AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #1 Skrevet 11. juni 2020 Jeg må gjøre alt husarbeidet hjemme.Vi er ikke en stor familie, men allikevel.Er dette normen hos dere der ute?Kjenner jeg begynner å bli luta lei. Anonymkode: 3e50f...dd8
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #2 Skrevet 11. juni 2020 Kommer jo an på situasjonen. Jeg gjør det, og synes det er ok. Men så er det jo en avtale vi har gjort, ikke noe jeg «må». Anonymkode: 6f66c...be4
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #3 Skrevet 11. juni 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kommer jo an på situasjonen. Jeg gjør det, og synes det er ok. Men så er det jo en avtale vi har gjort, ikke noe jeg «må». Anonymkode: 6f66c...be4 Vi er i full jobb begge to.Føler jeg mister lysten på han. Meldte du deg frivillig? Anonymkode: 3e50f...dd8
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #4 Skrevet 11. juni 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg må gjøre alt husarbeidet hjemme.Vi er ikke en stor familie, men allikevel.Er dette normen hos dere der ute?Kjenner jeg begynner å bli luta lei. Anonymkode: 3e50f...dd8 Gjør du noe annet ellers? Hva gjør mannen din til daglig? Hvem er det som har mest fritid, som sitter på rumpa og glor på en eller annen skjerm, eller sitter i telefonen mesteparten av tiden? Ganske artig at du poster et innlegg slik du gjør, uten noe som helst informasjon, for så stille spørsmålet - er det normen at jeg skal gjøre alt husarbeidet? Forteller en hel del om deg og du spør du meg. Anonymkode: 76d78...f32
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #5 Skrevet 11. juni 2020 Nei, vi deler på alt. Han tar mest av det vanlige husarbeidet, siden jeg ofte må administrere ting på hjemmebane og sørge for innkjøp, feiringer etc. Anonymkode: cdf56...821 3
Viernes Skrevet 11. juni 2020 #6 Skrevet 11. juni 2020 Snakk med partneren din og si at h*n må bidra med daglige gjøremål.
Rosalie Skrevet 11. juni 2020 #7 Skrevet 11. juni 2020 Og hva tvinger deg til å gjøre det? La være. Og når din partner begynner å klage, får du si at du regner med at han kan håndtere både støvsuger, oppvaskmaskin, vaskemaskin og vaskefille. Så det er bare å sette i gang, 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #8 Skrevet 11. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vi er i full jobb begge to.Føler jeg mister lysten på han. Meldte du deg frivillig? Anonymkode: 3e50f...dd8 Vi jobber begge mer enn 100%, og en kan vel si jeg meldte meg frivillig. Vi ble enig om en løsning for oss. Og det er jo hele poenget. Så om det ikke fungerer for deg, hjelper det jo ikke at det fungerer for meg;) Anonymkode: 6f66c...be4
Nymerïa Skrevet 11. juni 2020 #9 Skrevet 11. juni 2020 Hva mener du med at du må? Hvordan kan de andre tvinge deg til det? Nei, selvfølgelig er det ikke normen at en person tar alt husarbeidet hvis familien inneholder to voksne, funksjonsfriske mennesker. Spesielt ikke når den som gjør alt husarbeidet synes det er ugreit. 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #10 Skrevet 11. juni 2020 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gjør du noe annet ellers? Hva gjør mannen din til daglig? Hvem er det som har mest fritid, som sitter på rumpa og glor på en eller annen skjerm, eller sitter i telefonen mesteparten av tiden? Ganske artig at du poster et innlegg slik du gjør, uten noe som helst informasjon, for så stille spørsmålet - er det normen at jeg skal gjøre alt husarbeidet? Forteller en hel del om deg og du spør du meg. Anonymkode: 76d78...f32på en sitron? Suttet på en sitron? Du må jo være det sureste menneske her inne på KG. Det er en hel del info her på tråden. Vi er begge i full jobb og vi er en liten familie. Anonymkode: 3e50f...dd8
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #11 Skrevet 11. juni 2020 Selvsagt er ikke det vanlig. Vi deler på alt. Har vært gift leeeenge. Anonymkode: 52833...da3 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #12 Skrevet 11. juni 2020 Høres ut som du (og han) er et barn: urettferdig! Selvsagt er det «urettferdig», og selvsagt er det ikke normen. Husarbeid er noe alle voksne må gjøre. Selvsagt blir du lei hvis du må gjøre Hans del for ham uten St han gjør det for deg. Hvor gamle er dere? Hvor lenge har hver av dere bodd for dere selv og gjort deres eget husarbeid? Anonymkode: ff8b4...d4a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå