c192...d48

Tror du har rett, hun sa jo at hun gjerne ville komme tilbake senere. Det er bare Mona B som er fast dommer. 

Savner Feldberg jeg. 

• Liker 2
Skrevet (endret)
15 timer siden, Meadow skrev:

Tror du har rett, hun sa jo at hun gjerne ville komme tilbake senere. Det er bare Mona B som er fast dommer. 

Savner Feldberg jeg. 

Det er bare Mona som er fast dommer i år.. Som du skrev 😜

Hanne Krogh og Kevin Vågenes er neste par ut.

Endret av Lady Lovelylocks
Skrevet

Noen som vet hva bandet heter?

Anonymkode: 215ea...68d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...