AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #1 Skrevet 11. juni 2020 Ok...jeg er veldig flink økonomisk og har bare brukt egne penger. Det vil si jeg har ikke tatt opp forbrukslån for å finansiere min passion for hudpleie. 😂 men... jeg ser nå at jeg faktisk har brukt minst 17500kr på ett år på hudpleie sikker 2-3 tusenlapper til hvis jeg skal ta med hårprodukter og noe sminke. jeg syntes det høres mye ut men det er kanskje ikke det ? så nå ble jeg faktisk litt nysgjerrig og lurer på hvor mye dere bruker på hudpleieprodukter i året. da mener jeg kun produkter ikke fillers, ansiktsbehandling og sånne ting. 😂 Anonymkode: 20bd1...ce0 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #2 Skrevet 11. juni 2020 bruker vel ca 4000. Bruker koreansk 10 stegs rutine og har også to leiremasker som jeg kjøper hos beths beauty 1 gang i året. Anonymkode: adc50...a00
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #3 Skrevet 11. juni 2020 Høres helt vanvittig mye ut. Tror ikke jeg bruker 1750 engang. Anonymkode: 3044c...667 21
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #4 Skrevet 11. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Høres helt vanvittig mye ut. Tror ikke jeg bruker 1750 engang. Anonymkode: 3044c...667 Samme her! Rett over tusenlappen tipper jeg. Anonymkode: 28309...eaf
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #5 Skrevet 11. juni 2020 Jeg bruker nok rundt 10.000 i året (mesoterapi 4x årlig og litt dyre hudpleie produkter) Anonymkode: 0d00b...20c
EbbaGrønn Skrevet 11. juni 2020 #6 Skrevet 11. juni 2020 Føler jeg har en helt grei hudpleierutine, har fylt 40, har god råd og ønsker å ta vare på huden min. Men over 2000 i året blir det nok ikke...
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #7 Skrevet 11. juni 2020 Wow. Du bør ha en ufattelig god og nydelig hud av det, hvis ikke er det dårlig bruk. Synes du selv at du har utbytte av det? Jeg bruker omtrent 0 i året. Bruker ikke en gang dag/nattkrem. Bruker 'mest' på sminke, men det er sannelig noen måneder siden jeg kjøpte noe sist. Hamstret litt før de nye reglene kom fra 1 april, så har for resten av året og sikkert neste også. Anonymkode: b1933...905 4
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #8 Skrevet 11. juni 2020 Bruker fort over 1000 kroner i måneden på hud- og hårpleie. Regner med at det er mer enn gjennomsnittet for menn i alle fall. Anonymkode: 574e7...c1b
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #9 Skrevet 11. juni 2020 Tror ikke jeg hadde klart å komme opp i en sånn sum om jeg prøvde engang. Akkurat nå bruker jeg fuktighetskrem fra Dr. Greve og fjerne sminke med rent vann eller engangsservietter. Tror jeg har en liten beholder med alt i en-rens et sted også, den har jeg fått med i en gaveeske en gang i tiden. Solkremen min koster vel rundt 300 kroner, og det samme med foundation. Jeg har fin hud og synes hudpleie og sminke er ganske kjedelig. Men altså, jeg bruker jo også en del penger på mine hobbyer og interesser, så ingenting galt her så lenge du har råd. Anonymkode: 8e77a...988 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #10 Skrevet 11. juni 2020 Jeg bruker vel et sted mellom 500 og 700 i året på ansiktskrem og fuktighetskrem til kroppen. Og jeg har alltid fått komplimenter for at jeg har fin hud. Anonymkode: 469c1...2fe 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #11 Skrevet 11. juni 2020 Bruker utrolig lite på hudpleie. Er litt sånn at jeg tar noe som står i skapet, og sminka varer lenge. Inkludert sminkekjøp blir det kanskje 1000 eller noe? Maks. Uten sminke blir det kanskje et par hundrelapper i året? Kan ikke huske sist jeg kjøpte noe hudpleirelatert engang Men til gjengjeld bruker jeg flerfoldige tusen på treningstøy og proteinkosttilskudd og sånt. Vi har alle vårt! Anonymkode: 1897e...e54
