Gå til innhold

Stjernekamp 2020

Lady Lovelylocks

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trist trist avslutning i kveld.. Hadde dessverre en mistanke om at Sandra kom til å danke ut Ingeborg, sannsynligvis fordi hun er mer kjent og dermed ville få flere stemmer. 

Når det er sagt, er det Ingeborg som er favoritten min. Hun har overrasket hver gang. For en stemme til å naile alle sjangrene som har vært, og ikke minst innlevelsen! Der har hun soleklart vært best, ingen har levd seg så inn i det som hun har gjort. Skuffet litt på disco i kveld, men ellers er det ingen tvil. At ikke hun kommer til finalen er en stor bommert, jeg ble såå skuffet 😔

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg regner med at seertallene går "i dass" neste uke...

Anonymkode: 5480d...df9

Men det er jo fordi Maria Mena skal være gjestedommer. 🙃

Anonymkode: caed6...ef8

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det er jo fordi Maria Mena skal være gjestedommer. 🙃

Anonymkode: caed6...ef8

🤣

Anonymkode: 0faae...1f5

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at Ingeborg røk ut. Hadde virkelig trodd hun skulle komme seg til finalen. Hadde håpet på en finale med henne og Sandra, men en finale med henne og Knut Marius hadde også vært greit for meg, da jeg trodde hun kom til å slå dem begge og vinne hele greia.

Anonymkode: da4e8...623

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ka faen skjedde nå ???? 

Det e jo heilt krise!!!

Her har "hele Norge" grått seg gjennom duetten til Ingeborg, og så går KaraokeSandra videre?? 😤🙁😱😱😱😱😠😠

Jeg gråt meg ikke gjennom den duetten, men synes Sandra sin duett var finest. 

Anonymkode: 98867...8cd

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.10.2020 den 19.59, AnonymBruker skrev:

Så ja..for første gang skal jeg stemme i stjernekamp 😁 blir dyrt, men pytt. Hater når folk ganger opp på èn person! Sandra og KM til finalen!!! 

Anonymkode: 09df8...234

Sov under dagens sending, så fikk ikke stemt. Men er bare innom for å si: I told you so 🤓

Ingeborg var sykt flink i dag da. For en formidlingsevne.

KM og Barcelona var helt wow! Men mest pga ho dama da.

Shallow er en av favorittlåtene mine, og var SÅ glad da Sandra ikke ødela den🤩 for en stemme!!

Anonymkode: 09df8...234

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke disse influencerne som reiser halve Norge for å være publikum på Stjernekamp. Er det sånn at de er en sekt eller influencerfamilie? Monica Nyhus, Saraemilie, Soohie Elise... 

Anonymkode: b88a7...71e

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke disse influencerne som reiser halve Norge for å være publikum på Stjernekamp. Er det sånn at de er en sekt eller influencerfamilie? Monica Nyhus, Saraemilie, Soohie Elise... 

De er på Stjernekamp for å heie på Sandra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gråt meg ikke gjennom den duetten, men synes Sandra sin duett var finest. 

Bor du i Nord også ? ...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble skikkelig overrasket over at det var Sandra som gikk til finalen og ikke Ingeborg. Satt og spiste da navnet hennes ble lest opp og ropte «dæven!»😂 Men jeg syns hun fortjener å få komme til finalen, så lenge Knut Marius vinner, hehe. Er superspent på hva de skal synge. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Kristina S. skrev:

Ja, det var ganske overraskende. Hvem er disse Sandra-fansene som plutselig dukket opp? 

Ikke at jeg har spurt hele Norge selvfølgelig :tongue:, men alle her stemte 3 ggr Ingeborg og det virker som hun fikk mange stemmer. Kanskje det var veldig mange stemmer totalt i kveld. 

Og "alle her" er 5 pers:ler:

Jeg stemte også Ingeborg, og kun Ingeborg på alle tre stemme.

6 personer 😄

Anonymkode: 7b0e4...cd3

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bor du i Nord også ? ...

Bor på østlandet. Må man bo i nord for å heie på Sandra da? Jeg heier, stemmer ikke på noen.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg stemte også Ingeborg, og kun Ingeborg på alle tre stemme.

6 personer 😄

Anonymkode: 7b0e4...cd3

7 🙋‍♀️

Anonymkode: 0faae...1f5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bor på østlandet. Må man bo i nord for å heie på Sandra da? Jeg heier, stemmer ikke på noen.

Det virker nesten slik. Om du er så uheldig å like Vegard og Sandra så "må du tydeligvis bo i nord".

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Oida skrev:

Det virker nesten slik. Om du er så uheldig å like Vegard og Sandra så "må du tydeligvis bo i nord".

Liker ikke Vegard. Dummeste jeg har hørt, at man må bo i nord for å like Sandra.

Men jeg hadde heller sett Ingeborg i finalen istedenfor Knut Marius.

Dette har igrunnen vært en fin lørdag der Birgit endelig røyk ut av "Skal vi danse" og Sandra gikk til finalen i "Stjernekamp"

Hvem liker du da? Tipper at du liker de man skal like. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Liker ikke Vegard. Dummeste jeg har hørt, at man må bo i nord for å like Sandra.

Men jeg hadde heller sett Ingeborg i finalen istedenfor Knut Marius.

Dette har igrunnen vært en fin lørdag der Birgit endelig røyk ut av "Skal vi danse" og Sandra gikk til finalen i "Stjernekamp"

Hvem liker du da? Tipper at du liker de man skal like. 

Nå aner jeg ikke "hvem man skal like" men for meg har Vegard og Ingeborg vært favoritter hele veien. Hadde håpet på de to i finalen. Nå blir det dessverre ikke slik, men synes det er morsomt at Sandra er der. 

Jeg er ikke av den mening at man må bo i nord for å like Vegard og Sandra, men det er en gjenganger av en kommentar til de som har snakket positivt om disse to artistene.

Forøvrig bor jeg på Østlandet og er nordlending, så da har jeg vel "lov" å synes det er gøy med Sandra i finalen ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...