AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #821 Skrevet 25. oktober 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Skummelt låtvalg av Ingeborg. Kjedelig og ukjent sang.Håper ikke det ødelegger for henne! Anonymkode: 0777e...ff8 Ukjent??? Anonymkode: e013e...d55 8
punkyB Skrevet 25. oktober 2020 #822 Skrevet 25. oktober 2020 Jeg har ikke sett så mye på dette men synes jo det virker som om Ingeborg har mest "stjernemateriale" i seg OG hun er vel definitivt den som har danset mest/best ? Synes også den Im so exited var en litt kjedelig sang så tror nok kanskje hun tapte litt på det - og stemmen hennes kom kanskje ikke like godt fram pga. dansingen I fremførelse generelt synes jeg hun er mye bedre enn Sandra Synes Knut Marius har en superbra stemme men det har jo vært i sanger type opera / rock hvor en kraftfull stemmer er viktig , dvs. han er kanskje ikke like allsidig. Synes Barcelonasangen var kjempefin men måtte høre den med Freddy Mercury etterpå og der må jeg jo si det var klasseforskjell for det. 4
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #823 Skrevet 25. oktober 2020 Jeg gleder meg til finalen neste lørdag ❤️. Heia Sandra! Jeg og datteren min lader opp med hennes barnebøker 🤩. Anonymkode: d1f40...978 5
Momma Skrevet 25. oktober 2020 #824 Skrevet 25. oktober 2020 10 timer siden, Kristina S. skrev: Hvem er disse Sandra-fansene som plutselig dukket opp? Sikkert de samme nordlendingene som stadig vekk stemmer fram den gørrkjedelige nordlandsbunaden til å være Norges fineste. 8
Oida Skrevet 25. oktober 2020 #825 Skrevet 25. oktober 2020 1 time siden, Garderobemannfrue skrev: Sikkert de samme nordlendingene som stadig vekk stemmer fram den gørrkjedelige nordlandsbunaden til å være Norges fineste. Ja huff, tenk at jeg er skyldig i å ha den "gørrkjedelige nordlandsbunaden" i klesskapet og å synes at Sandra er av dem som har overrasket og utviklet seg mest i Stjernekamp. 7
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #826 Skrevet 25. oktober 2020 Jeg skjønner virkelig ikke denne negativiteten mot Sandra. Anonymkode: b9465...fcd 17
Cata Skrevet 25. oktober 2020 #827 Skrevet 25. oktober 2020 3 timer siden, punkyB skrev: Synes Barcelonasangen var kjempefin men måtte høre den med Freddy Mercury etterpå og der må jeg jo si det var klasseforskjell for det. Jeg måtte også høre originalen etterpå (tror iallfall det var den jeg fant) og jeg synes faktisk Knut Marius sin versjon var finere. Sikkert fordi jeg ikke har noe forhold til Freddie Mercury fra før. Jeg hadde også trodd det ville bli Ingeborg og Knut Marius i finalen, men på den annen side synes jeg Sandra har levert jevnt over bra og vært på stigende kurs hele programmet etter jeg begynte å følge med, så det var helt greit slik det ble også. 2
jukkapalme Skrevet 25. oktober 2020 #828 Skrevet 25. oktober 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner virkelig ikke denne negativiteten mot Sandra. Anonymkode: b9465...fcd Ikke jeg heller. Ikke er jeg nordfra heller. 4
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #829 Skrevet 25. oktober 2020 57 minutter siden, jukkapalme skrev: Ikke jeg heller. Ikke er jeg nordfra heller. Ikke jeg heller. Har ikke engang vært i nord-Norge. Anonymkode: b9465...fcd 4
Gjest Maxwell Skrevet 25. oktober 2020 #830 Skrevet 25. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner virkelig ikke denne negativiteten mot Sandra. Anonymkode: b9465...fcd Nei, ikke all negativiteten. Men synes at Ingeborg fortjente finaleplass fordi hun synger bedre. Sandra kunne fått 3 plassen.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #831 Skrevet 25. oktober 2020 Jeg tror Sandra har fått denne negativiteten her inne og også ellers i mediaNorge, fordi hun har vært en sånn blond puppedame fra idol som har sluppet noen middelmådige sanger annethvert år, og i mange år var hun mest kjent for å være av bildet i Se og hør med nye sugardaddys. Hun hadde heller ikke fått vist hva hun kan, kun med å være sånn passe halvkjent og mest berømt for brystene sine. Hun er jo litt inn influenser og visstnok venninne med mange av influenser rundt omkring, Så det har vært masse kjendiser som har stemt på henne pluss Nordland fylke. Anonymkode: b88a7...71e 8
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #832 Skrevet 25. oktober 2020 13 hours ago, AnonymBruker said: Jeg skjønner ikke disse influencerne som reiser halve Norge for å være publikum på Stjernekamp. Er det sånn at de er en sekt eller influencerfamilie? Monica Nyhus, Saraemilie, Soohie Elise... Anonymkode: b88a7...71e Saraemilie dro en helt halvtime... Anonymkode: 27855...b7f 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #833 Skrevet 25. oktober 2020 7 minutter siden, Paranøtt skrev: Nei, ikke all negativiteten. Men synes at Ingeborg fortjente finaleplass fordi hun synger bedre. Sandra kunne fått 3 plassen. Jeg synes faktisk ikke at Ingeborg er mye bedre. 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror Sandra har fått denne negativiteten her inne og også ellers i mediaNorge, fordi hun har vært en sånn blond puppedame fra idol som har sluppet noen middelmådige sanger annethvert år, og i mange år var hun mest kjent for å være av bildet i Se og hør med nye sugardaddys. Hun hadde heller ikke fått vist hva hun kan, kun med å være sånn passe halvkjent og mest berømt for brystene sine. Hun er jo litt inn influenser og visstnok venninne med mange av influenser rundt omkring, Så det har vært masse kjendiser som har stemt på henne pluss Nordland fylke. Anonymkode: b88a7...71e Wow. Så det er derfor mange er negative altså. På grunn av kropp og påkledning. Djises. Anonymkode: b9465...fcd 5
Oida Skrevet 25. oktober 2020 #834 Skrevet 25. oktober 2020 47 minutter siden, Paranøtt skrev: Nei, ikke all negativiteten. Men synes at Ingeborg fortjente finaleplass fordi hun synger bedre. Sandra kunne fått 3 plassen. Jeg hadde håpet Ingeborg fikk finaleplass fremfor Knut Marius. Fin stemme, ja, men lite flink å utfordre seg selv og å vise variasjon. Etter min mening har han kjørt trygt løp hele sesongen med låtvalg i "store ballader" varianten. Han har også stort sett stått godt plantet med begge beina på scenen uten å bevege seg for mye. Dommer Mona har jo gjentatte ganger etterlyst mer dans og variasjon i låtvalg i sine tilbakemeldinger. 11
Gjest Maxwell Skrevet 25. oktober 2020 #835 Skrevet 25. oktober 2020 13 minutter siden, Oida skrev: Jeg hadde håpet Ingeborg fikk finaleplass fremfor Knut Marius. Fin stemme, ja, men lite flink å utfordre seg selv og å vise variasjon. Etter min mening har han kjørt trygt løp hele sesongen med låtvalg i "store ballader" varianten. Han har også stort sett stått godt plantet med begge beina på scenen uten å bevege seg for mye. Dommer Mona har jo gjentatte ganger etterlyst mer dans og variasjon i låtvalg i sine tilbakemeldinger. Folk synes forskjellig ☺️ for meg handler det om hvem som har den beste stemmen. Og det synes jeg han helt klart har.
Oida Skrevet 25. oktober 2020 #836 Skrevet 25. oktober 2020 23 minutter siden, Paranøtt skrev: Folk synes forskjellig ☺️ for meg handler det om hvem som har den beste stemmen. Og det synes jeg han helt klart har. Heldigvis er det fullt lovlig å ha forskjellig smak og preferanser 😊 Om jeg skal rangere artistene kun ut fra stemme ville Knut Marius endt som nummer fem. 3
Ginny Skrevet 25. oktober 2020 #837 Skrevet 25. oktober 2020 Triste greier. Sandra spiller jo «stakkars meg»-kortet hver eneste gang, hva skal det bli i finalen? Alle mine stemmer gikk til Ingeborg, og selv om jeg er nordlending har jeg aldri stemt på hverken Vegard eller Sandra. Ikke dra ned Bilal eller Ella med å påstå at det bare er nordlendingene som stemmer på dem 😡 9
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #838 Skrevet 25. oktober 2020 Hadde mest lyst til å se Vegard sammen med Sandra i finalen 😌. Anonymkode: d1f40...978 6
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #839 Skrevet 25. oktober 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Ukjent??? Anonymkode: e013e...d55 Ja, ingen av oss her hadde hørt den før, men skjønner jo nå at den er kjent 😂 Den var utrolig kjedelig, da, så om flertallet av seerne er som familien her, ble slutten av den sangen brukt til tissepause og å sjekke mobilen... Sandra har valgt særdeles smart hele veien, og har jo sett fra tidligere år at låtvalg er viktig. Anonymkode: 0777e...ff8 2
Oida Skrevet 25. oktober 2020 #840 Skrevet 25. oktober 2020 4 timer siden, Ginny skrev: Triste greier. Sandra spiller jo «stakkars meg»-kortet hver eneste gang, hva skal det bli i finalen? Alle mine stemmer gikk til Ingeborg, og selv om jeg er nordlending har jeg aldri stemt på hverken Vegard eller Sandra. Ikke dra ned Bilal eller Ella med å påstå at det bare er nordlendingene som stemmer på dem 😡 Dra ned? Det er vel kanskje du som "drar ned" Vegard og Sandra, eller? Helt greit at du ikke liker disse artistene, men det går fint å formidle dette på en ordentlig måte. Kan ikke se at Sandra har dratt noe "stakkars meg kort". Det som derimot er "triste greier" er dine uttalelser her. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå