blå Skrevet 11. juni 2020 #1 Skrevet 11. juni 2020 Har ikke vært ute på byen på mange år. Nå er vi noen venner som skal først på en ganske fin restaurant og siden ut på byen. Det kommer til å bli en god del gåing. Jeg hadde tenkt til å pynte meg og kommer til å gå med en kjole. Men hvordan sko kan jeg ha som er behagelige, gode å gå langt i, passer til kjole og som passer inn på en fin restaurant? Håper jeg kan få noen tips av dere Ta gjerne med bilder.
Morpheus Skrevet 11. juni 2020 #2 Skrevet 11. juni 2020 Joggesko er godt å gå med. Høyhælte ser bare jålete og ubehagelig ut.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #3 Skrevet 11. juni 2020 Finest mange typer, ballerinasko, skoletter og mange gode pumps. Spørst jo litt ka du liker ☺️ Anonymkode: 829bb...4dd
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #4 Skrevet 11. juni 2020 Jeg liker sandaler med en lav block hæl om sommeren. Går man dem inn litt på forhånd og kjøper f.eks. silikonpads man kan ha inni hvis det gnager så finnes de ikke ubehagelige. Hvis dere skal ut på byen etterpå på barer eller nattklubber hvor det er veldig stor trengsel så ville jeg gått for noen sko som dekker tærne 😂 Anonymkode: 1c8cb...fe3 3
Illumi Skrevet 11. juni 2020 #5 Skrevet 11. juni 2020 Jeg kjører nesten alltid sneakers eller joggesko, hvite eller sorte. Funker like bra til kjole som noe annet. Aldri fått noen kommentarer på det 😊 Evt har jeg med en veske med plass til et par sko, og har med høyhelte. 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #6 Skrevet 11. juni 2020 3 timer siden, Morpheus skrev: Joggesko er godt å gå med. Høyhælte ser bare jålete og ubehagelig ut. Det der er da ikke joggesko. Anonymkode: ddb3a...ff1 4
Cinnamondiva Skrevet 11. juni 2020 #8 Skrevet 11. juni 2020 Vel, du kan finne mange fine joggesko, enten i forskjellige sterke farger eller leopard mønster eller nøytral.😇
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #9 Skrevet 11. juni 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker sandaler med en lav block hæl om sommeren. Går man dem inn litt på forhånd og kjøper f.eks. silikonpads man kan ha inni hvis det gnager så finnes de ikke ubehagelige. Hvis dere skal ut på byen etterpå på barer eller nattklubber hvor det er veldig stor trengsel så ville jeg gått for noen sko som dekker tærne 😂 Anonymkode: 1c8cb...fe3 Enig med disse. De øverste variantene finner du med lav hel blant annet på bianco, og de er veldig behagelige! Tror ikke den nederste varianten er like behagelig, men veldig trendy i år 😊 Anonymkode: 252cd...9a3 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #10 Skrevet 11. juni 2020 Jeg tilhører nok de som ikke mener at joggesko og sneakers går til alt, jeg, da. Særlig ikke når man pynter seg. Jeg ville mye heller satset på et par enkle ballerinas eller nette sko (føler meg litt som bestemor ved å vise til "nette småsko"), som er gode på foten og er av en viss kvalitet. Et par klassiske ballerinas eller lignende som sitter godt på, har god såle og "passer til alt" kan være behagelige, og samtidig pynta. Trenger ikke sko med høye heler for å være pynta, syns jeg. Anonymkode: 59431...7b5 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #11 Skrevet 11. juni 2020 Hva med lave eller mellomhøye pumps fra Gabor? https://www.zalando.no/dame/?q=gabor+pumps De er kjent for å ha behagelige sko. Du går selvsagt med det du vil, også på fine restauranter (jeg har vært på Michelin-restauranter i flere land og har sett alt fra gallabekledning til hverdagstøy), men i og med at du spør her om fottøy som ikke bare skal være behagelig, men også pent, så synes jeg joggesko og lignende er et fullstendig håpløst forslag. Det går an å sikte litt høyere enn det. Anonymkode: 8c22b...ae0 2
blå Skrevet 12. juni 2020 Forfatter #12 Skrevet 12. juni 2020 Tusen takk for svar alle sammen. Her var det mange gode forslag. Jeg har ennå ikke bestemt meg. Jeg har virkelig lyst til å gå for et par pene sneakers, men jeg føler meg ikke så pyntet da. Jeg har et par litt høye sandaler (se bilde) De er ganske behagelige å gå med, de er gamle og sikkert ikke særlig moderne lenger. Hva tror dere, kan jeg gå med de? Eller er de helt håpløse?
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #13 Skrevet 12. juni 2020 Jeg synes de sandalene dine ser helt fine ut jeg, og de ser ut som de er gode å gå i også Ellers liker jeg denne skoen fra Clarks både fordi den er veldig god å gå i, og fordi ikke alltid tærne mine er like presentable.... Anonymkode: 40e4d...b6e 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #14 Skrevet 12. juni 2020 3 timer siden, blå skrev: Tusen takk for svar alle sammen. Her var det mange gode forslag. Jeg har ennå ikke bestemt meg. Jeg har virkelig lyst til å gå for et par pene sneakers, men jeg føler meg ikke så pyntet da. Jeg har et par litt høye sandaler (se bilde) De er ganske behagelige å gå med, de er gamle og sikkert ikke særlig moderne lenger. Hva tror dere, kan jeg gå med de? Eller er de helt håpløse? Fikk veldig bestemor assosiasjoner. Beklager. Anonymkode: 25de2...d45 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #15 Skrevet 12. juni 2020 3 timer siden, blå skrev: Tusen takk for svar alle sammen. Her var det mange gode forslag. Jeg har ennå ikke bestemt meg. Jeg har virkelig lyst til å gå for et par pene sneakers, men jeg føler meg ikke så pyntet da. Jeg har et par litt høye sandaler (se bilde) De er ganske behagelige å gå med, de er gamle og sikkert ikke særlig moderne lenger. Hva tror dere, kan jeg gå med de? Eller er de helt håpløse? Jeg tror at nå som det er varmt og sommer så kommer man unna med det meste av sandaler Spesielt sent om kvelden når det er litt halvmørkt også. Er de gode å gå med så bruk dem! Anonymkode: 1c8cb...fe3
blå Skrevet 13. juni 2020 Forfatter #16 Skrevet 13. juni 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Fikk veldig bestemor assosiasjoner. Beklager. Anonymkode: 25de2...d45 Det går bra. Det var nok det jeg var redd for 😁
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå