Gå til innhold

Stjernekamp 2020

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 timer siden, SPOCA skrev:

Det er fascinerende at man kan ha så ulike oppfatninger av mennesker. Jeg synes derimot Knut Marius har veldig mye sjarm og en utrolig utstrålig. Jeg er HELT uenig.

Men det er jo det som er så fint, man er faktisk veldig forskjellige. Og det er helt greit.

Jeg synes derimot det er fullstendig ugreit å diagnosere mennesker, det bør man holde seg for god for. 

Den jeg derimot synes er sjarmløs og uten scenepersonlighet er Sandra. Men meg om det. ;) 

Helt enig ang Knut Marius. Det eneste jeg ikke liker med han er dialekten :hoho: Men den kan han jo ikke noe for og den er ikke et problem for å si det sånn. Syns han har masse sjarm og utstråling jeg også og ikke minst en helt utrolig stemmeprakt 🤩 Han mestrer absolutt alt og det er det å mestre ulike sjangre som er det viktigste i Stjernekamp. Dette er ikke idol eller x-factor selv om enkelte virker å tro det. Ei heller er det en modellkonkurranse. Stygt gjort å diagnostisere mennesker, ja 🤬 Hvis ikke Knut Marius vinner blir jeg sur. 

Liker Sandra også jeg da. Og er flau over hvor feil jeg har tatt av henne. Men håper likevel på Ingeborg i finalen sammen med Knut Marius. 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

?

Ingen mennesker er vel stygge.

Og det er ikke alle som kan bare plasseres på en scene og begynne å synge. Et visst talent må til.

Når det gjelder de to andre tingene, så syns ihvertfall jeg at hun virker jordnær og er lett å like.

Men å indirekte insinuere at hun er stygg, der var du stygg.

Anonymkode: 09df8...234

Haha det sa jeg nå vel ikke:) jeg sa indirekte at hun ikke er «SÅ pen» som brukeren insinuerte. Det er stor forskjell på det og å være stygg. Nå tror jeg du leser kun det du vil lese.

• Liker 1
Skrevet
På 18.10.2020 den 19.21, Bettyspaghetti skrev:

Katastrofe?? Hvis hun vinner så er det vel hun det norske folk synes er flinkest i ulike sjangere da.. Dette blir for dumt, Sandra har absolutt fått vist frem hvilken allsidig artist hun er, og selv om jeg også håper på en av de andre så går det ikke an å kalle det en Katastrofe hvis Sandra vinner.

Jo det går an. Det er allerede katastrofe at hun ryker etter Emil, som er operasanger med laaaangt mer talent, underholdningsverdi og karisma enn henne...kan vedde på at det er samme greia nå som når hun var i idol, at hele slekta og vennekretsen hennes bruker en formue på å stemme henne frem. Evt at hun betaler dem for å bruke pengene på stemmer. For har virkelig ingen annen logisk forklaring på at hun fortsatt er med. 

Anonymkode: 7ae94...8ca

• Liker 7
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble veldig entertained av Vegard. Han viste mangfold og energi i alle sjangre.

Anonymkode: c247c...b47

Helt enig. Syns også at han var bare så kul, rett og slett. Laidback og chill. Prøvde ikke å late som hverken det ene eller det andre. Var bare seg selv.

• Liker 8
Skrevet
10 timer siden, loveli skrev:

Sandra. Jeg føler liksom at hun enda spiller på det å være så søt. Det blir litt rart for meg når dama er 33 år. Hun virker så umoden på så mange måter og når man spiller på samme kort i to tiår så blir det oppbrukt. Det finnes ingenting søtt i å spille på å være søt.

Jeg har blitt overrasket over stemmen hennes ved et par anledninger, spesielt da hun sang Icebreaker, men ut over det har hun sunget surt for mine ører. For meg er hun ingen verdig vinner eller finaleartist, rett og slett fordi det å synge surt og virke så sukkersøt i intervjuet etterpå ikke holder i en sangkonkurranse.

Kanskje jeg egentlig tror hun er falsk?

Jeg klarer ikke å høre at hun synges falsk. Syns heller ikke at hun prøver å fremstå som sukkersøt.. Kanskje du er sørfra og det er kulturforskjeller ute og går?😂 vi nordfra er ganske søte se! 

Umoden blir for dumt. Er man søt og sjarmerende, så er man det. Folk er forskjellig.. Tror du hadde vært boblende og glad om du hadde fått gjort det du elsker mest i verden. 🤩

11 timer siden, AnonymBruker skrev:
5 timer siden, Sizz- skrev:

Haha det sa jeg nå vel ikke:) jeg sa indirekte at hun ikke er «SÅ pen» som brukeren insinuerte. Det er stor forskjell på det og å være stygg. Nå tror jeg du leser kun det du vil lese.

Ok, bra! :) tolket det som at du mente det, men ting kan lett misforstås. 

Jeg syns hun er SÅ pen da. 😄 skikkelig utstråling!

• Liker 5
Skrevet
På 18.10.2020 den 20.51, Hedy Lamarr skrev:

Stemmer sjelden på noe som helst, men vet du hva - jeg ble inspirert av dette og skal også stemme på Sandra. Synes Ingeborg totalt sett har gjort det bedre, men Sandra er mye bedre enn KM og det er tydelig i denne tråden at hun trenger enhver stemme hun kan få.

👏🏼👏🏼👏🏼
Man kan like den ene eller den andre, men å rotte seg sammen mot andre - DET tåler jeg ikke.

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

👏🏼👏🏼👏🏼
Man kan like den ene eller den andre, men å rotte seg sammen mot andre - DET tåler jeg ikke.

...men du applauderer at noen stemmer på Sandra selv om de mener at Ingeborg er flinkere, bare fordi?

Tåler du det da?

Anonymkode: f1c33...2e7

• Liker 1
Skrevet
On 10/20/2020 at 8:44 PM, AnonymBruker said:

👏🏼👏🏼👏🏼

At flere velger å ikke stemme på Sandra er ikke å "rotte seg sammen", alle stemmer bare på den de vil se videre... Akkurat som at andre da "rotter seg sammen" for å ikke stemme på noen andre enn Sandra.

Anonymkode: edd68...96b

• Liker 1
Skrevet
På 20.10.2020 den 11.11, AnonymBruker skrev:

Vel, all den tid disse deltakerne har kommet til topp 3, så har ALLE gjort et godt inntrykk på det norske folk. Og snakke om mangel på sjarm blir ufint synes jeg. 

Anonymkode: 4c9b2...af1

Men sannheten er ikke alltid "fin" skjønner du.  I den ideelle verden går man rundt å smiler til alle og er kjempehappy. Den virkelig verden funker ikke sånn skjønner du.

• Liker 1
Skrevet

Jeg savner Vegard 💞😢

Anonymkode: d1f40...978

• Liker 4
Skrevet

Disco 🕺 Dette kan bli gøy!

Skrevet

Så morsomt Knut Marius. Disco er en artig sjanger! 

Skrevet

Ingeborg var litt... tamt... :vetikke:

Anonymkode: 920dd...53a

• Liker 4
Skrevet

Skulle gjerne hatt mer trøkk av Ingeborg, men for en prestasjon med den dansing og samtidig synge SÅ rent! Fantastisk.

Anonymkode: 2cf2e...c36

• Liker 3
Skrevet

Sandra har glemt skjørtet idag. Men flink er hun. 

Anonymkode: 1fa73...fd2

• Liker 3
Skrevet

Ingeborg danset bra, men enig i at det var litt tamt. Hun synger pent, det er ikke det.

Sandra overrasket positivt. Ikke verst. 

Skrevet

Tre flinke artister, men Ingeborg og Knut Marius har vært favorittene mine fra starten og det styrket seg etter første sang i dag. Håper de ender i finalen 🙏🏼

• Liker 10
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tre flinke artister, men Ingeborg og Knut Marius har vært favorittene mine fra starten og det styrket seg etter første sang i dag. Håper de ender i finalen 🙏🏼

Enig!!

Skrevet

Utrolig bra av Sandra, spesielt siden hun mistet stemmen for to dager siden. 

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...