Ginny Skrevet 25. oktober 2020 #841 Del Skrevet 25. oktober 2020 24 minutter siden, Oida skrev: Dra ned? Det er vel kanskje du som "drar ned" Vegard og Sandra, eller? Helt greit at du ikke liker disse artistene, men det går fint å formidle dette på en ordentlig måte. Kan ikke se at Sandra har dratt noe "stakkars meg kort". Det som derimot er "triste greier" er dine uttalelser her. Haha, selvfølgelig syns jeg det er triste greier at favoritten min røk ut, noe annet ville vært rart 😛 Kommentaren min var til de mange i tråden som mener at folk fra nord bare vinner fordi hele nord-Norge stemmer på dem. Hvis du vil se Sandra dra «stakkars meg»-kortet kan du bare se på ethvert innslag med henne, det går stort sett i hvor hardt hun har hatt det og hvor sterk hun føler seg nå og hvor skummelt alt fremdeles er. Flott for henne at hun har overvunnet problemene hun har hatt, men det er ikke det jeg er interessert i når jeg vil se sang på TV. Det blir, for meg, for mye fokus på det, og det tar fokus vekk fra det faktum at Sandra er ganske flink til å synge. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #842 Del Skrevet 25. oktober 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner virkelig ikke denne negativiteten mot Sandra. Anonymkode: b9465...fcd De som ikke er tonedøve forstår det. Anonymkode: 7ae94...8ca 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 25. oktober 2020 #843 Del Skrevet 25. oktober 2020 Håpet etterhvert på Ingeborg og Vegard i finale, men går helt fint at det er Sandra og Knut Marius. Synes topp 4 er gode på hver sine måter og alle har fått vist seg frem. Gleder meg til finalen 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gruselgrafs Skrevet 25. oktober 2020 #844 Del Skrevet 25. oktober 2020 Tror resultatet er rigga i år, NRK har bestemt at Knut Marius skal vinne allerede når han ble plukka ut, 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #845 Del Skrevet 26. oktober 2020 4 timer siden, Gruselgrafs skrev: Tror resultatet er rigga i år, NRK har bestemt at Knut Marius skal vinne allerede når han ble plukka ut, Har også ment det er rigga helt siden Sandra kom inn igjen etter ble stemt ut.. Den har vi sett før...(i mgp), og tror da derfor hun vinner:/ Mister mer og mer interressen for program m stemming på nrk!!! Anonymkode: 22bc7...465 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #846 Del Skrevet 26. oktober 2020 På 17.10.2020 den 21.32, AnonymBruker skrev: Uff😕så trist å se Vegard bli så lei seg. Stakkars gutt. Sandra kunne heller røket, tror hun var forberedt på det også. Anonymkode: b88a7...71e Var så enig så enig...- jeg heiet på han.. Anonymkode: 22bc7...465 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #847 Del Skrevet 26. oktober 2020 På 17.10.2020 den 21.32, AnonymBruker skrev: Uff😕så trist å se Vegard bli så lei seg. Stakkars gutt. Sandra kunne heller røket, tror hun var forberedt på det også. Anonymkode: b88a7...71e Var så enig så enig...- jeg heiet på han.. Anonymkode: 22bc7...465 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momma Skrevet 26. oktober 2020 #848 Del Skrevet 26. oktober 2020 20 timer siden, Oida skrev: Ja huff, tenk at jeg er skyldig i å ha den "gørrkjedelige nordlandsbunaden" i klesskapet og å synes at Sandra er av dem som har overrasket og utviklet seg mest i Stjernekamp. Slapp av, smaken er jo forskjellig både når det gjelder bunader og sang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oida Skrevet 26. oktober 2020 #849 Del Skrevet 26. oktober 2020 9 timer siden, Garderobemannfrue skrev: Slapp av, smaken er jo forskjellig både når det gjelder bunader og sang. Jeg er helt rolig, både blodtrykk og puls i hvilemodus. Det eneste jeg har gjort meg "skyldig i, er å kommentere din tirade mot de "stakkars" mennesker som er så uheldig å like/stemme på Sandra. De har da etter dine utsagn den "gørrkjedelige nordlandsbunaden". Jeg er da som sagt skyldig i å ha denne "gørrkjedelige" bunaden, og å synes det er morsomt å se utviklingen til Sandra i Stjernekamp. Jeg lever veldig godt med at du og andre hverken liker bunaden min eller stemmen til Sandra. Men det må vel være mulig å vise sin misnøye med hvilken artist som røk på en noe mer saklig måte? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momma Skrevet 27. oktober 2020 #850 Del Skrevet 27. oktober 2020 15 timer siden, Oida skrev: Men det må vel være mulig å vise sin misnøye med hvilken artist som røk på en noe mer saklig måte? Jeg kan være veldig saklig korrekt dersom forholdene tilsier det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gruselgrafs Skrevet 30. oktober 2020 #851 Del Skrevet 30. oktober 2020 På 26.10.2020 den 4.17, AnonymBruker skrev: Har også ment det er rigga helt siden Sandra kom inn igjen etter ble stemt ut.. Den har vi sett før...(i mgp), og tror da derfor hun vinner:/ Mister mer og mer interressen for program m stemming på nrk!!! Anonymkode: 22bc7...465 Hun vinner ikke. Hun kom inn igjen og ble plassert i finalen fordi Knut Marius skulle få minst mulig konkurranse. I følge et interjuv med K.M. så har han øvd intenst på alle sjangerne siden siden han fikk vite at han skulle delta, så han har sannsynlivis vært bedre forberedt enn resten av deltakerne.. Forøvrig, med de Jahn Teigen likhetene som kom fram under Barcelona, så skulle det vært interessant å høre ham fremføre en Popol Ace låt, for å høre hvor nært opptil Jahn han klarte å komme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oida Skrevet 30. oktober 2020 #852 Del Skrevet 30. oktober 2020 1 time siden, Gruselgrafs skrev: Hun vinner ikke. Hun kom inn igjen og ble plassert i finalen fordi Knut Marius skulle få minst mulig konkurranse. I følge et interjuv med K.M. så har han øvd intenst på alle sjangerne siden siden han fikk vite at han skulle delta, så han har sannsynlivis vært bedre forberedt enn resten av deltakerne.. Forøvrig, med de Jahn Teigen likhetene som kom fram under Barcelona, så skulle det vært interessant å høre ham fremføre en Popol Ace låt, for å høre hvor nært opptil Jahn han klarte å komme. Hvis han har øvd så intenst på alle sjangerne er det litt merkelige valg han har gjort til finalen. Der skal han fremføre tre låter som alle ligger i hans sjanger. Merkelig defensivt vil jeg si. Da er det mer guts i Sandra som velger å gjøre sitt Hip hop nummer om igjen, og ikke safer med å gå for egen sjanger 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 31. oktober 2020 #853 Del Skrevet 31. oktober 2020 Hvilke sanger synger de i finalen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppzy Skrevet 31. oktober 2020 #854 Del Skrevet 31. oktober 2020 Dette synger de (Kopiert fra Nrk) Låtvalg Finalistene skal synge tre låter hver: En reprise fra en av høstens sjangre, en låt fra eget repertoar og til slutt en finalelåt de har valgt selv. Her er låtene vi får høre i finalen, i rekkefølgen artistene opptrer: Reprise fra sesongen Sandra: Program 6 Hiphop: Run This Town - Jay-Z feat. Rihanna og Kanye West (2009) Knut Marius: Program 1 Egen sjanger: With a Little Help from My Friends - Joe Cocker (1969) Egen låt Sandra: Kvitt flagg (oktober 2020) Knut Marius: Kan du hjelpe me å hjelpe (oktober 2020) Finalelåt Sandra: Titanium - David Guetta feat. Sia (2011) Knut Marius: The Show Must Go On – Queen (1991) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 31. oktober 2020 #855 Del Skrevet 31. oktober 2020 Takk @Poppzy 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #856 Del Skrevet 31. oktober 2020 Sandra 💞 Anonymkode: d1f40...978 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 31. oktober 2020 #857 Del Skrevet 31. oktober 2020 3 timer siden, Poppzy skrev: Dette synger de (Kopiert fra Nrk) Låtvalg Finalistene skal synge tre låter hver: En reprise fra en av høstens sjangre, en låt fra eget repertoar og til slutt en finalelåt de har valgt selv. Her er låtene vi får høre i finalen, i rekkefølgen artistene opptrer: Reprise fra sesongen Sandra: Program 6 Hiphop: