Gå til innhold

Stjernekamp 2020

Fremhevede innlegg

Skrevet
13 minutter siden, Mummy1 skrev:

Ærlig talt, Sandra selv såg sjokka ut når Vegard røk i stedet for henne! Hun har en fin karaoke stemme, på samme nivå som Marion Ravn og Tone Damli, men at hun skal slå ut Vegard blir helt feil ! 🤨

Enig!

Anonymkode: bf77b...89f

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nesten så jeg ikke vil se mer...Tenk for en katastrofe hvis Sandra vinner ... 😳😳😳😳

Anonymkode: 5480d...df9

• Liker 10
Skrevet
28 minutter siden, Mummy1 skrev:

Ærlig talt, Sandra selv såg sjokka ut når Vegard røk i stedet for henne! Hun har en fin karaoke stemme, på samme nivå som Marion Ravn og Tone Damli, men at hun skal slå ut Vegard blir helt feil ! 🤨

Jeg har hørt Marion Ravn synge live, det er lysår mellom henne og Sandra/Tone når det gjelder stemmekvalitet. 

Anonymkode: 304ef...7f3

• Liker 14
Skrevet
1 time siden, Ginny skrev:

Eventuelt så stemmer man på den man syns er best, selv om man kommer fra samme landsdel 😛

Ingeborg og Knut Marius til finalen! 👍

Jeg håper virkelig ikke Knut Marius kommer til finalen. Ja, han har god stemme, men null utstråling etter min mening. Jeg synes heller ikke han har utfordret seg selv i sjangere. Kjørt mye trygge løp med storslagne ballader. Som for eksempel i pop. Nok en ballade og en fremføring som ikke traff meg. Sandra, Ingeborg og Vegard leverte lettbent pop og dans. Jeg hadde håpet på Ingeborg og Vegard i finalen. For meg har de to levert best og utfordret seg selv i alle sjangere. Nå må det bli Ingeborg og Sandra i finalen.

• Liker 9
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig!

Ja, han har kraftfull stemme, men det virker som han ikke har noe annet å spille på. Det blir kjedelig når det bare er fullt trøkk hele tiden, han mestrer ikke det å ha dynamikk i sangen. Etter at han har sunget, så er jeg sånn "Ja, det var veldig flinkt og han har bra stemme", men han griper meg ikke på noe slags vis. 

Derfor er jeg så skuffa over at Vegard gikk ut i dag, han har virkelig it-faktor og er en skikkelig entertainer. Da han sang norsk på norsk hulkegråt jeg så tårene trillet. DER har du en som kan treffe folk midt i hjertet! 

Anonymkode: c247c...b47

Absolutt! Vegard bød på noe umiddelbart, sårt, og unikt, og jeg synes det er leit at han er ute. Knut Marius er sikkert «flink», som du skriver, men mangler utstråling, karisma og personlighet i fremføringene sine.

Av de tre som er igjen håper jeg KM forsvinner først, men vi er visst få som håper det. 

• Liker 5
Skrevet
7 minutter siden, Oida skrev:

Jeg håper virkelig ikke Knut Marius kommer til finalen. Ja, han har god stemme, men null utstråling etter min mening. Jeg synes heller ikke han har utfordret seg selv i sjangere. Kjørt mye trygge løp med storslagne ballader. Som for eksempel i pop. Nok en ballade og en fremføring som ikke traff meg. Sandra, Ingeborg og Vegard leverte lettbent pop og dans. Jeg hadde håpet på Ingeborg og Vegard i finalen. For meg har de to levert best og utfordret seg selv i alle sjangere. Nå må det bli Ingeborg og Sandra i finalen.

Det er jo det som er så bra med at vi er forskjellige, jeg syns ikke Vegard har levert bra nok til finalemateriale siden starten av sesongen. Det er vel en balansegang mellom å utfordre seg selv og å ta noe som faktisk høres bra ut og.

Sandra i finalen blir feil for meg, ikke fordi hun ikke kan synge, men fordi «pakken» hun leverer ikke funker for meg. Og når alle deltagerne kan synge, så blir det den totale pakken som gjør finaledeltagere for meg. 

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sandra skulle ha vært ute for flere uker siden, synd at ikke Vegard også kan spille på kropp og utseende. 

Anonymkode: bf77b...89f

Er vel ikke hennes skyld at hun er pen og slank🙄

Anonymkode: a17c1...701

• Liker 5
Skrevet

Enig med de som sier at Knut Marius ikke har utstråling og sjarm. Jeg føler han både har lite mimikk (på tross av mye armbevegelser) og at han er vanskelig å bli kjent med som artist. Han appellere overhodet ikke til meg. Da vil jeg faktisk heller ha Sandra i finalen, selv om jeg aldri har vært noen fan av henne. Jeg har dog blitt veldig positivt overrasket over henne i denne konkurransen. Ingeborg har jeg likt siden hun deltok i The Voice. Håper, og tror, hun vinner hele greia!

Anonymkode: 690ba...2c4

• Liker 10
Skrevet
3 timer siden, Caramela skrev:

Må forresten bare hylle bandet også! De var rå i kveld 😀

Hva heter bandet?

Anonymkode: 215ea...68d

Skrevet

Jeg synes de tre som er igjen er helt supre på hver sin måte. At flinke folk går ut før finalen, er vel ikke noe nytt. 

• Liker 1
Skrevet

Har absolutt ingenting i mot Sandra, og syntes hun fortjente å komme til topp 4, men personlig så synes jeg at hun burde gått ut før Vegard. Samme som at jeg også mener Emil burde gått ut før Odd Einar.

Anonymkode: 920dd...53a

• Liker 5
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er nesten så jeg ikke vil se mer...Tenk for en katastrofe hvis Sandra vinner ... 😳😳😳😳

Katastrofe?? Hvis hun vinner så er det vel hun det norske folk synes er flinkest i ulike sjangere da.. Dette blir for dumt, Sandra har absolutt fått vist frem hvilken allsidig artist hun er, og selv om jeg også håper på en av de andre så går det ikke an å kalle det en Katastrofe hvis Sandra vinner.

• Liker 4
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem av dem som røk ut i kveld eller neste gang er ett fett, det viktigste er at det blir Knut Marios og Ingeborg i finalen.

Anonymkode: 8964a...87a

Syns det var trist t Vegard røk ut.

Og alle hatere her får meg til å ville stemme Sandra neste uke! Skjønner at det er vanskelig; at noen er SÅ talentfull, SÅ jordnær, SÅ lett å like og faktisk SÅ pen, men det er ingen unnskyldning for å si så mye  stygt om henne(nå sikter jeg ikke til den jeg siterer altså). 

Så ja..for første gang skal jeg stemme i stjernekamp 😁 blir dyrt, men pytt. Hater når folk ganger opp på èn person! Sandra og KM til finalen!!! 

Anonymkode: 09df8...234

• Liker 5
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og alle hatere her får meg til å ville stemme Sandra neste uke! Skjønner at det er vanskelig; at noen er SÅ talentfull, SÅ jordnær, SÅ lett å like og faktisk SÅ pen, men det er ingen unnskyldning for å si så mye  stygt om henne(nå sikter jeg ikke til den jeg siterer altså). 

Så ja..for første gang skal jeg stemme i stjernekamp 😁 blir dyrt, men pytt. Hater når folk ganger opp på èn person! Sandra og KM til finalen!!! 

Stemmer sjelden på noe som helst, men vet du hva - jeg ble inspirert av dette og skal også stemme på Sandra. Synes Ingeborg totalt sett har gjort det bedre, men Sandra er mye bedre enn KM og det er tydelig i denne tråden at hun trenger enhver stemme hun kan få.

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jøss, godt at noen sitter på fasiten om hvordan en artist skal oppfattes...

Anonymkode: 0d5ad...b6e

• Liker 4
Gjest Kristina S.
Skrevet (endret)

-

Endret av Kristina S.
Skrevet
På 17.10.2020 den 22.59, AnonymBruker skrev:

Tror ikke jeg vil se mer på stjernekamp for i år!

Vegard burde ikke gått ut. Sandra fortjener ikke plassen, hun skulle vært ute for lenge siden.  Knut Marius synes jeg høres lik ut hele tiden og har lite sjarm og utstråling, ikke hva jeg forbinder med en entertainer.

Den eneste som kan vinne nå, er Ingeborg. Knut Marius kommer sikkert til finalen.

Anonymkode: 7b0e4...cd3

• Liker 7
Skrevet

Jeg har ikke noe i mot Vegard som artist, men syns at han burde røket før både Odd einar og Emil. Jeg synes han var flink på første kvelden (egen sjanger), norsk på norsk og ganske bra i Opera. Ellers synes jeg det har vært middels kvalitet fra han.

Synes de 3 som står der nå fortjener å stå der, men de to beste etter min mening er Knut Marius og Ingeborg. De har mestret stort sett alle sjangere. 

• Liker 3
Skrevet
På 17.10.2020 den 21.45, Oida skrev:

Vegard har så absolutt ikke utvannet dialekt, han snakker finnmarking. Førstespråket til Vegard er samisk. Han snakket ikke norsk i dagligtale før han startet på videregående.

Jeg kan ellers opplyse om at "nordlending" ikke er bare en dialekt. Det er stor variasjon fra Helgeland, Bodø, Tromsø og opp til Finnmark.

Det vet jeg da. Jeg klarer lett å høre forskjell på dialekter, som at en f.eks er fra Helgeland, Nordland, Bardu, Troms og Lyngen. Kjenner også flere fra finnmark, og de snakker ikke som han.

Anonymkode: 98867...8cd

Skrevet
På 17.10.2020 den 21.48, Blueberrymuffin skrev:

Skjønner at folk er skuffet fordi Vegard røk ut i dag. 

Men synes det er lavmål hvordan enkelte her rakker ned på Sandra, med at hun «burde røyket for lenge siden» og kommentarer som «synd hun kan spille på utseende».

Er så undøvendig å skrive slikt og drittslenge bak anonym, kun fordi man er skuffet fordi sin favoritt er ute. 

Vegard har levert mye bra i stjernekamp, men i kveld mener jeg det var rett at han røk, Sandra var bedre enn han i kveld etter min mening.

Har man tatt valget og blitt en offentlig person så må man tåle både kritikk og masse motgang. Hvis man er et persilleblad og ikke tåler det så er ikke man kanskje ikke så egnet til å være i rampelyset. 

Og for å legge til... Sandra har aldri sunget rent siden hun var med i idol. Aldri. Så skjønner at folk ikke synes synes at kjendisstatusen hennes er vel fortjent. 

Anonymkode: 7ae94...8ca

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...