AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #162 Skrevet 5. september 2020 Mulig det er hørselen min, men jeg synes virkelig ikke Knut Marius var bra! Skjønner ikke at han fikk så mye skryt? 🤔 Anonymkode: 6aff1...9bb 6
Gjest Kristina S. Skrevet 5. september 2020 #163 Skrevet 5. september 2020 (endret) ... Endret 11. april 2021 av Kristina S.
Fame Skrevet 5. september 2020 #164 Skrevet 5. september 2020 Akkurat nå, Kristina S. skrev: Takk for det, hvis det ikke var ironisk. Men har skrudd over til TV2. Det var ikke ironisk
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #165 Skrevet 5. september 2020 Myra er lett best. Hun tilfører faktisk låta noe, de andre har stort sett helt greie (pluss/minus) versjoner av originalen. Anonymkode: e4125...158 4
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #166 Skrevet 5. september 2020 Ble overrasket over Sandra Lyng, visste ikke hun kunne synge sånn. Liker jo originalen da.. Er spent på hvem som drar ut i kveld. Anonymkode: 5fee6...4c2 5
SPOCA Skrevet 5. september 2020 #168 Skrevet 5. september 2020 Takk og lov. Da slipper jeg at Anita synger Rammstein. 8
jukkapalme Skrevet 5. september 2020 #169 Skrevet 5. september 2020 Akkurat nå, SPOCA skrev: Takk og lov. Da slipper jeg at Anita synger Rammstein. Tenkte det samme 1
Fame Skrevet 5. september 2020 #170 Skrevet 5. september 2020 Akkurat nå, SPOCA skrev: Takk og lov. Da slipper jeg at Anita synger Rammstein. Det ville jo vært ekstremt underholdende 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #171 Skrevet 5. september 2020 I kveld overrasket Sandra!! Han der pappaen som skal i konfirmasjon i morra er veldig kjekk 😍 Anonymkode: 671f6...561 6
Gjest loveli Skrevet 5. september 2020 #172 Skrevet 5. september 2020 Jeg synes Sandra så skikkelig flott ut i denne discodrakta jeg!!! Jeg er ikke bifil tror jeg, men hun så helt sinnsykt deilig ut! Beklager om det er støtende å si i 2020. Men synes ikke hun sang så pent på de lave tonene jeg? Ser flere skrive at de synes hun sang så bra, men gjorde hun virkelig det? Kanskje bare meg da. Men på de høye tonene overrasket hun meg stort!!! Jeg visste ikke at hun hadde slik kraft i stemmen sin.
Sally-Go-Round Skrevet 5. september 2020 #173 Skrevet 5. september 2020 6 minutter siden, loveli skrev: Jeg synes Sandra så skikkelig flott ut i denne discodrakta jeg!!! Jeg er ikke bifil tror jeg, men hun så helt sinnsykt deilig ut! Beklager om det er støtende å si i 2020. Men synes ikke hun sang så pent på de lave tonene jeg? Ser flere skrive at de synes hun sang så bra, men gjorde hun virkelig det? Kanskje bare meg da. Men på de høye tonene overrasket hun meg stort!!! Jeg visste ikke at hun hadde slik kraft i stemmen sin. Helt enig med deg, både hva angår antrekk og sangstemme 🙂
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #174 Skrevet 5. september 2020 Hvem er det som stemmer egentlig? Anonymkode: decb5...060
Meadow Skrevet 5. september 2020 #175 Skrevet 5. september 2020 4 timer siden, Fame skrev: Ok, ble mektig imponert over Myra helt til den forbanna stygge rappinga dukka opp Ikke enig i det hele tatt, elsket rappinga, fikk frysninger. Myra er skikkelig kul, håper hun kommer langt. 3 timer siden, Fame skrev: Også valgte Emil den kjedeligste sangen han kunne valgt av Salvador Sobril 😴😴😴😴 Her derimot, er jeg fryktelig enig. Var så kjedelig at jeg tok en tissepause. Jeg har ikke sansen for han, kliss lik broren minus sjarmen. Didrik er søt og kjekk, Emil er kald og glatt. Han kan godt ryke ut snart for min del. 3 timer siden, Snabeltann skrev: Wow!!! Sandra er bedre enn originalen (Agnete)! Det der var dritbra!!! Jaa, Sandra! Hun kan jo synge jo, og dra på skikkelig! 3 timer siden, SPOCA skrev: Takk og lov. Da slipper jeg at Anita synger Rammstein. AKKURAT det tenkte jeg også!! 😁
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #176 Skrevet 5. september 2020 Hege, Myra, Alex og Emil må ut. Myra irriterer meg mest. Grusomt og se og høre på. Anonymkode: e37c3...2f5 5
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #177 Skrevet 6. september 2020 Hege er jo supersjarmerende og flink! Håper hun får bli med en stund til. Ellers er jeg enig i at Emil var dørgende kjedelig, Alex er litt utgått og Vegard var best på joik. Odd Einar er min soleklare favoritt så langt. Fulltreffer begge kveldene. Anonymkode: 671f6...561 7
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #178 Skrevet 6. september 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hege, Myra, Alex og Emil må ut. Myra irriterer meg mest. Grusomt og se og høre på. Anonymkode: e37c3...2f5 Myra i dag synes jeg var grusom! Måtte gå ut av stua rett og slett. Rappen hennes forrige uke var laaangt bedre. Hege ryker nok snart, ikke fullt så karismatisk og entertainer på scenen. Emil er nok litt for glatt ja, men han gjorde god figur på kompani Lauritzen. Anita virka butthurt ved utgangen: ‘det er en konkurranse for de unge’ eller noe slikt som hun sa. Hun lever på gamle glansdager dessverre. Hun var også litt sær på 5 stjernes middag tidligere i år. Anonymkode: 5d01b...a40 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #179 Skrevet 6. september 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Myra i dag synes jeg var grusom! Måtte gå ut av stua rett og slett. Rappen hennes forrige uke var laaangt bedre. Hege ryker nok snart, ikke fullt så karismatisk og entertainer på scenen. Emil er nok litt for glatt ja, men han gjorde god figur på kompani Lauritzen. Anita virka butthurt ved utgangen: ‘det er en konkurranse for de unge’ eller noe slikt som hun sa. Hun lever på gamle glansdager dessverre. Hun var også litt sær på 5 stjernes middag tidligere i år. Anonymkode: 5d01b...a40 Så stygt av deg. Det er vel ikke så rart at hun er lei seg? Man skal jo smile og skjule skuffelsen, men sikkert ikke alltid så lett. Hun er 59 år, selvstendig næringsdrivende, lever av musikken, dvs av konserter. Nå som det er koronatiltak er det nok veldig vanskelig å leve av. Mange artister blir minstepensjonister og får det vanskelig. Så hun håpet vel at Stjernekamp skulle gi litt fokus og oppdrag Anonymkode: d9deb...142 3
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #180 Skrevet 6. september 2020 Dette skriver NRK: – Det har vært utrolig gøy og det har vært en opplevelse jeg ikke ville vært foruten. Jeg har møtt en utrolig fantastisk gjeng her, og jeg har gledet meg til hver lørdag jeg skulle opptre. Det har vært en kjempehyggelig erfaring å få med seg, men jeg tror nok dette er konkurransen for ungdommen, sa en lattermild Hegerland da exiten var et faktum. Anonymkode: d9deb...142 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå