Jaybird Skrevet 11. juni 2020 #1 Skrevet 11. juni 2020 (endret) Hva synes dere om politiets kjøring i denne videoen? Jeg forstår at de må bruke virkemidler som er harde i slike episoder, men hvis man risikerer uskyldiges liv, som de soleklart her gjør, er det greit? Det er ingen tvil om at på et sånt dekke, med en så høy hastighet, og utrolig liten klaring til for eksempel personen som står på broen, kunne fort ha gått galt, sånn jeg ser det. Fikk en litt vond følelse i magen av å se det! Hva mener dere? https://www.vgtv.no/video/198285/dramatisk-politijakt-i-oslo-fanget-paa-film Endret 11. juni 2020 av Jaybird
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #2 Skrevet 11. juni 2020 Ser egentlig ikke noe problem i det. Politiet er GODT trent i uttrykning og den ved siden av har stålkontroll på 3.person på broa. Hvis du ikke har kjørt uttrykning før, tror jeg ikke du skal uttale deg Anonymkode: ea4b6...8b3 1
Jaybird Skrevet 11. juni 2020 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ser egentlig ikke noe problem i det. Politiet er GODT trent i uttrykning og den ved siden av har stålkontroll på 3.person på broa. Hvis du ikke har kjørt uttrykning før, tror jeg ikke du skal uttale deg Anonymkode: ea4b6...8b3 Har ikke kjørt uttrykning før, men fysikkens lover kan man vel ikke trene seg på å bryte. Den bilen er veldig stor og tung, den kjører på tidvis brusten, plank og gress. Jeg bare følte det virket voldsomt, men kanskje det går helt fint å stoppe på meteren i slike situasjoner? Tenker at politiet er godt trent, men hun som får politibilen forbi seg med liten klaring, er hun godt trent? Jeg har ingen fasit altså, men synes det virket voldsomt!
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #4 Skrevet 11. juni 2020 Jeg tror det pga kameraet ser verre ut enn hva det var. Anonymkode: c3c0c...b20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå