Gå til innhold

Gravid igjen 9 mnd etter fødsel. Er faktisk litt rådvill og trenger noen synspunkter 😊

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sitter her gravid nå, blir 13 mnd mellom mine. Var ikke planlagt. 

Vi skal få nok å holde fingra i 😅

Anonymkode: 9c73a...8b7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ønsker et tredje barn, beholder du 😊 Ja, det blir nok stress i et par år, men tenk hvor stor glede de kan få av hverandre! Dere er allerde i babybobla, så nestemann glir jo på et vis inn i rutinene. I tillegg er jo 12 års aldersforskjell mellom nr 1 og 2 mye, så de vil nok ikke få et like nært forhold i barndommen som nr 2 og 3 får. Lykke til uansett valg ❤️

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

16 mnd mellom mine eldste, super aldersforskjell og greit å bli ferdig me babytiden fort. Sa jeg og fikk tvillinger npr de eldste var 8 og 9 😂

Anonymkode: 66f37...09b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

18 mnd mellom mine gutter. De to første årene var veldig tøffe, men nå var vi ekstra uheldig og hadde mye sykdom. I tillegg var ingen av de spesielt glad i å sove på natta 😂

Men når det er sagt, nå er de tenåringer og har kjempe mye glede av hverandre.

Vi har aldri angret på at vi fikk to tette 🥰

Anonymkode: b72b2...804

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er umulig å si hva som blir rett for dere. Jeg skjønner absolutt frykten for å "ødelegge idyllen" dere har. Vi har uplanlagt to relativt tette. Første måtte vi ha hjelp for å få, så vi trodde ikke vi trengte prevensjon. Men så ble jeg gravid da den første var 11 mnd. Jeg er veldig glad for det nå. Søstrene har en god relasjon og masse glede av hverandre. Nå var begge veldig rolig som babyer, og vi håpet vi fikk et barn til etter førstemann. Vi hadde bare ikke tenkt å prøve å få dem tett fordi vi tenkte det var slitsomt og var redd vi ikke klarte å gi to småbarn alt de trengte samtidig. Med den erfaringen vi har i dag, hadde vi prøvd på samme aldersforskjell med vilje. 

Anonymkode: b2c16...a9e

AnonymBruker
Skrevet

For det første : Tusen takk for at dere alle tok dere tid til å lese innlegget mitt ❤️

For det andre: selvølgelig vet vi at sex kan føre til graviditet, det har vi 2 bevis på. Har også opplevd det å miste 3 ganger ( 1 senabort og 2 MA). Lillemann var sårt etterlengtet for å si det sånn. 

Jeg og min samboer har pratet lenge sammen i dag. Vi satt å så ned på vår lille gutt som lekte så fint på gulvet. Vi begge ble fort enige om at tredjemann er hjertelig velkommen ❤️ Førstemann fikk vi tidlig ( 19 og 20 år), han er verdens beste storebror og forguder sin lillebror, hjelper til med kos, sang og mating ❤️

Var til legen i dag. Hun ble så glad at tårene kom. Hun har vært ved siden min i prøvingen med lillemann så hun vet hvor etterlengtet han var. Hun forstår også at jeg nå ikke har noe glede over denne graviditeten men hun vil følge med opp med både samtaler og ultralyd (hun har selv på kontoret). Jeg tror dette blir bra jeg. 

Igjen, tusen takk for alle svar ❤️ 

Anonymkode: 26819...aa3

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

For det første : Tusen takk for at dere alle tok dere tid til å lese innlegget mitt ❤️

For det andre: selvølgelig vet vi at sex kan føre til graviditet, det har vi 2 bevis på. Har også opplevd det å miste 3 ganger ( 1 senabort og 2 MA). Lillemann var sårt etterlengtet for å si det sånn. 

Jeg og min samboer har pratet lenge sammen i dag. Vi satt å så ned på vår lille gutt som lekte så fint på gulvet. Vi begge ble fort enige om at tredjemann er hjertelig velkommen ❤️ Førstemann fikk vi tidlig ( 19 og 20 år), han er verdens beste storebror og forguder sin lillebror, hjelper til med kos, sang og mating ❤️

Var til legen i dag. Hun ble så glad at tårene kom. Hun har vært ved siden min i prøvingen med lillemann så hun vet hvor etterlengtet han var. Hun forstår også at jeg nå ikke har noe glede over denne graviditeten men hun vil følge med opp med både samtaler og ultralyd (hun har selv på kontoret). Jeg tror dette blir bra jeg. 

Igjen, tusen takk for alle svar ❤️ 

Anonymkode: 26819...aa3

Så godt å høre! Nå ble jeg glad! Jeg er helt alene med to under to år, så dere to klarer det nok helt fint. Heier på dere! 💜💙

Anonymkode: 29bde...606

• Liker 1
Skrevet

Nå ble jeg jammen glad også🎈❤️ Rart hvordan en blir etter å ha fått barn🙃Lykke til!!! 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...