Gå til innhold

Stjernekamp 2020

Lady Lovelylocks

Anbefalte innlegg

Jeg må innrømme at Sandra aldri har vært min favoritt og heller ikke nå, men storbandprestasjonen hennes på lørdag var virkelig noe av det beste jeg har hørt fra henne noen sinne. At ho falt tilbake til sitt vanlige jeg på musikal var vel egentlig forventet. 
Jeg liker Emil, men skjønner godt at han faller litt igjennom i en slik konkurranse, da han ikke har så stor fleksibilitet i sjangre som mange andre. Han synger veldig pent og sangteknisk riktig, men i en slik konkurranse dreier det seg om å være artist, ikke nødvendigvis en flink sanger. 

Knut Marius er i en klasse for seg og jeg syns virkelig Ingeborg begynner å klatre opp i samme klasse. Hun imponerte i alle fall meg stort i helgen. 
Vegard var jeg imponert over på aller første sending, etter det har han vært midt på treet og burde røket ut i helgen. 

Veldig spent på neste sjanger, som sammen med storband alltid er min favorittsjanger!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det traff vel en nerve.

Anonymkode: c247c...b47

Men etter ti år som artist så er vel slike kommentarer, selv om de er overraskende, noe de burde vært vant til?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må være første gang siden Stjernekamp begynte at jeg ikke bryr meg nevneverdig om hvem som vinner. Når det er sagt imponerer Sandra i dag også 👍

Anonymkode: 5fee6...4c2

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SPOCA skrev:

Og Sandra er altfor tam. Håper hun ryker i dag.

Enig, hun synger egentlig mye bedre på øvelsesopptaket.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Rumle skrev:

Enig, hun synger egentlig mye bedre på øvelsesopptaket.

Enig, men jeg tror hun sliter veldig med nervøsitet og hun sliter jo med angst og. Syns hun overrasker veldig hver gang og jeg har tatt SÅ feil av henne! Trodde ikke at hun sang såpass bra som hun gjør. Trodde helt ærlig hun var en bimbo med middelmådig stemme, men det er hun absolutt ikke. Huff, jeg har ikke hørt noen av listepoplåtene, med unntak av originalen av låta til Sandra, ikke den med Kyog 😂

Åååå, Knut Marius! ❤️ Tror nesten jeg er litt forelska! 😂 Han måååå vinne hele skiten! 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sett at mange røster her synes Knut Marius er suveren, så det kan godt hende han vinner hele skiten. 

Men jeg synes han 1) er totalt sjarmløs i alle framføringer og 2) er enten gjespende kjedelig eller fullstendig overtent og 3) i den han sang nå traff han knapt annenhver tone. Tragisk. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hedy Lamarr skrev:

Jeg har sett at mange røster her synes Knut Marius er suveren, så det kan godt hende han vinner hele skiten. 

Men jeg synes han 1) er totalt sjarmløs i alle framføringer og 2) er enten gjespende kjedelig eller fullstendig overtent og 3) i den han sang nå traff han knapt annenhver tone. Tragisk. 

Sånn er det når man har forskjellige meninger, jeg tror ikke det finnes en ting i verden ALLE liker. 

Anonymkode: 35a40...8b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg liker ikke Vegard. Blir så fokusert på dialekta hans når han snakker, og han snakker ikke som en nordlenning, men virker som at han er i ferd med å utvanne dialekta si. Det er også noe med øynene og vinglinga med hodet hans som setter mitt fokus på det. 

For meg kan han godt ryke ut idag. 

Anonymkode: 98867...8cd

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Sånn er det når man har forskjellige meninger, jeg tror ikke det finnes en ting i verden ALLE liker. 

Anonymkode: 35a40...8b3

Enig, det er jo meningsutvekslinger vi driver med her, kjedelig om alle er enige.

For øvrig synes jeg Vegard er best til nå, mens siste halvdel av Sandras fremføring var suveren!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...