Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dame 38, stjernetegn væren. 
Hva får du evnt opp om meg? Fortid og nåtid? Mine nylige feiltrinn? Har min mann vært utro? 
Gravid nå? 

Anonymkode: 04755...ca4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser at du har hatt en vondt fortid, med sykdom i familie.

Anonymkode: 4ab3b...68e

AnonymBruker
Skrevet

Får opp at du er i et dårlig forhold. Du vil få det bedre om du går fra vedkommende og finner glede i deg selv, så du kan finne kjærlighet hvor du ikke trenger å spørre synske på kvinneguiden om er utro..

Anonymkode: b5994...e23

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får opp at du ikke er gravid, men at du har mistet noen kjær i livet for en tid tilbake. Får ikke opp en utro mann, men noe flørt, er vanskelig å si om det er han eller du som har flørtet. Det virker også som om hvis du er gravid, så er det noe dere må prate sammen om i forhold til fremtiden, men jeg tror ikke du er det.

Anonymkode: 119ac...1fb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor tror du mannen din har vært utro?

Anonymkode: 4356f...e3d

AnonymBruker
Skrevet

Du er mest sannsynlig overtroisk, tror på stjernetegn og andre rare ting. Som F. Eks gjenferd, oppdiktede guder? 

Hva gjelder det andre, anbefaler jeg å kjøpe en graviditetstest og spørre mannen din rett ut. 

Anonymkode: 9a5a0...275

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får opp noe som har med utdanning å gjøre, det virker som om mannen har høyere utdanning, men kanskje det er du som har det?

AnonymBruker
Skrevet

Får også opp at økonomien er en faktor, og at han tjener mer enn deg. Plager det forholdet deres?

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser at du har hatt en vondt fortid, med sykdom i familie.

Anonymkode: 4ab3b...68e

Takk. Har sår fra barndommen ja. Men ikke sykdom. Men et svik fra en av foreldrene. Sliter mye med det. Og jeg er kronisk syk. 

AnonymBruker
Skrevet

Får opp at du er i et dårlig forhold. Du vil få det bedre om du går fra vedkommende og finner glede i deg selv, så du kan finne kjærlighet hvor du ikke trenger å spørre synske på kvinneguiden om er utro..

Anonymkode: b5994...e23

Hmmmm, føler vi alltid har hatt et bra forhold. Jeg elsker mannen min og tror han elsker meg. Jeg tror ikke han har vært utro, men jeg er redd for det. Jeg har selv gjort noe veldig dumt i det siste, som tærer veldig. Og usikker på hva jeg bør gjøre. Men jeg ønsker og være med min mann for alltid. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får opp at du ikke er gravid, men at du har mistet noen kjær i livet for en tid tilbake. Får ikke opp en utro mann, men noe flørt, er vanskelig å si om det er han eller du som har flørtet. Det virker også som om hvis du er gravid, så er det noe dere må prate sammen om i forhold til fremtiden, men jeg tror ikke du er det.

Takk. Jeg tok test i dag. Den var negativ heldigvis. Jeg har dessverre vært utro og angrer veldig. Elsker min mann og ønsker å være med han for alltid. Men jeg føler meg ikke nok sett og ønsket. Og har sår/svik fra barndommen som gjør at jeg nok har stort behov for bekreftelse og kjærlighet. Jeg tror ikke han har vært utro. Men kanskje flørtet. Håper bare han ikke har ønsket noen andre enn meg, sånn på ekte. Livredd for at han skal få mistanke om mine feiltrinn. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor tror du mannen din har vært utro?

Anonymkode: 4356f...e3d

Siden jeg fant ut at han hadde snappet med ei han var med før meg. Han sier selv det kun var snap. Tror egentlig det, men gjør meg usikker. 

AnonymBruker
Skrevet

Du er mest sannsynlig overtroisk, tror på stjernetegn og andre rare ting. Som F. Eks gjenferd, oppdiktede guder? 

Hva gjelder det andre, anbefaler jeg å kjøpe en graviditetstest og spørre mannen din rett ut. 

Anonymkode: 9a5a0...275

Nei, det er jeg ikke! Men jeg tror de rette folk kan se ting som stemmer. 
Jeg har tatt test. Og jeg har spurt min mann. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får opp noe som har med utdanning å gjøre, det virker som om mannen har høyere utdanning, men kanskje det er du som har det?

Han har høyere utdanning en meg ja og tjener mer enn meg. Jeg er ufør. 

AnonymBruker
Skrevet

Får også opp at økonomien er en faktor, og at han tjener mer enn deg. Plager det forholdet deres?

Stemmer det. Det som plager meg er at det er han som har kontroll på økonomien. Og jeg får dårlig samvittighet når jeg bruker peng. Jeg bruker ikke mye. Kun nødvendig. Jeg er ufør. Han tjener mer enn meg. Får du opp noe annet om meg/oss? Hva jeg bør gjøre fremover? 

AnonymBruker
Skrevet
På 11.6.2020 den 15.14, AnonymBruker skrev:

Dame 38, stjernetegn væren. 
Hva får du evnt opp om meg? Fortid og nåtid? Mine nylige feiltrinn? Har min mann vært utro? 
Gravid nå? 

Du er en kreativ sjel. Feiltrinn: du er ofte naiv. Mannen din har vært utro. Du er ikke gravid.

Anonymkode: 5004a...50c

AnonymBruker
Skrevet

Får opp at hagen trenger gjødsel. Gjødsle dere gjevnlig?

Anonymkode: 00dee...0ab

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får opp at du snart kommer til å bli 40 år.

Jeg ser at du har en kjæreste og at du ikke helt stoler på han 🙌

Anonymkode: a1b63...852

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får opp at hagen trenger gjødsel. Gjødsle dere gjevnlig?

Anonymkode: 00dee...0ab

Jeg ser kaniner. Hybelkaniner. Kanskje må det støvsuges også?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Stemmer det. Det som plager meg er at det er han som har kontroll på økonomien. Og jeg får dårlig samvittighet når jeg bruker peng. Jeg bruker ikke mye. Kun nødvendig. Jeg er ufør. Han tjener mer enn meg. Får du opp noe annet om meg/oss? Hva jeg bør gjøre fremover? 

Jeg får opp at du har fibromyalgi. Stemmer dette?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...