tindar Skrevet 11. juni 2020 #1 Skrevet 11. juni 2020 Hei. Jeg fant nettopp (deler av) en død fugleunge i ene pallekarmen min. Har fjernet fuglen nå, men er det noen som har peiling på om dette vil påvirke grønnsakene jeg dyrker der? Jeg tenker å unngå å sette salaten i den jorda, pga hygieniske årsaker, men har det noe å si at jeg dyrker tomater og sukkererter i samme karmen? Vil det bare fungere som gjødsel for jorda, eller er det noe giftige ting jeg burde ta hensyn til? Hilsen nybegynner
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #2 Skrevet 11. juni 2020 Har nok ikke noe å si. Det er utrolig hvor mye rart det finnes på jorder osv å når det var deler av en fugleunge så har den blitt tatt av et rovdyr og ikke dødd av sykdom. Anonymkode: 7e363...8b0 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #3 Skrevet 11. juni 2020 hvis fugleunger hadde vært giftige hadde det vært en epidemi av døde katter nå på våren forsommeren... Anonymkode: b362f...102 3
tindar Skrevet 11. juni 2020 Forfatter #4 Skrevet 11. juni 2020 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har nok ikke noe å si. Det er utrolig hvor mye rart det finnes på jorder osv å når det var deler av en fugleunge så har den blitt tatt av et rovdyr og ikke dødd av sykdom. Anonymkode: 7e363...8b0 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: hvis fugleunger hadde vært giftige hadde det vært en epidemi av døde katter nå på våren forsommeren... Anonymkode: b362f...102 Det gir mening. Takk for svar Endret 11. juni 2020 av tindar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå