Gå til innhold

Stjernekamp 2020

Anbefalte innlegg

Skrevet

Knut Marius var fullstendig overtent, Myra sang falskt. For en tragisk start 😂

• Liker 4
Skrevet

Jeg håper Myra ryker nå. Hun burde ikke vært med videre etter den grusomme operaframføringen i forrige uke, og selv om jeg liker sangen hun hadde i kveld synes jeg framføringen var direkte stusselig og er uenig med dommerne. 

Odd Einar synger akkurat når dette skrives. Det starter litt nervøst, men jeg krysser fingrene for ham. 

Tror kanskje Alex og Sandra lever farlig. 

Jeg HATER sangen Emil skal framføre. :hoho:Men han er jo en fantastisk sanger. 

• Liker 6
Skrevet
8 minutter siden, SPOCA skrev:

Knut Marius var fantastisk, som vanlig.

Myra er helt forferdelig. Jeg håper virkelig hun ryker i dag.

Jeg var litt skuffet over han idag. Satt liksom med en følelse om at han kan det enda bedre..

• Liker 1
Skrevet

Odd Einar. Tja. Høres ut som kirkemusikk. Vakkert og alt det er der, men dørgende kjedelig.

Jeg tipper dommerne sier noe sånt som "nakent og sårt".

• Liker 1
Skrevet

Håper Myra ryker, synes ikke hun har gjort det bra noen gang bortsett fra det første programmet. Forstår ikke tilbakemeldingene hun fikk fra dommerne, hørte vi det samme liksom? Odd Einar var veldig god nå synes jeg.

• Liker 10
Skrevet

Har tenkt hver episode i høst så langt at det mangler noe vesentlig i stjernekamp i år. Savner Thomas i dommerpanelet. 

Skrevet
3 minutter siden, Paranøtt skrev:

Har tenkt hver episode i høst så langt at det mangler noe vesentlig i stjernekamp i år. Savner Thomas i dommerpanelet. 

Savner han jeg også.

• Liker 2
Skrevet

Sandra prøver som vanlig å samle sympatistemmer 🙄

Anonymkode: 3da8f...1ed

• Liker 8
Skrevet

Av de fire vi har hørt til nå mener jeg at Sandra er dagens beste. 

• Liker 5
Skrevet
7 minutter siden, Paranøtt skrev:

Går fortere med tilbakemeldingene uten han da 😅 

Anonymkode: 5fee6...4c2

• Liker 3
Skrevet

Hva har de dommerne røyka? Myra?! Hun sang flatt og surt. Det var jo helt forferdelig!

• Liker 16
Skrevet
1 minutt siden, Ullvott skrev:

Av de fire vi har hørt til nå mener jeg at Sandra er dagens beste. 

Helt enig.

Skrevet (endret)
1 minutt siden, SPOCA skrev:

Hva har de dommerne røyka? Myra?! Hun sang flatt og surt. Det var jo helt forferdelig!

Jeg skulle til å skrive, hørte jeg riktig? Alle dommerne sa Myra har vært best hittil?

Endret av MissStiles
  • Liker 10
Skrevet

Gleder meg til Alex skal synge Raga.

Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selv om vi ikke har sett dagens låter; hvilke to stk tror dere ryker i kveld?

Håper Sandra og Myra.  Hvis Odd- Arne ryker i kveld etter den kraftprestasjonen går jeg totalt amok og blir arrestert i kveld.

Anonymkode: 8964a...87a

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Går fortere med tilbakemeldingene uten han da 😅 

Ja, men det er så stille i panelet uten han. Men men.. Det er jo bra at Mona fortsatt er med da. ☺️ 

Skrevet

Sandra synger så surt! Ikke traff hun tonene sist, og i kveld var det også helt fallout flere steder. Hun, Mya og Alex er ikke i nærheten av å være like gode sangere som de andre. Men hadde dette vært en sangkonkurranse hadde Myra røket sist, dette er en popularitetskonkuranse. 

Anonymkode: 22f94...d94

• Liker 6
Skrevet

Alex er kul. Han kommer seg. Heller Alex enn Myra altså.

• Liker 8
Skrevet

Alex fikk terningkast 6 av NRK. Syns han er kul. Håper han holder helt til stadionrock. 

• Liker 2
Skrevet

Alex velger gjerne "enkle" låter som passer hans raspete stemme. Stilig i seg selv, men han må snart vise at han kan synge "ordentlig" også. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...