Gå til innhold

Stjernekamp 2020

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem var de tre som fikk færrest stemmer i går?

Anonymkode: 2cf2e...c36

Skrevet

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvem var de tre som fikk færrest stemmer i går?

Anonymkode: 2cf2e...c36

Hege, Myra og Odd Einar.

Skrevet

Myra kan ikke synge og burde røket. Sandra sang surt, den sangen er ikke videre vanskelig og kan synges pent av de fleste sangere, men hun bommet veldig. Ingeborg, Vegard og Knut Marius var utrolig flinke, og Emil briljerte så klart. 

Anonymkode: 22f94...d94

• Liker 8
Skrevet

Jeg synes Sandras fremføring var helt forferdelig. Får en følelse av at hun får bli fordi hun "overrasker" alle så mye. Ingen trodde at hun kunne synge i det hele tatt, liksom.

Anonymkode: bf69d...d86

• Liker 9
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sandra sang surt, den sangen er ikke videre vanskelig og kan synges pent av de fleste sangere, men hun bommet veldig. Anonymkode: 22f94...d94

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes Sandras fremføring var helt forferdelig. Får en følelse av at hun får bli fordi hun "overrasker" alle så mye. Ingen trodde at hun kunne synge i det hele tatt, liksom.

Anonymkode: bf69d...d86

Lite har forandret seg siden hun var med i idol for 16,5 år siden. At dette var blant hennes beste opptredener den gangen sier sitt.

Anonymkode: a1db7...1b6

• Liker 7
Skrevet

Jeg liker Sandra jeg. Jeg mislikte henne før, det skal jeg ærlig innrømme, men hun har virkelig vokst på meg. Syns hun synger fint, stemmen hennes er mye bedre enn jeg trodde. Dessuten virker hun utrolig hyggelig og tvers igjennom god ♥️

• Liker 13
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hun var bedre enn Myra + at hun var veldig sexy og flott i kveldens kreasjon

Anonymkode: 8964a...87a

Myra var også veldig sexy i går synes jeg, men absolutt dårligst og burde egentlig røket. Men det er klart at opera er veldig vanskelig. 

Skrevet

Hvor kan man se hva de skal synge neste gang?

Anonymkode: a17c1...701

Skrevet
På 19.9.2020 den 21.34, venicci skrev:

FY SØREN!!! Knut Marius sin opptreden var helt magisk!! Har ikke ord!!!!!!!!!!!!!!!

Han er i en annen liga. En av verdens beste sangere og er egentlig alt for god til dette programmet. 

Anonymkode: e37c3...2f5

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvor kan man se hva de skal synge neste gang?

Anonymkode: a17c1...701

2D4B76B3-AAAD-4BE1-A1A2-5190EF70BC69.jpeg

Anonymkode: f1fa5...ff6

Skrevet
9 timer siden, jukkapalme skrev:

Jeg liker Sandra jeg. Jeg mislikte henne før, det skal jeg ærlig innrømme, men hun har virkelig vokst på meg. Syns hun synger fint, stemmen hennes er mye bedre enn jeg trodde. Dessuten virker hun utrolig hyggelig og tvers igjennom god ♥️

Synes tvertimot denne "godheten" hennes virker veldig falsk og påtatt, jeg.  Så dere f.eks. blikket hennes da hun ble utstemt sist ?  "Ska æ...... den store diva ryk ut nu ???  "   Nei, hun har for høye tanker om seg selv.

• Liker 8
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

2D4B76B3-AAAD-4BE1-A1A2-5190EF70BC69.jpeg

Anonymkode: f1fa5...ff6

Ååå 👏🏼 Da håper jeg Myra holder til og med hip hop kvelden. Etter det tror jeg det blir vanskelig for henne. 

Anonymkode: 4c9b2...af1

Skrevet

Jeg syns Sandra sang utrolig fint på operakvelden! Jeg virkelig, virkelig misliker opera, men likte hennes opptreden veldig godt, syns hun fikk til å føle det hun sang om også (utfra hva de sa at sangen handlet om). 
Begynte å følge henne på insta, og hun virker utrolig jordnær og koselig og oppriktig takknemlig for støtten hun får. Jeg likte henne back in the day på Idol også, men gjenoppdaget henne litt da jeg i sommer så en gammel sesong med 71 grader nord der hun var med. 

Anonymkode: 4c192...d48

• Liker 8
Skrevet
19 timer siden, bullehurk skrev:

Synes tvertimot denne "godheten" hennes virker veldig falsk og påtatt, jeg.  Så dere f.eks. blikket hennes da hun ble utstemt sist ?  "Ska æ...... den store diva ryk ut nu ???  "   Nei, hun har for høye tanker om seg selv.

Hun snakker Mosjøen-dialekt, hun ville sagt: " Ska e... dein store divaen ryk no?

Anonymkode: 1c248...b5f

• Liker 8
Skrevet
På 21.9.2020 den 0.46, bullehurk skrev:

Sandra er gull! En fantastisk kvinne og artist. Helt utrolig at du kan lese dette av en opptreden på TV....

Anonymkode: 440f8...42f

• Liker 9
Skrevet

Jeg synes Sandra er utrolig søt og god. Synes opera'en hennes var fin, og ble skikkelig glad på hennes vegne da hun gikk videre. 

• Liker 6
Skrevet
På 20.9.2020 den 13.11, AnonymBruker skrev:

Lite har forandret seg siden hun var med i idol for 16,5 år siden. At dette var blant hennes beste opptredener den gangen sier sitt.

Anonymkode: a1db7...1b6

Herre som tiden flyr!

Anonymkode: 4d515...9e3

• Liker 6
Skrevet

Selv om vi ikke har sett dagens låter; hvilke to stk tror dere ryker i kveld?

Anonymkode: 5fee6...4c2

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selv om vi ikke har sett dagens låter; hvilke to stk tror dere ryker i kveld?

Anonymkode: 5fee6...4c2

Alex og Sandra kanskje. Håper Myra får bli, hun synger en av mine favorittsanger.

Skrevet

Knut Marius var fantastisk, som vanlig.

Myra er helt forferdelig. Jeg håper virkelig hun ryker i dag.

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...