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #12 Skrevet 11. juni 2020 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror ikke jeg hadde klart å komme opp i en sånn sum om jeg prøvde engang. Akkurat nå bruker jeg fuktighetskrem fra Dr. Greve og fjerne sminke med rent vann eller engangsservietter. Tror jeg har en liten beholder med alt i en-rens et sted også, den har jeg fått med i en gaveeske en gang i tiden. Solkremen min koster vel rundt 300 kroner, og det samme med foundation. Jeg har fin hud og synes hudpleie og sminke er ganske kjedelig. Men altså, jeg bruker jo også en del penger på mine hobbyer og interesser, så ingenting galt her så lenge du har råd. Anonymkode: 8e77a...988 Solkrem er faktisk en av de beste investeringene du kan gjøre for huden din🙂 Anonymkode: cd748...a23 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #13 Skrevet 11. juni 2020 Har brukt 1888,- på ren hudpleie til nå i år. Jeg bruker kun dagkrem, øyekrem for dag og natt, og av og til en skrubb og maske. Jeg har kjøpt nytt av kun produkter jeg elsker, og bruker bare ett om gangen. Har ingen backups. Kommer sikkert til å bruke ca det samme i løpet av resten av året, men jeg eksperimenterer ikke lengre og er fornøyd med hva jeg bruker Kjøper gjerne noe litt dyrere jeg vet fungerer, men skulle ønske det var mindre. Syns 17500 var mye Anonymkode: ad999...cf7
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #14 Skrevet 11. juni 2020 39 minutter siden, AnonymBruker said: Ok...jeg er veldig flink økonomisk og har bare brukt egne penger. Det vil si jeg har ikke tatt opp forbrukslån for å finansiere min passion for hudpleie. 😂 Anonymkode: 20bd1...ce0 Jeg digger definisjonen den av å være "veldig flink økonomisk", haha 🤣 Hvis det er noe trøst, så brukte jeg 25,000 på hobbystyr på eBay i fjor, du er ikke alene om å bruke litt ekstra på ting man liker 😄 Anonymkode: 0216d...2c7 2
Hr. Aktiv Skrevet 11. juni 2020 #15 Skrevet 11. juni 2020 Hvis jeg bruker noe på "hudpleie" så er det legevakta etter ymse treningsskader. Da er det sying, drenering e.l. som er greia.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #16 Skrevet 11. juni 2020 Bruker kanskje 1000, det er bare til å erstatte det jeg bruker opp. Gikk til hudlege, hun anbefalte meg produkter, de funker flott til huden min, og jeg kødder ikke med noe som funker. Anonymkode: fede6...acd
pia mater Skrevet 11. juni 2020 #17 Skrevet 11. juni 2020 5 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Hvis jeg bruker noe på "hudpleie" så er det legevakta etter ymse treningsskader. Da er det sying, drenering e.l. som er greia. Kampsport? Har trent med flere som har fått drenert noen betente blomkålører hos legen 🥴
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #18 Skrevet 11. juni 2020 OMG 🤯🤯 ca 50 kr mnd på ansiktskrem! Anonymkode: cdd8b...8ac 1
Hr. Aktiv Skrevet 11. juni 2020 #19 Skrevet 11. juni 2020 1 minutt siden, pia mater skrev: Kampsport? Har trent med flere som har fått drenert noen betente blomkålører hos legen 🥴 Ja da kjenner til det. Drenerer ører, litt øyne innimellom og retter på nesen. Den har blitt ganske bra etter sist gang. Den ble skjev, men vokste seg sterkere virker det som så nå står den for en støyt og selv et kne ødelegger ikke mere. Så sprekker huden over kinnbeina da innimellom, men det leger fint. Med litt skjegg så vises det nesten ikke. 😄
pia mater Skrevet 11. juni 2020 #20 Skrevet 11. juni 2020 1 minutt siden, Hr. Aktiv skrev: Ja da kjenner til det. Drenerer ører, litt øyne innimellom og retter på nesen. Den har blitt ganske bra etter sist gang. Den ble skjev, men vokste seg sterkere virker det som så nå står den for en støyt og selv et kne ødelegger ikke mere. Så sprekker huden over kinnbeina da innimellom, men det leger fint. Med litt skjegg så vises det nesten ikke. 😄 Haha auuu. Vært gjennom det meste du! Jeg har vært ganske heldig, får som oftest blåmerker i ansikt og hals som ligner mistenkelig mye på sugemerker. 😅 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå