AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #61 Skrevet 29. august 2020 Ingen som reagerte på Maria Mena og alle hun skulle gi kritikk? Dette er jo ikke idol...man skal vi en hyggelig tilbakemelding uansett på stjernekamp. Dette et jo veletablerte artister. Hvem tror hun at hun er? Det hele ble faktisk bare dritflaut. Anonymkode: e37c3...2f5 6
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #62 Skrevet 29. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen som reagerte på Maria Mena og alle hun skulle gi kritikk? Dette er jo ikke idol...man skal vi en hyggelig tilbakemelding uansett på stjernekamp. Dette et jo veletablerte artister. Hvem tror hun at hun er? Det hele ble faktisk bare dritflaut. Anonymkode: e37c3...2f5 Reagerte mer på hvor sexfiksert hun var... Anonymkode: 5d01b...a40 8
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #63 Skrevet 29. august 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Reagerte mer på hvor sexfiksert hun var... Anonymkode: 5d01b...a40 Ja det også. Veldig drøy. Hun tapte seg 10 hakk i mine øyne i dag. Har likt henne før. Anonymkode: e37c3...2f5 6
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #64 Skrevet 29. august 2020 På 7.7.2020 den 19.16, AnonymBruker skrev: Hun Hege burde ikke bli med... er det ikke meningen at flinke folk skal være med? Anonymkode: c8622...e18 Hun er jo myye bedre til å synge enn alex rosen,men alex er kongen av underholdning...så når du mener hun ikke burde vært med,er det pga sangstemmen??? Hun kommer garantert lengre enn alex rosen, om det er sangstemmen det står på. Alex er desidert en av de beste entertainere i norge,så slik sett bør han komme langt,men ikke pga sangstemmen. Hege er en meget dyktig musiker,vakker er hun også,så jeg heier litt på henne. Anonymkode: 4fb9a...628 3
Gjest toyotoa Skrevet 29. august 2020 #65 Skrevet 29. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hun er jo myye bedre til å synge enn alex rosen,men alex er kongen av underholdning...så når du mener hun ikke burde vært med,er det pga sangstemmen??? Hun kommer garantert lengre enn alex rosen, om det er sangstemmen det står på. Alex er desidert en av de beste entertainere i norge,så slik sett bør han komme langt,men ikke pga sangstemmen. Hege er en meget dyktig musiker,vakker er hun også,så jeg heier litt på henne. Anonymkode: 4fb9a...628 Enig. Å enig også i at hun er veldig vakker ! Men rosen synes jeg er utgått på dato. Han har hatt sin storhetstid. Boring.
jukkapalme Skrevet 29. august 2020 #66 Skrevet 29. august 2020 Maria Mena var pinlig som dommer 🙈 Jeg har aldri likt henne noe særlig, men dette tok kaka! Også så sexfiksert, har hun glemt at Stjernekamp er et familieprogram? 4
Janzypants Skrevet 29. august 2020 #67 Skrevet 29. august 2020 Er veldig spent på hvordan Alex Rosén klarer seg videre. Altså, jeg klarer ikke annet enn å bli glad av den mannen der 😂 Han er et fyrverkeri av en skrue! Kunne trengt en slik en i livet! 4
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #68 Skrevet 30. august 2020 Vegard, altså... 😍 Anonymkode: 44e0d...4c5 3
Sally-Go-Round Skrevet 30. august 2020 #69 Skrevet 30. august 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Ingen som reagerte på Maria Mena og alle hun skulle gi kritikk? Dette er jo ikke idol...man skal vi en hyggelig tilbakemelding uansett på stjernekamp. Dette et jo veletablerte artister. Hvem tror hun at hun er? Det hele ble faktisk bare dritflaut. Anonymkode: e37c3...2f5 Jeg også reagerte på det! 1
Meadow Skrevet 30. august 2020 #70 Skrevet 30. august 2020 Maria Mena oppførte seg som sjefsdommer, parkerte jo Mona B fullstendig. "Jeg får ta meg av det sangtekniske", "Jeg er stolt av deg". Ganske blærete. 8
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #71 Skrevet 30. august 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Ingen som reagerte på Maria Mena og alle hun skulle gi kritikk? Dette er jo ikke idol...man skal vi en hyggelig tilbakemelding uansett på stjernekamp. Dette et jo veletablerte artister. Hvem tror hun at hun er? Det hele ble faktisk bare dritflaut. Anonymkode: e37c3...2f5 Uenig. Det jeg misliker mest med stjernekamp er at dommerne skamroser alle, uansett hvor dårlig de gjør det. Litt variert tilbakemelding er mye bedre. Anonymkode: 74544...151 23
