AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #1 Skrevet 11. juni 2020 Hei, Jeg er en 30 år gammel mann som flyttet til Trondheim da jeg var 20 år. Har studert fram til 4 år siden, og har siden da jobbet i Trondheim. Har egentlig hatt ganske mange venner gjort mye sosialt, men jeg merker etter bestekompisen skal flytte tilbake til Oslo så har jeg kjent at det er vel egentlig noe jeg har lyst til å gjøre selv. Nå er det seg slik at jeg har like mange venner i Trondheim som det jeg har i Oslo. Samtidig så kjenner jeg at jobben i Trondheim er kjempeartig og betaler godt. Er det flere av dere som har hatt dette dilemmaet før? Hva fikk deg til å flytte tilbake til hjemstedet ditt etter studie? Anonymkode: 7b0ae...ccb
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #2 Skrevet 11. juni 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, Jeg er en 30 år gammel mann som flyttet til Trondheim da jeg var 20 år. Har studert fram til 4 år siden, og har siden da jobbet i Trondheim. Har egentlig hatt ganske mange venner gjort mye sosialt, men jeg merker etter bestekompisen skal flytte tilbake til Oslo så har jeg kjent at det er vel egentlig noe jeg har lyst til å gjøre selv. Nå er det seg slik at jeg har like mange venner i Trondheim som det jeg har i Oslo. Samtidig så kjenner jeg at jobben i Trondheim er kjempeartig og betaler godt. Er det flere av dere som har hatt dette dilemmaet før? Hva fikk deg til å flytte tilbake til hjemstedet ditt etter studie? Anonymkode: 7b0ae...ccb Bli i Trondheim.. du har både venner og bra jobb.. ikke like lett å få det i Oslo. Trondheim er en super by!! Anonymkode: 569ab...62f
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #3 Skrevet 11. juni 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, Jeg er en 30 år gammel mann som flyttet til Trondheim da jeg var 20 år. Har studert fram til 4 år siden, og har siden da jobbet i Trondheim. Har egentlig hatt ganske mange venner gjort mye sosialt, men jeg merker etter bestekompisen skal flytte tilbake til Oslo så har jeg kjent at det er vel egentlig noe jeg har lyst til å gjøre selv. Nå er det seg slik at jeg har like mange venner i Trondheim som det jeg har i Oslo. Samtidig så kjenner jeg at jobben i Trondheim er kjempeartig og betaler godt. Er det flere av dere som har hatt dette dilemmaet før? Hva fikk deg til å flytte tilbake til hjemstedet ditt etter studie? Anonymkode: 7b0ae...ccb Hvis det er noe du har lyst til å gjøre, så bør du gjøre det. Alt annet er detaljer som ikke betyr like mye, og du ender opp deprimert og uten retning i livet hvis du slutter å bry deg om hva du har lyst til. Ikke la egoet og bekymringer stoppe deg. Anonymkode: 835a2...2cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå