Gå til innhold

Flere som merker er uvanlig mer forkjølt/tett i nese?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet dette ofte sees på som en konspirasjonsteori at 5g har noe med korona å gjøre, men 5g er høyere stråling som kan gjøre oss mennekser, dyr og selve planeten mer og oftere syke. Jeg merker selv at jeg er mye mer sliten nå, enn før. Jeg føler meg syk og som at all motivasjon bare er blåst vekk... men internetthastighet er da viktigst enn helsa i behold.

Telenor skriver om 5g som om de er guds gave om bare fordelen med høyere hastighet på nett, og det er jo bra med større hastighet på nett. Men spørsmålet mitt er, er det så nytteverdig med høyere hastighet på nett om flere mister livet og blir syke? Hva skal man med høy hastighet på nett om man dør?

Et ønske om 5g og høyere hastighet på nett er gøy det,  men kan ha konsekvenser som gjør flere syke, både dyr og mennesker. Til hvilken pris vil 5g egentlig være? 5G og alt det «gøyale» man kan bruke det til – det er betimelig å spørre hva prisen er helsemessig for hele befolkningen. Og om man er villig til å betale den prisen? La oss håpe, at de gode artiklene til Investigate Europe, informasjon fra Folkets strålevern og Einar Flydals blogg som er delt på Steigan.no kan være utgangspunktet for en åpen og demokratisk debatt.

"5G teknologien skiller seg markant fra eksisterende mobilteknologi på flere områder, og dens biologiske virkninger er ikke testet ut. Hvilken sykelighet vi må påregne blir derfor preget av spekulasjoner. Men det er ganske spesielt, at man tillater eksponering av hele befolkningen, uten at det er testet ut."
https://www.an.no/debatt/straling/mobil/260-forskere-og-leger-advarer-mot-potensielle-alvorlige-helsevirkninger-av-5g/o/5-4-1110985

Per november 2019 har 260 vitenskapsmenn og medisinske leger signert denne. Langt flere og med høyere kompetanse enn disse «Tordenskiolds soldater» i nettverket over: http://www.5gappeal.eu/

Anonymkode: 16f7a...b33

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hører bare koko-koko-koko.

Beklager,dette blir for sjukt for meg. 

Anonymkode: 02996...cf0

• Liker 6
Skrevet

Man dør ikke av pollenallergi. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Overskrift   ''Flere som merker er uvanlig mer forkjølt/tett i nese?''

Åh, kanskje jeg ikke er den eneste som er litt tett i nesen tenker jeg..

WHAT THA...? Er du helt pocoloco? Tipper du også er de som sier at barnevernet kommer ta fra barn om foreldre har 5G. 

Snakkast!

Anonymkode: d0609...f28

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Rant said:

Man dør ikke av pollenallergi. 

Jeg har ikke pollenallergi.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Overskrift   ''Flere som merker er uvanlig mer forkjølt/tett i nese?''

Åh, kanskje jeg ikke er den eneste som er litt tett i nesen tenker jeg..

WHAT THA...? Er du helt pocoloco? Tipper du også er de som sier at barnevernet kommer ta fra barn om foreldre har 5G. 

Snakkast!

Anonymkode: d0609...f28

Typisk hersketeknikk. Veldig lavmål å synke så lavt ned. Hvis du ikke har noe bra å si eller forsto, hvorfor i det hele tatt ta seg tid til å kommentere? 🙂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjønte ingenting jeg. Mener du at corona og 5G henger sammen? 😁

Anonymkode: 23cc9...421

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Skjønte ingenting jeg. Mener du at corona og 5G henger sammen? 😁

Anonymkode: 23cc9...421

Blir spennende om noen år, som i 2023 når konsekvensene kan være drastisk og mange mennesker (inkludert dyr) vil på "mystisk vis" få problemer med helsen.

Beklager at jeg skrev usammenhengende, men skrev og at jeg følte meg syk og har ikke gjort så mye eller klart så mye for har ikke helt den energien.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sitter du på hjemmekontor nå og vanligvis på kontor på jobb? Kan det være noe med inneklima hos deg, mugg/fukt/støv? Er du mer stillesittende nå enn før pga hjemmekontor?

Prøv å luft godt ut og gå en tur midt på dagen. Tur ut er bra for både fysisk og psykisk. Man skal absolutt ikke kimse av det psykiske arbeidsmiljløperspektivet ved hjemmekontor.

Men nei, jeg tror ikke utbygningen av 5g nett gjør deg tett i nesen. 

Anonymkode: 10861...e11

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Overtroiske finner alltid overtroiske grunner til plagene sine. Før var det ondskapsfull magi, hekser og onde makter. Nå er det for mange avleggs, så derfor er det elektrisitet, "energier" og 5g som får skylda.

Anonymkode: 97349...f60

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tvert imot. Aldri hatt så mange friske folk rundt meg i så mange måneder. 

Anonymkode: 136f3...fee

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke pollenallergi.

Selvom du ikke har allergi, så kan alle reagere litt når det er mye pollen. Det kommer inn i slimhinner og kan irritere selvom man ikke nødvendigvis er allergisk. Mer trolig det enn dine konspirasjonsteorier 😂😂

Anonymkode: cbc5b...2a5

Skrevet

Nei du blir ikke syk av 5g.

jeg tror heller kanskje du kan mangle litt vitaminer, ikke uvanlig det etter en lang vinter. Spesielt lavt nivå av d vitamin kan gjøre deg slapp. 

jeg forslår en en tur til legen for blodprøve, og bruke mindre energi på konspirasjonsteorier 

AnonymBruker
Skrevet

Hva driver du med til daglig, TS? Jeg blir genuint nysgjerrig på om dere konspiranoia-gærninger faktisk har en fungerende posisjon i samfunnet, eller om dere naver hele gjengen? Må være ganske tidkrevende å koke ihop all denne galskapen?

Anonymkode: a6d38...a5e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

1. Du kan godt reagere på pollen selv om du ikke har pollenallergi
2. du kan ha et dårlig inneklima
3. Det er mange som blir deppa og slitne av selve situasjonen vi står i
4. kanskje du rett og slett er forkjølt?
5...eller hypokonder?
6. eller en som ser spøkelser ved høylys dag?

Anonymkode: 7854c...6c4

AnonymBruker
Skrevet

Alt går til helvetet. Vent å se dere som ler. I 2024 er verden over. 

Anonymkode: a6fcd...455

AnonymBruker
Skrevet

Du er sliten, tett i nesa og umotivert, og hopper rett til den logiske konklusjonen at det er pga 5G? Ok.........

Anonymkode: 2e597...9da

AnonymBruker
Skrevet

Husk at man reverserer virkningene av 5g ved å lage hatt av tinfolie, danse fugledansen på taket naken mens man synger kumbaja my lord for full hals i 30 min. Dette må gjøres mens det er fullmåne i skyttens tegn en gang i året.

Bare et stalltips... ;)

(Sarkasme om noen skulle misforstå)

Anonymkode: 104aa...52e

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Husk at man reverserer virkningene av 5g ved å lage hatt av tinfolie, danse fugledansen på taket naken mens man synger kumbaja my lord for full hals i 30 min. Dette må gjøres mens det er fullmåne i skyttens tegn en gang i året.

Bare et stalltips... ;)

Skyttens tegn. 😍

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare et stalltips... ;)

Jeg har hørt at det måtte gjøres ved midnatt hver natt i krepsens tegn.  (Ser frem til å se mange nakne takdansere fremover, det blir litt kaldt i desember)

Men for å svare på overskriften.

Det er mange som er snufsete for tiden.  Noen på grunn av allergi, noen på grunn av forkjølelse, noen av andre årsaker.  Men jeg tror flere legger merke til det nå, fordi vi blir oppfordret til å være observante på symptomer.

Jeg snufser alltid på denne årstiden, men jeg har ikke tenkt over det før nå fordi det er så normalt for meg at jeg normalt sett ignorerer det.

Anonymkode: 84bae...cbe

• Liker 1
  • Opprett ny...