Gå til innhold

Spørsmål du er for flau til å spørre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enten fordi du er i en alder der det er forventet at du skal vite visse ting, eller fordi du føler det er allmennkunnskap. Kanskje er det litt intimt og flaut.. Men generelt, ting du ikke tør å spørre åpent om.

Selv vet jeg ikke forskjellen på olje og bensin, og jeg er godt oppe i 20-årene..

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her kjenner jeg meg igjen. Lurer enda på forskjellen mellom flytende og fast rente. 

• Liker 4
Skrevet

Google is my friend 😄 Så finner ut av det flaue jeg lurer på 😄

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, Martintheman skrev:

Her kjenner jeg meg igjen. Lurer enda på forskjellen mellom flytende og fast rente. 

Flytende rente er vel rente som forandrer seg og fast rente er... fast rente?

Anonymkode: ddcca...b10

AnonymBruker
Skrevet

Mens jeg er 40 og aner ikke hvordan man lager god kaffe. Har aldri likt kaffe selv, så aner ingenting om blandingsforhold eller noe sånt. Når jeg har gjester bruker jeg å låne en presskanne og la de gjestene som vil ha kaffe ta styringen selv. De som kommer innom vet uansett at jeg ikke har peiling, men at jeg er en racer på te om de heller vil ha det.

Anonymkode: a5d68...f13

• Liker 4
Skrevet

Hva som menes med ettroms, toroms osv. Hva regnes som et rom liksom 😆

Jeg kan sjekke det opp, men har ikke giddet og plutselig blir det et tema igjen 😂

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det egentlig X-fil og X-fak, eller hva søren.. hva var det for noe? 😅 jeg trengte ikke ta det fordi jeg tok en annen type utdannelse... 

Anonymkode: 62b14...b67

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, norw skrev:

Hva som menes med ettroms, toroms osv. Hva regnes som et rom liksom 😆

Jeg kan sjekke det opp, men har ikke giddet og plutselig blir det et tema igjen 😂

Antall rom regnes som stue og så antall soverom (kjøkken og bad er "inkludert"). Ettroms er altså en leilighet uten eget soverom, toroms er leilighet med ett soverom, osv.

Anonymkode: 85e1d...ddd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva folk heter etter at jeg har snakket med de flere ganger

Anonymkode: e2c89...621

Skrevet

Alltid lurt på hvem Randone er. Virker som om alle kjenner en Randone som de går på tur med! 

AnonymBruker
Skrevet

Dette med å ta med ei flaske vin til noen, for så å undre meg over om de setter den på bordet eller ei. Altså: om man skal på besøk til noen, og har lyst på vin, så tar man med til seg selv? Eller til både seg selv og verten? Eller bare til verten? Jeg har ikke vokst opp med alkohol rundt meg, så kjenner ikke de kodene. Men om noen gir en vin til meg når de kommer, så passer jeg alltid på å sette den på bordet, i redsel for å gjøre feil😆

Anonymkode: bfc72...3af

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, Chris Rck Roll skrev:

Alltid lurt på hvem Randone er. Virker som om alle kjenner en Randone som de går på tur med! 

randome? 😅

Anonymkode: 62b14...b67

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...