Gå til innhold

Stjernekamp 2020

Lady Lovelylocks

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Må bare si at jeg elsket Tix sin kommentar til Sandra "Nå har du vist for 1000ende gang at du KAN synge". In your face, Marion...

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, SPOCA said:

Enig. For da kan Sandra ryke neste gang. :sjarmor: 

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ok, da får Sandra ryke neste gang

Anonymkode: 8964a...87a

Nå mobiliserer vel alle nordboere så Sandra får vel mange av Vegards stemnegjeng.

Jeg stemmer nok sandra

Anonymkode: 27855...b7f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff😕så trist å se Vegard bli så lei seg. Stakkars gutt. Sandra kunne heller røket,  tror hun var forberedt på det også. 

Anonymkode: b88a7...71e

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Uff😕så trist å se Vegard bli så lei seg. Stakkars gutt. Sandra kunne heller røket,  tror hun var forberedt på det også. 

Enig.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandra skulle ha vært ute for flere uker siden, synd at ikke Vegard også kan spille på kropp og utseende. 

Anonymkode: bf77b...89f

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvem av dem som røk ut i kveld eller neste gang er ett fett, det viktigste er at det blir Knut Marios og Ingeborg i finalen.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at Vegard måtte ut i kveld, men en god ting (forhåpentligvis), så slipper vi hylekoret hans i tida framover. :strix:

Anonymkode: 1fce9...12f

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maxwell
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvem av dem som røk ut i kveld eller neste gang er ett fett, det viktigste er at det blir Knut Marios og Ingeborg i finalen.

Enig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Det så man jo på henne. Hun forventet veldig å dra. Og helt enig, jeg fikk så vondt av Vegard i dag 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Uff, jeg liker ikke Vegard. Blir så fokusert på dialekta hans når han snakker, og han snakker ikke som en nordlenning, men virker som at han er i ferd med å utvanne dialekta si. Det er også noe med øynene og vinglinga med hodet hans som setter mitt fokus på det. 

For meg kan han godt ryke ut idag. 

Anonymkode: 98867...8cd

Vegard har så absolutt ikke utvannet dialekt, han snakker finnmarking. Førstespråket til Vegard er samisk. Han snakket ikke norsk i dagligtale før han startet på videregående.

Jeg kan ellers opplyse om at "nordlending" ikke er bare en dialekt. Det er stor variasjon fra Helgeland, Bodø, Tromsø og opp til Finnmark.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at folk er skuffet fordi Vegard røk ut i dag. 

Men synes det er lavmål hvordan enkelte her rakker ned på Sandra, med at hun «burde røyket for lenge siden» og kommentarer som «synd hun kan spille på utseende».

Er så undøvendig å skrive slikt og drittslenge bak anonym, kun fordi man er skuffet fordi sin favoritt er ute. 

Vegard har levert mye bra i stjernekamp, men i kveld mener jeg det var rett at han røk, Sandra var bedre enn han i kveld etter min mening.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Akkurat nå, Blueberrymuffin skrev:

Skjønner at folk er skuffet fordi Vegard røk ut i dag. 

Men synes det er lavmål hvordan enkelte her rakker ned på Sandra, med at hun «burde røyket for lenge siden» og kommentarer som «synd hun kan spille på utseende».

Er så undøvendig å skrive slikt og drittslenge bak anonym, kun fordi man er skuffet fordi sin favoritt er ute. 

Vegard har levert mye bra i stjernekamp, men i kveld mener jeg det var rett at han røk, Sandra var bedre enn han i kveld etter min mening.

Veldig enig. Syns ikke Sandra spiller så mye på kropp og utseende jeg og hadde hun ikke hatt den stemmen hun har hadde hun røket for lengst. Vegard er en pen gutt han også og har sikkert satt mange ungpikehjerter i brann. Han var helt enkelt dårligst idag og 4.plass i Stjernekamp er slett ikke dårlig når nivået er såpass høyt. Jeg skjønner ikke hvorfor enkelte har så mye imot Sandra. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå mobiliserer vel alle nordboere så Sandra får vel mange av Vegards stemnegjeng.

Jeg stemmer nok sandra

Eventuelt så stemmer man på den man syns er best, selv om man kommer fra samme landsdel 😛

Ingeborg og Knut Marius til finalen! 👍

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt, Sandra selv såg sjokka ut når Vegard røk i stedet for henne! Hun har en fin karaoke stemme, på samme nivå som Marion Ravn og Tone Damli, men at hun skal slå ut Vegard blir helt feil ! 🤨

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hedy Lamarr skrev:

Jeg har sett at mange røster her synes Knut Marius er suveren, så det kan godt hende han vinner hele skiten. 

Men jeg synes han 1) er totalt sjarmløs i alle framføringer og 2) er enten gjespende kjedelig eller fullstendig overtent og 3) i den han sang nå traff han knapt annenhver tone. Tragisk. 

Enig!

Ja, han har kraftfull stemme, men det virker som han ikke har noe annet å spille på. Det blir kjedelig når det bare er fullt trøkk hele tiden, han mestrer ikke det å ha dynamikk i sangen. Etter at han har sunget, så er jeg sånn "Ja, det var veldig flinkt og han har bra stemme", men han griper meg ikke på noe slags vis. 

Derfor er jeg så skuffa over at Vegard gikk ut i dag, han har virkelig it-faktor og er en skikkelig entertainer. Da han sang norsk på norsk hulkegråt jeg så tårene trillet. DER har du en som kan treffe folk midt i hjertet! 

Anonymkode: c247c...b47

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...