Gå til innhold

Stjernekamp 2020

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kurt blir jo mer og mer positiv utover i programmet :) 

Vegard var veldig bra! Jeg likte Hege, også. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg at Odd Einar er en av mine favoritter i år

• Liker 5
Skrevet (endret)

Kveldens mest passende låt. Ok, jeg drikker riktignok Scotch Whisky akkurat nå 😋

Endret av Gruselgrafs
  • Liker 2
Skrevet

Hvem har kledd opp Solli-Tangen?

Rutete skjorte OK, men hette er ikke country! Og sydd på dusker på de avklipte ermene.. hadde han gått inn på en truckstopp hadde han blitt skutt 😄

Anonymkode: 1cee5...ad7

• Liker 8
Skrevet

Der kom også en som ikke fixer køntri.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Gruselgrafs skrev:

Der kom også en som ikke fixer køntri.

Ja, at det går an å radbrekke en god J. Cash låt til de grader.  Helt forjævlig å høre på.

Anonymkode: 8964a...87a

• Liker 7
Skrevet

Fantastisk versjon av Hurt!!! 😮 Digget det! Kveldens beste!!!

• Liker 7
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, at det går an å radbrekke en god J. Cash låt til de grader.  Helt forjævlig å høre på.

Den var jo veldig forskjellig fra Originalen, men likevel ble den utrolig kul, synes jeg. Jeg har ikke helt hatt sansen for henne tidligere, men dette synes jeg var kanonbra! 😄 men man har jo forskjellig smak.

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke en J. Cash-låt. Den han har en cover av Nine Inch Nails (Trent Reznor) sin låt.

Anonymkode: 440f8...42f

• Liker 11
Skrevet
24 minutter siden, MissStiles skrev:

Tror jeg at Odd Einar er en av mine favoritter i år

Samme her 😊 

Skrevet

Hva?? Sandra gikk ut før Alex?? 

• Liker 5
Skrevet

YESS !

• Liker 6
Skrevet

Skuffa!! Alex burde gått ut før Sandra. Synes programleder og dommere er altfor snille og deggete med Alex. Det påvirker garantert avstemmingen. 

Skrevet
Akkurat nå, Ullvott skrev:

Skuffa!! Alex burde gått ut før Sandra. Synes programleder og dommere er altfor snille og deggete med Alex. Det påvirker garantert avstemmingen. 

Kurt var ikke spesielt snill med han i kveld

• Liker 4
Skrevet

Føler at Alex tar den lette løsningen ved å velge en låt som kretser mer rundt røff og grovkornet stemme fremfor rakrygget og ren sang - som jeg mistenker at han ikke innehar. Skuffet over at han ikke ryker i dag.

Skrevet

Gleder meg til Kringlebotn og opera! Da får vi kanskje høre mer av stemmen til  Myra. Hun trenger sangtimer. Dama er rå, og Solveig håper jeg får mer ut av stemmen hennes. 

Anonymkode: 94ddb...d07

Skrevet

Sandra kommer inn igjen pga stemmetrøbbel! Det var jo egentlig bra, synes jeg, hun var ikke den dårligste i kveld. 

• Liker 3
Skrevet
På 5.9.2020 den 20.58, Kristina S. skrev:

Å kjære vene, denne programlederen er så pinlig.

Jeg synes virkelig han redder hele showet, er så kleint til tider!! Med kleine familie medlem som skal snakke, og deltagere som til tider virker sykt emosjonell, glemmer av og til at det er et show jeg ser på, og ikke en terapi time. Dommerne er også så lite kreativ når de skal formulere seg, gjentar samme ord hele tiden, "kult", "fint"... Virker som de bare begynner å snakke uten å helt vite hvor setningen skal ta veien.. Synes kveldens episode var så klein, er det bare meg? Programlederen føler jeg bryter inn når folk ikke helt vet om de skal klappe eller hva,...,

Anonymkode: 38a92...7aa

• Liker 11
Skrevet
7 timer siden, Meadow skrev:

Sandra kommer inn igjen pga stemmetrøbbel! Det var jo egentlig bra, synes jeg, hun var ikke den dårligste i kveld. 

Pleier å ende i "stemmetrøbbel" når NRK ikke får det som de vil.

• Liker 5
Skrevet

Så NRK hadde ikke en reserveløsning med folkejury på 10 personer denne gangen? 

Anonymkode: 0b789...b00

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...