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #72 Skrevet 30. august 2020 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uenig. Det jeg misliker mest med stjernekamp er at dommerne skamroser alle, uansett hvor dårlig de gjør det. Litt variert tilbakemelding er mye bedre. Anonymkode: 74544...151 Helt enig! Noen synger jo helt grusomt noen ganger, skal det da ikke være lov til å si ifra at det kanskje ikke var så fint bare fordi de er «kjente» artister fra før? Noen av disse har jo tross alt ikke vært aktive artister på x antall år. Anonymkode: f39d2...f7b 4
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #73 Skrevet 30. august 2020 Anita burde virkelig vite bedre enn å radbrekke en nydelig låt (kanskje det var med vilje siden eksmannen/låtskriver ga sangen til en annen artist i sin tid). Dette var puteflaut. Anonymkode: ba560...256 4
Oida Skrevet 30. august 2020 #74 Skrevet 30. august 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Vegard er jo sånn sett ikke så kjent. Han har jo bare gitt stemme til Kristoff i Frozen 2, den samiske versjonen. han joika jo, så er egentlig ikke samisk musikk Har bare hørt om han og Sandra. Tror Myra er ganske flink! En som har så stålkontroll🤩 Anonymkode: 09df8...234 Den versjonen av Elle som Vegard fremførte betegnes som Samisk techno. Så jo, det er samisk musikk om du vil putte det i bås. 1
Gjest Kristina S. Skrevet 30. august 2020 #75 Skrevet 30. august 2020 (endret) ... Endret 11. april 2021 av Kristina S.
Gjest Maxwell Skrevet 30. august 2020 #76 Skrevet 30. august 2020 Synes de fleste var flinke i går ☺️ Tror det blir en bra sesong.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #77 Skrevet 30. august 2020 7 timer siden, Meadow skrev: Maria Mena oppførte seg som sjefsdommer, parkerte jo Mona B fullstendig. "Jeg får ta meg av det sangtekniske", "Jeg er stolt av deg". Ganske blærete. Ganske blærete, ja. Jeg syns det er greit med konstruktiv kritikk, men det ble litt sånn ovenfra-og-ned-holdning. Har Mena musikkfaglig bakgrunn? Anonymkode: 5165b...338 5
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #78 Skrevet 30. august 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Anita burde virkelig vite bedre enn å radbrekke en nydelig låt (kanskje det var med vilje siden eksmannen/låtskriver ga sangen til en annen artist i sin tid). Dette var puteflaut. Anonymkode: ba560...256 Han visste tydeligvis hva han gjorde da han ga den til noen andre🤷♀️ Synes sangen er harry, og trodde ikke det var mulig å få den til å låte verre, men jaggu klarte hun det🙉 Anonymkode: a17c1...701
Gjest Maxwell Skrevet 30. august 2020 #79 Skrevet 30. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Han visste tydeligvis hva han gjorde da han ga den til noen andre🤷♀️ Synes sangen er harry, og trodde ikke det var mulig å få den til å låte verre, men jaggu klarte hun det🙉 Anonymkode: a17c1...701 Handler ikke den låta egentlig om drapet på John Lennon?
Ullvott Skrevet 30. august 2020 #80 Skrevet 30. august 2020 (endret) Jeg så programmet på nett-tv, så jeg gjorde ganske mange sånne 15-sekunders-hopp når låtene ble for kjedelige og når det ble for mye skravling om uvesentligheter. Jeg tror likevel jeg fikk med meg de store trekkene, men jeg la ikke merke til Maria Menas sexfiksering. Mulig de 15-sekunderne mine kuttet vekk akkurat det. Uansett: Mye av det jeg fikk med meg at hun sa var både konstruktivt og bra, men hun tok litt for mye rollen som hoveddommer, noe hun jo ikke er. Staysman fikk egentlig ikke sagt noe vesentlig i det hele tatt. Av artistene likte jeg best Knut Marius, Hege og Odd Einar. Både Anita og Alex: uffameg! Vi har ikke hørt fra dem som artister på mange år, og det er det tydeligvis gode grunner til. Endret 30. august 2020 av Ullvott 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå