AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #1 Del Skrevet 11. juni 2020 Vi skal ta Hurtigruten i sommer, men jeg finner ikke menyer på nettet. Lurer særlig på hva de serverer på kafeen. En av oss er veggis. Hvilke retter har de? Hvordan er prisene? Har noen kanskje et bilde av en meny? Hva koster drikke? Tenker på kaffe, brus, farris og et glass vin eller en øl på kveldstid. Anonymkode: fff55...e19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutegodt Skrevet 11. juni 2020 #2 Del Skrevet 11. juni 2020 Mat på hurtigruten er dyrt - men de har alternativer for alle! God tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #3 Del Skrevet 11. juni 2020 Det hadde vært fint med noen litt mer konkrete svar også. 😀 Anonymkode: fff55...e19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 11. juni 2020 #4 Del Skrevet 11. juni 2020 Utrolig hva en finner på det store Internettet... https://global.hurtigruten.com/inspiration/experiences/all-new-vegan-menu/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #5 Del Skrevet 11. juni 2020 Ja, jeg har funnet den, men jeg lurte som sagt på kafeen. 😀 Anonymkode: fff55...e19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #6 Del Skrevet 11. juni 2020 De har masse forskjellige iskremer i kafeen. Rekesmørbrød, kaffe. Kakao. Slike ting. I restauranten kan man kjøpe mye forskjellige middager. Om du bestiller mat inkludert, så er det buffet. Anonymkode: d0b04...641 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #7 Del Skrevet 11. juni 2020 Iskrem kommer mannen til å glede seg over! Takk! Vet du om det er noe vegetarisk i kafeen av "skikkelig mat"? Anonymkode: fff55...e19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #8 Del Skrevet 12. juni 2020 På 11.6.2020 den 19.36, AnonymBruker skrev: Iskrem kommer mannen til å glede seg over! Takk! Vet du om det er noe vegetarisk i kafeen av "skikkelig mat"? Anonymkode: fff55...e19 Hvorfor sender du ikke bare en mail til hurtigruten og spør? Anonymkode: 73a5e...47b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #9 Del Skrevet 13. juni 2020 Har ikke reist på ei stund, men maten i kaféen har alltid vært dyr, tviler på at det er endret. Alternativt kan dere jo gå i land og handle eller spise hvis det passer seg sånn. Anonymkode: 6cda4...887 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 13. juni 2020 #10 Del Skrevet 13. juni 2020 Skal man reise med Hurtigruten vil jeg anbefale fullpensjon, det blir nok billigere enn å kjøpe mat separat. Jeg regner med at de serverer vegetar-alternativer til de som ønsker det, men det er det jo bare å sende en mail og spørre om. Det er forøvrig fantastisk mat ombord. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alltidpånett Skrevet 14. juni 2020 #11 Del Skrevet 14. juni 2020 Jeg har kjøpt vegetarburger i kafeen, husker ikke prisen dessverre, men den var god med mye salat og tilbehør og jeg ble mett. Mener det var under 200 kroner. Kafeene jeg har vært på, har hatt et godt utvalg av mye ulikt og med helt normale, norske kafépriser. Dva fra 100 til 250 kroner per rett, så langt jeg klarer å huske. Mener det var dagens suppe også. Helpensjon vil jeg ikke anbefale. Frokosten har stort utvalg, lunsjen er også gigantisk og middagene er velsmakende med gode porsjoner. Du vil ofte være ute på dekk eller oppleve ting, så å gå etter matklokka er gjerne ikke derfor du er der Hurtigruta ligger også til land lenge flere steder, kjøp noe takeaway der eller ha med vannkoker på lugaren og lag noen enkle måltider der. Så bestiller dere heller en middag eller to etter ønske, vel verdt å få med seg. Her er en liten oppsummering av mine beste råd: https://alltidreiseklar.no/lugar-hurtigruten-ms-trollfjord/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #12 Del Skrevet 15. juni 2020 Tusen takk for tips! Veldig godt tips om vannkoker. Kommer nok til å ha med litt niste og kjøpe noe de dagene vi er sultne nok og maten frister. Spent på hvordan korona-versjonen av frokost blir. Vi er litt småspiste, så fullpensjon er ikke aktuelt for oss og vi vil jo også på land de gangene det går. Fullpensjon hadde vært over 300 kr per måltid per person. Selvsagt kan man spørre, men ofte får man intetsigende stanardsvar. Mye bedre å få tips av dere som har erfaring med turen! 😀 Anonymkode: fff55...e19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 16. juni 2020 #13 Del Skrevet 16. juni 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for tips! Veldig godt tips om vannkoker. Kommer nok til å ha med litt niste og kjøpe noe de dagene vi er sultne nok og maten frister. Spent på hvordan korona-versjonen av frokost blir. Vi er litt småspiste, så fullpensjon er ikke aktuelt for oss og vi vil jo også på land de gangene det går. Fullpensjon hadde vært over 300 kr per måltid per person. Selvsagt kan man spørre, men ofte får man intetsigende stanardsvar. Mye bedre å få tips av dere som har erfaring med turen! 😀 Anonymkode: fff55...e19 Ja, spiser man lite er det kanskje lite valuta for pengene. Dog er drøye 300,- for en treretters middag av topp kvalitet egentlig et kupp prismessig. Tilsvarende på land ville fort kostet det dobbelte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #14 Del Skrevet 17. juni 2020 På 16.6.2020 den 8.52, -jk- skrev: Ja, spiser man lite er det kanskje lite valuta for pengene. Dog er drøye 300,- for en treretters middag av topp kvalitet egentlig et kupp prismessig. Tilsvarende på land ville fort kostet det dobbelte. Lunsjen kostet også ut fra beregningen da også 300, og tre store måltider om dagen er for mye. På dagtid er vi sikkert også i blant på land på dagtid. Anonymkode: fff55...e19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå