Gå til innhold

Hva skal man finne på i det fine været?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ofte sitter jeg inne med dårlig samvittighet fordi det er fint vær ute..

Hva pleier du å gjøre ute i det fine været? 

Anonymkode: 0bf46...85b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør akkurat det jeg føler for. For mye sol gjør meg uvell, så enten er jeg i skyggen ute med en god bok eller så sitter jeg inne å koser meg med strikking. Det er bare i norge man er så opptatt av at «man måååå ut i det fine været» 

Anonymkode: 73a06...aa0

• Liker 1
Skrevet

Lese en bok? Eller dra på stranda :) Eller så kan du jo gå deg en tur/jogge.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ligget i parken. Får litt vondt i hodet av solen, så holder meg også inne en del.

Anonymkode: c9db0...3a8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går på tur, fjelltur eller vanlig gåtur. Er ikke så fan av å ligge/sitte i sola over lengre tid. Hadde jeg hatt veranda hadde jeg spist frokost og resten av måltidene mine der, i pent vær. 

Anonymkode: 5d5c7...9df

AnonymBruker
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjør akkurat det jeg føler for. For mye sol gjør meg uvell, så enten er jeg i skyggen ute med en god bok eller så sitter jeg inne å koser meg med strikking. Det er bare i norge man er så opptatt av at «man måååå ut i det fine været» 

Jepp. Standardfrasen fra meteorologer er "kom dere ut". Latterlig.

Anonymkode: ca2bd...534

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jepp. Standardfrasen fra meteorologer er "kom dere ut". Latterlig.

Anonymkode: ca2bd...534

Voksne mennesker bestemmer sånne ting selv. Ikke rart flere får føflekkreft når man skal lempes med dårlig samvittighet om man våger å sitte inne en solfylt dag 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selv så er jeg litt lei av alle de som klager på sommeren, klager på solen.. klager på ditt og datt " åååå, så jævli kipt det er når det er varmt, åååå så jævlig fælt det er når jeg ikke har sommerkroppen (hva nå enn det betyr), åååå så fælt at andre forventer jeg skal sitte ute når jeg vil være  inne... åååå så grusomt.....

Jeg har ikke mange venner, noen få som stort sett er opptatt med sitt likevel elsker jeg sommeren, elsker solen, d vitaminer, være ute, nyte alle fargene naturen byr på nå, jeg sitter stort sett i bakhagen med en bok, kanskje en øl,  jeg går ned på stambaren prater med andre, jeg bader med de vennene jeg har og ligger på bryggekanten og lar humla suse. Jeg går fjellturer med hjemmelaget salat i sekken og nyter sommeren 🌞😎🙌 Jeg elsker å være ute, alene eller med andre... 

Men føler ingen skam med å sitte inne og nyte en Netflix serie om det er det jeg ønsker heller..  Men stort sett ønsker jeg ikke det da det er mørkt, surt og kaldt 9 måneder i året der en kan sitte inne mens en bare har 3 gode nydelige fantastiske måneder, de skal utnyttes Max! 🌞

Anonymkode: 12b15...fd2

Skrevet

Jeg føler ikke at jeg «må» være ute fordi det er sol og varmt, men jeg har lyst til å benytte meg av de få gode dagene vi har her i Norden. Gjør ikke så mye ut av det, men kan sitte i hagen med en god bok, møte venner på brygga og ta en is og skravle litt, drar på stranden.
Er vi på hytta om sommeren så blir det meste vi gjør utendørs. Da griller vi, padler, ror ut og setter garn, fisker kreps når det er lov, sitter ute og skravler, fyrer bål om kvelden og griller noe godt. 

Ellers gjør jeg også ting jeg gjør hele året som å gå turer i skog og mark osv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...