Gå til innhold

Stjernekamp 2020

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, Anita. Ikke for ungdommen, men for de som faktisk KAN treffe en og annen tone...

Anonymkode: a17c1...701

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mange artister blir minstepensjonister og får det vanskelig.

Hvis HUN, med den braksuksessen hun har hatt tidligere i livet blir minstepensjonist har hun gjort noen fryktelig dumme disposisjoner. Eller så har hun hatt fryktelig dårlige rådgivere.

Nei, jeg tror neppe det er synd på henne økonomisk. Les deg opp litt om hennes karriere.

• Liker 3
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep, brukerangrep, brukerdebatt og svar til dette.

Kragebein, adm

Skrevet

Veldig mange kjedelige folk med i år, syns jeg. Jeg liker særegenheten i stemmen til Ingeborg, men syns hun sang litt mer "vanlig" i går, selv om hun var teknisk god. Jeg heier nok på henne.

Jeg er, som flere andre, overrasket over at Sandra faktisk kan synge. Da hun var med i Idol ble hun vel anklaget for komme langt pga sjarmen, ikke sangtalentet. At hun gjorde en bedre versjon av Icebreaker enn Agnete, er jeg dog ikke enig i. Agnete har nok en bedre stemme. 

Og til sist: Jeg skjønner ikke hvorfor de tar med folk som ikke kan synge. Da sikter jeg til Myra og Alex. Ingen av dem synger bedre enn en gjennomsnittlig skoleelev i musikktimen. Myra kan jeg til en viss grad forstå, siden hun lever av musikk og er en god rapper, men at Alex noen gang har drevet med musikk er jo bare tøysete. 

Anonymkode: 690ba...2c4

• Liker 7
Skrevet

Er det bare meg som syns Sandra synger surt på ganske mange toner? Kanskje jeg er tonedøv? 
Imponert over trøkket da 😊

Anonymkode: 5165b...338

• Liker 10
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare meg som syns Sandra synger surt på ganske mange toner? Kanskje jeg er tonedøv? 

Nope, ikke bare deg. For meg var alt surt, bortsett fra de høye tonene. 

Skrevet
4 minutter siden, loveli skrev:

Nope, ikke bare deg. For meg var alt surt, bortsett fra de høye tonene. 

Nettopp! Ahh, da kan jeg fortsette å tro at jeg er sånn noenlunde musikalsk 🤩

• Liker 3
Skrevet

Hege: Helt grei gjennomføring, artig å se at ho går litt utenfor komfortsonen med dans. 
Myra: Dama kan jo ikke synge! Rappingen er bra, men syns det blir helt feil i en slik konkurranse å legge inn rapping i en Grand prix-låt bare for at ho skal få vise frem det ho egentlig kan.
Emil: Kjedelig fremføring. Låta i seg selv er jo ganske kjedelig, så uten Sobril sin følelsesladede fremføring faller denne lett gjennom.
Anita: Uff, da.... Synd å se flinke artister falle så dypt... Helt riktig at hun gikk ut i dag
Sandra: Skjønner ikke helt skryten her. Joda, hun viste at hun kunne trøkke til på de høye tonene, men resten av sangen var jo i den vanlige, småsure leia.
Odd Einar: Digger låta og hadde håpet han skulle gjøre det kjempebra. Lurer på om han la den litt høyt? Jeg syns i alle fall det ble for tamt.
Alex: Hva skal jeg si... Mannen er jo først og fremst show-mann og ingen sanger. Da blir det veldig rart å skulle stå rett opp og ned på scenen og forsøke å synge. Han burde heller valgt en av Teigens mer up-tempo låter der han kunne lagt inn mer show.
Vegard: Hadde kjempetro på han etter forrige lørdag, men denne gang syns jeg han falt igjennom. Mulig det er fordi jeg egentlig hørte Johnny Logans stemme i bakgrunnen og guttungen derfor ble litt spinkel. Helt greit, ikke surt, men litt tamt.
Ingeborg: Grei fremføring.......akkurat slik jeg forventet.
Hans Marius: Her ble jeg faktisk litt imponert. Han klarte å gjøre sangen til sin egen og jeg koste meg gjennom hele låta. Syns ikke han var så bra forrige uke, da han overdrev en del, men denne gang var det bra. 

Det hadde vært artig å vite hvem som var topp 3 denne gang også, men da blir det kanskje ikke noe spennende utover.

• Liker 4
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jada, småsurt av og til. Men har bra trykk i stemmen.

Anonymkode: 1c248...b5f

Skrevet

Anita vridde det til at det er en konkurranse for ungdommen, at det liksom var derfor hun røyk ut. Istedet for å innse at hun faktisk sang dårlig.

Anonymkode: 1c548...285

• Liker 10
Skrevet

Nei. Jeg vil helst ikke oppleve Alex synge opera. Føler han valgte en sang for å maskere at han ikke kan synge i det hele tatt. 

• Liker 3
Skrevet

Sandra Lyng: Jeg skal bare synge Jolene slik som Dolly Parton synger den, ikke gjøre for mye ut av den. 

Også Sandra Lyng: Gjør den helt til sin egen. 

Anonymkode: 0b789...b00

• Liker 3
Skrevet

Hva synes dere så langt?

Jeg synes mange har valgt en safe låt, i håp om at det er nok. Men hvorfor ikke utfordre seg selv litt? 

• Liker 2
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sandra Lyng: Jeg skal bare synge Jolene slik som Dolly Parton synger den, ikke gjøre for mye ut av den. 

Også Sandra Lyng: Gjør den helt til sin egen. 

Anonymkode: 0b789...b00

Sandra synes jeg var dårlig, samme med Alex.

Anonymkode: 8964a...87a

• Liker 2
Skrevet

Sandra var katastrofal i kveld. 
Fikk UKM-vibber, og det så jeg anmelderen for NRK fikk også 😅

• Liker 5
Skrevet

Favoritten er fremdeles Knut Marius.

Digger Kurt som sier det som det er. 

Skrevet

Alex har ikke så mye til stemme, men likevel syns jeg stemmen hans er ganske kul. Min favoritt er fortsatt Knut Marius. Sandra skuffet i kveld, dessverre. Hun sang jo så bra sist. 

• Liker 1
Skrevet

Alex var temmelig kul i kveld.

Vegard var 😍😍😍

Anonymkode: 5d01b...a40

• Liker 6
Skrevet

Vegard var knallbra! 😻

• Liker 2
Skrevet

Tror Vegard går ut i dag, han og Knut Marius er de to som ikke har fixa countrysjangeren til nå. K.M har en bra sanger, men er en soul, R&B sanger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...