Run This Town - Jay-Z feat. Rihanna og Kanye West (2009) Knut Marius: Program 1 Egen sjanger: With a Little Help from My Friends - Joe Cocker (1969) Egen låt Sandra: Kvitt flagg (oktober 2020) Knut Marius: Kan du hjelpe me å hjelpe (oktober 2020) Finalelåt Sandra: Titanium - David Guetta feat. Sia (2011) Knut Marius: The Show Must Go On – Queen (1991) Dette kommer jeg ikke til å orke å se på av Knut Marius. Han tør jo ikke gå utenfor komfortsonen sin og det hele blir fryktelig kjedelig. Vi vet jo allerede at sangene hans blir sunget uten nyvinning men med stålkontroll. Jeg synes han er sååå zzz... Jeg må si at jeg også synes han på en merkelig måte får alle sangene han synger til å bli likere enn de i utgangspunktet er. Stemmen hans klarer alle toner, men stemmen hans er så generisk at det mangler karakter og styrke (på den måten). Han hadde kanskje klart seg bra som sånn GPS-koordinatorstemme, som med samme lyd sier alt som skal sies. Som sagt tidligere, jeg ser en mann uten sjarm, IT-faktor og personlighet. Har sett intervjuer med han og han er jo som en robot. Jeg forventer svære gap fra han når han trøkker til og stirrende blikk uten retning når de høye tonene er over. Det er alltid det samme. Flink til å synge, han har et åpenbart talent, men burde holde seg på radio og ikke TV. Sandra har bedre personlighet på scenen, selv om hun spiller så sukkersøt og uskyldig i intervjuene. Får bare ta på mute mellom sangene hennes, for det eneste spenningsmomentet i dagens finale er om Sandra kan overraske eller ikke. Om hun synger bedre enn noen gang eller ikke. Om hun klarer de lave og høye tonene uten at det blir surt. Bortsett fra sangene til Sandra så er hele kvelden veldig forutsigbar, så da stemmer jeg på Sandra hvis jeg i det hele tatt stemmer på noen av dem... eller ser finalen i det hele tatt. Heia Sandra! (Trodde aldri jeg skulle heie på henne i denne konkurransen). INGEBOOOORG! 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristina S. Skrevet 31. oktober 2020 #858 Del Skrevet 31. oktober 2020 (endret) - Endret 11. april 2021 av Kristina S. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #859 Del Skrevet 31. oktober 2020 4 timer siden, loveli skrev: Dette kommer jeg ikke til å orke å se på av Knut Marius. Han tør jo ikke gå utenfor komfortsonen sin og det hele blir fryktelig kjedelig. Vi vet jo allerede at sangene hans blir sunget uten nyvinning men med stålkontroll. Jeg synes han er sååå zzz... Jeg må si at jeg også synes han på en merkelig måte får alle sangene han synger til å bli likere enn de i utgangspunktet er. Stemmen hans klarer alle toner, men stemmen hans er så generisk at det mangler karakter og styrke (på den måten). Han hadde kanskje klart seg bra som sånn GPS-koordinatorstemme, som med samme lyd sier alt som skal sies. Som sagt tidligere, jeg ser en mann uten sjarm, IT-faktor og personlighet. Har sett intervjuer med han og han er jo som en robot. Jeg forventer svære gap fra han når han trøkker til og stirrende blikk uten retning når de høye tonene er over. Det er alltid det samme. Flink til å synge, han har et åpenbart talent, men burde holde seg på radio og ikke TV. Sandra har bedre personlighet på scenen, selv om hun spiller så sukkersøt og uskyldig i intervjuene. Får bare ta på mute mellom sangene hennes, for det eneste spenningsmomentet i dagens finale er om Sandra kan overraske eller ikke. Om hun synger bedre enn noen gang eller ikke. Om hun klarer de lave og høye tonene uten at det blir surt. Bortsett fra sangene til Sandra så er hele kvelden veldig forutsigbar, så da stemmer jeg på Sandra hvis jeg i det hele tatt stemmer på noen av dem... eller ser finalen i det hele tatt. Heia Sandra! (Trodde aldri jeg skulle heie på henne i denne konkurransen). INGEBOOOORG! 😁 ER! SÅ! ENIG! Anonymkode: c247c...b47 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 31. oktober 2020 #860 Del Skrevet 31. oktober 2020 Finalen 🍿 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå