Gå til innhold

Jeg stjal tapas fra barnehagen i går

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I dag har jeg spist opp all den gode tapasen som jeg stjal fra barnehagen i går. Jeg jobber der og vi laget en god tapasrett som vi hadde tenkt å servert i dag. Men nå har jeg spist opp alt i sammen. Jeg kommer aldri til å tilstå.

Anonymkode: 23523...9e4

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja vel, hva lurer du på ?

Anonymkode: d46a0...526

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Ser ut til at noen kjeder seg...

Skrevet

jaja.. det var synd for alle de andre.. 

Skrevet

De vet nok godt hvem som har tatt det.

• Liker 3
Skrevet

Jeg syns det er så mye rart på KG for tiden. Hva kommer det av? Har viruset gjort noen folk mer eller mindre Koko?? 

• Liker 3
Skrevet

Ronja? Har du dumpet godtesnopet til fordel for skikkelig mat? Puttet du tapasen i veska di da du stjal den? 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hahaha... ingen lager eller serverer tapas i barnehagen i disse smittevernstider. 😂

Endret av absinthia
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, SoWhat? skrev:

Jeg syns det er så mye rart på KG for tiden. Hva kommer det av? Har viruset gjort noen folk mer eller mindre Koko?? 

Ha,ha, det har alltid vært mye rart å lese her (er det ikke for underholdninga sin del de fleste stikker innom?) 😉  Kanskje det heller er du som er her ekstra mye i disse "virus-tider" og derfor legger mer merke til det 😁 

Anonymkode: 245b8...97b

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ha,ha, det har alltid vært mye rart å lese her (er det ikke for underholdninga sin del de fleste stikker innom?) 😉  Kanskje det heller er du som er her ekstra mye i disse "virus-tider" og derfor legger mer merke til det 😁 

Anonymkode: 245b8...97b

Jeg har egentlig vært ganske fraværende de siste dagene. Er det i perioder. Men mulig det er derfor jeg legger merke til det de gangene " jeg er tilbake"  Hm. Muligheten for det er der men....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...